MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 12 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 291
  1. #126
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Ook

    Guto Inocente, a Brazilian kickboxer and mixed martial arts professional who won gold in the super heavyweight over 91 kilograms category in the Polish city, failed an in-competition test for four different substances. The 31-year-old, a three-time Pan American champion and a world silver medallist in 2009, has also been banned by the World Association of Kickboxing Organizations until July 26, 2021.
    https://www.insidethegames.biz/artic...ned-substances
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Guto Inocente, a Brazilian kickboxer and mixed martial arts professional who won gold in the super heavyweight over 91 kilograms category in the Polish city, failed an in-competition test for four different substances.

    These were anabolic steroid stanozolol, breast cancer drugs anastrozole and tamoxifen and tetrahydrocannabinol, the psychoactive component of marijuana.
    Uit artikel geplaatst door Arjenvos.

    Flinke toverdrank recept.

  3. #128
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Net als Ariel Machado. Pereira volgende?

  4. #129
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Guto Inocente, a Brazilian kickboxer and mixed martial arts professional who won gold in the super heavyweight over 91 kilograms category in the Polish city, failed an in-competition test for four different substances.

    These were anabolic steroid stanozolol, breast cancer drugs anastrozole and tamoxifen and tetrahydrocannabinol, the psychoactive component of marijuana.
    Uit artikel geplaatst door Arjenvos.

    Flinke toverdrank recept.
    Paardenvlees is ook niet meer te vertrouwen. Waar moet dit heen.

  5. #130
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Jij hebt duidelijk geen verstand van kickboksen. Ga alsjeblieft naar voetbalzone ofzo en bespaar ons jouw onzin. Als jij niet inziet dat de K1 een veel hoger niveau had dan de clowns van nu dan ben je ook een clown
    Oke bedankt voor je bijdrage. Nog steeds niet bekomen van het verlies van je held zo te zien.

  6. #131
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Leuk Luis Tavares interview over zijn voorbereiding voor zijn aankomende partij tegen Donegi Abena
    https://youtu.be/8Gs4iFNBmQ4

  7. #132
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Jamal zijn wiki gelijk maar even aangepast

    https://en.wikipedia.org/wiki/Jamal_Ben_Saddik

    Weten ze gelijk dat Rico in ieder geval niet zit te liegen.

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Jamal zijn wiki gelijk maar even aangepast

    https://en.wikipedia.org/wiki/Jamal_Ben_Saddik

    Weten ze gelijk dat Rico in ieder geval niet zit te liegen.
    Netjes!

  9. #134
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Jamal zijn wiki gelijk maar even aangepast

    https://en.wikipedia.org/wiki/Jamal_Ben_Saddik

    Weten ze gelijk dat Rico in ieder geval niet zit te liegen.
    Haha! Nice

  10. #135
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Gerschon komt niet

  11. #136
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Jammer idd dat de Japanners op een gegeven moment ook freaks zoals Sapp en Akebono op de card plaatsten, maar doet niks af aan de top partijen die er toen waren. Rico vecht tactisch? Vind het wel meevallen hoor. Hij komt niet in de buurt van een Hoost als het om tactisch vechten gaat. Partijen als Bonjasky vs Ignashov, Hoost vs LeBanner pfoe, dat was echt wel een niveautje hoor.
    Ja was het ook. Maar als ik de emotie van me afgooi en er helder naar probeer te kijken, dan zie ik ook dat veel partijen voornamelijk hard knokken was. Mijn grote favoriet Aerts bijvoorbeeld, veel van zijn partijen zijn doorbeuken op karakter. Uiteraard behoorlijke goede techniek etc., maar ik zie dat een Rico dat niveau wel ontstegen is.
    Hoost was tactisch gezien zijn tijd erg vooruit inderdaad en het was sowieso een mooi pallet aan vechters en stijlen. Ik kon Choi en Sapp nog wel goed hebben, zeker als ze neergingen. Nu vind ik het saai en kijk ik voornamelijk nog MMA. De factor vermaak en spanning vind ik namelijk erg belangrijk. Vermaak in Glory mis ik gewoon.

  12. #137
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Wel leuk om Ignashov - Bonjasky weer eens terug te kijken trouwens. Doet al pijn om alleen naar te kijken zo hard die knieën en counter lowkicks.

  13. #138
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Top Bromios. GLORY moet eigenlijk verplichte dopingcontroles uitvoeren net als de UFC of anders net als de K1 gewoon niet testen. Niet dat halve werk wat ze nu doen.

    Alex Pereira is in NL
    https://www.facebook.com/10001131163...38320/?app=fbl


    Cédric Doumbe haalt uit naar One champ Regian Eersel, Nieky Holzken en noemt ONE een tweederangs organisatie haha
    https://www.facebook.com/26744813000...68729/?app=fbl

  14. #139
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Wel leuk om Ignashov - Bonjasky weer eens terug te kijken trouwens. Doet al pijn om alleen naar te kijken zo hard die knieën en counter lowkicks.

    Dit ja. Dat mis ik in het hedendaagse kickboksen. Perfect uitgevoerde lowkicks die ook nog eens af en toe geblocked durven te worden.

  15. #140
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Dit ja. Dat mis ik in het hedendaagse kickboksen. Perfect uitgevoerde lowkicks die ook nog eens af en toe geblocked durven te worden.
    x2

  16. #141
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet zeggen dat ik een Jaraya en Tayfun wel echt de stijl van oldskool Thaiboksers vind hebben! Prachtige combinaties ipv losse stoten en trappen. Gewoon durven om naar voren te gaan en volledige combinaties te blijven maken. Ook een Ben Moh vond ik fantastisch om naar te kijken. Supertechnisch, hard maar ook strategisch (jammer dat hij gestopt is).

  17. #142
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Ik moet zeggen dat ik een Jaraya en Tayfun wel echt de stijl van oldskool Thaiboksers vind hebben! Prachtige combinaties ipv losse stoten en trappen. Gewoon durven om naar voren te gaan en volledige combinaties te blijven maken. Ook een Ben Moh vond ik fantastisch om naar te kijken. Supertechnisch, hard maar ook strategisch (jammer dat hij gestopt is).
    Ik denk dat je tactisch bedoelt. Strategie is lange baan. Vijf ronden kickboksen zijn daar te kort voor.

    Tactisch dus.

    (is de tweede keer dat ik dit tegenkom, vandaar mijn wijsneus reactie )

  18. #143
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

  19. #144
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

  20. #145
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Is er geen reservepartij voor het toernooi? Dadelijk is een van de finalisten geblesseerd en heb je geen finale.

  21. #146
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Nee geen reserve partij, ik denk dat ze de winnaar van Pacas vs Bali dan als reserve hebben.

    Hebben jullie die weging en stardown gezien van Doumbe vs Groenhart? 🤣
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...lory-77-video/

  22. #147
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Doumbe heeft altijd rare fratsen.

  23. #148
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Doumbe heeft altijd rare fratsen.
    Ik begin meer een voorkeur te krijgen voor Murthel door het gedrag van Cedric (Al is Cedric wel de betere). Ook dat constant geslijm bij de Marokkaanse fans. Rare jongen

  24. #149
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Ik begin meer een voorkeur te krijgen voor Murthel door het gedrag van Cedric (Al is Cedric wel de betere). Ook dat constant geslijm bij de Marokkaanse fans. Rare jongen
    Hij is bekeerd hè.

  25. #150
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Ik begin meer een voorkeur te krijgen voor Murthel door het gedrag van Cedric (Al is Cedric wel de betere). Ook dat constant geslijm bij de Marokkaanse fans. Rare jongen
    wmhua Murthel is ook geen fijne jongen tegen Holzken begon die ook tjappie gedrag te tonen duwen trekken kopstoten geven bij staredown misschien is het wel een eigen koekje voor eigen deeg..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •