MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default Carspotter met ballen

    https://www.telegraaf.nl/video/19178...gen-mijn-vrouw

    Beetje tof doen tegen Bob Schrijber.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Gisteren even Bob aan de lijn gehad, maar hij wordt de hele dag door gebeld en getrold door allerlei "Carspotters" die hem bedreigen, zijn sportschool in de fik willen steken en er gaan allerlei foto's van zijn dochter rond op diverse pagina's van deze lui. Zo onschuldig is deze Joachim Scheffer niet.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    wordt zelfs gesproken over mishandeling, ging toch om een duw?

    ik kende het ook niet dat carspotter fenomeen, zou het zelf ook vaag vinden wanneer ik gefilmd wordt terwijl ik uit mn auto stap.

    heeft wel een hoop sensatie publiciteit opgeleverd, hoop dat de sportschool van Bob en Irma na corona volstroomt wegens de stoomcursus assertief omgaan met carspotters
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Gisteren even Bob aan de lijn gehad, maar hij wordt de hele dag door gebeld en getrold door allerlei "Carspotters" die hem bedreigen, zijn sportschool in de fik willen steken en er gaan allerlei foto's van zijn dochter rond op diverse pagina's van deze lui. Zo onschuldig is deze Joachim Scheffer niet.
    Bizar. Om een beetje duw- en trekwerk. Stoere jongetjes van achter de computer.

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Sja Bob. Zo werkt dat tegenwoordig. Terecht dat ie de klote krijgt nu.

    Poten af van zo’n koter. Beetje tof doen tegen een carspotter. Hoe triest ben je dan.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Gevaarlijke tijden met die sociale media jeugd. Voor je het weet wordt je zo 24-7 online bedreigd door puberende carspotters.
    Niet slim van Bob voor het geduw maar die bedreigingen en slechte Google reviews voor zijn sportschool zijn ook niet goed te praten.

  7. #7
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Bob is natuurlijk nooit 1 van de slimste geweest. Niet echt een handige actie in dit tijdperk.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Had dat kereltje dan goed gebeukt.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Zooo wat een lef! Gewoon een oud Kickbokser en MMA vechter + trainer gewoon bedreigen als 17 jarige! Dit kon 10 jaar geleden echt niet. Dan was de hele sportschool naar je huis gekomen om verhaal te halen en je wat normen en waarden bij te brengen. Maar die kleine snotneuzen weten gewoon dat ze gedekt worden door de politie en media als dit gebeurd.

    En aan de andere kant, laat die jongens gewoon fotograferen. Ze hebben in ieder geval een bezigheid waardoor zij geen andere ''kwade'' dingen doen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Had dat kereltje dan goed gebeukt.
    Zullen genoeg leerlingen zijn die dat klusje willen en kunnen opknappen.

    Dat joch is echt te dom om te branden.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk oprecht dat ik oud aan het worden ben. In mijn tijd had je respect voor mensen, zeker als het oude vechtsportkampioenen zijn. Als iemand niet wilt dat je foto's maakt van degene dan respecteer je dat, simpel.

    Dat joch verdient een goed pakrammel. Er is geen respect meer tegenwoordig. Ik had van mijn ouders ook nog op mijn kop gehad als ze erachter waren gekomen.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Kwestie van opvoeding imo. Jochie kan geen nee accepteren en gaat zielig doen, te sneu dat media hier op in springt. Maar ja zo werkt de cancel cultuur van tegenwoordig.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Wat betreft de negatieve reviews, lijkt me een goed idee om daar met zijn allen positieve reviews tegenover te zetten, ik ben alvast begonnen.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Wat betreft de negatieve reviews, lijkt me een goed idee om daar met zijn allen positieve reviews tegenover te zetten, ik ben alvast begonnen.
    Ga ook even wat plaatsen, kleine moeite.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Pff, ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik gefilmd zou worden in m'n auto, en daarna "zelf" of m'n vriendin/gezin ook.
    Natuurlijk moet filmen op op straat wel kunnen, maar zo specifiek(iemands auto, of zelfs de bestuurders erin) is gewoon not-done, zeker als je dan na een opmerking gewoon doorgaat met filmen. De actie van Bob is wat onhandig ook, maar goed, je bent effe pissig, en dan krijg je ook nog zo'n wijsneus voor je. Ik kan het me dan wel voorstellen dat je dan effe niet op je verstandigst bent.

    Verder goed idee Briant.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Hebben ze op Google nu het adres van de gym weten te verplaatsen naar Bob's eigen woning?

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik krijg btw sterk het gevoel dat joachim een autist is. Geen oordeel gewoon een statement (heb zijn Facebook bekeken). Zou wel verklaren waarom hij zo slecht zijn eigen aandeel in deze kan zien.

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Toch wel bijzonder dat veel mensen hier het blijkbaar normaal vinden dat twee MMA-vechters een jongetje molesteren, omdat hij een fotootje van hun mooie auto maakt, dat daarna probeert uit te leggen waarna hij heel laf van achter aangevallen wordt.En ja, die Joachim lijkt inderdaad iets autistisch, net een PowNed-filmpje gezien en die gozer doet gewoon geen mens kwaad, dat zie je van ver af. Totaal debiel dat je zo'n jongen van achter aanvalt... Vechtsporters onwaardig.
    It's okay to be white

  19. #19
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Toch wel bijzonder dat veel mensen hier het blijkbaar normaal vinden dat twee MMA-vechters een jongetje molesteren, omdat hij een fotootje van hun mooie auto maakt, dat daarna probeert uit te leggen waarna hij heel laf van achter aangevallen wordt.En ja, die Joachim lijkt inderdaad iets autistisch, net een PowNed-filmpje gezien en die gozer doet gewoon geen mens kwaad, dat zie je van ver af. Totaal debiel dat je zo'n jongen van achter aanvalt... Vechtsporters onwaardig.
    Hij had 'm van voren aan moeten vallen?

    Alsof dat verschil maakt. Bovendien, hij is naar de grond gewerkt niet total loss geslagen.

    De vraag is natuurlijk of het done is om mensen in de openbare ruimte ongevraagd te filmen of fotograferen. Ik weet niet hoe jij reageert (dat weet ik eigenlijk wel) als een 'autist' je vrouw of vriendin (of je dochter) filmt als jullie op het strand liggen.

    Dat deze 'autist' z'n zwakzinnige volgers inschakelt om een terreurcampagne op te zetten doet voor mij trouwens helemaal de deur dicht.

  20. #20
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Ik snap die jongen wel, Fysiek had hij niks in te brengen tegen Bob en Irma. En in plaats van een wapen trekken of iets dergelijks, haalt hij op deze manier zijn gram. Ik heb wel begrip voor een tegenaanval vanuit zijn hoek.
    En hoe aardig ik Bob ook vind, ik kan in deze, geen sympathie krijgen voor ze. Recht is recht, Krom is Krom. Maar Bob zit fout in deze.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Iedereen is fout hier. Laat elkaar gewoon met rust.

  22. #22
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Hij had 'm van voren aan moeten vallen? Alsof dat verschil maakt. Bovendien, hij is naar de grond gewerkt niet total loss geslagen.De vraag is natuurlijk of het done is om mensen in de openbare ruimte ongevraagd te filmen of fotograferen. Ik weet niet hoe jij reageert (dat weet ik eigenlijk wel) als een 'autist' je vrouw of vriendin (of je dochter) filmt als jullie op het strand liggen.Dat deze 'autist' z'n zwakzinnige volgers inschakelt om een terreurcampagne op te zetten doet voor mij trouwens helemaal de deur dicht.
    Je moet gewoon je poten thuishouden. Maar blijkbaar kan Bob het niet met z'n mond af en dan gaat hij tegenover een puber maar met z'n handen werken.In de openbare ruimte mag je nou eenmaal gefilmd worden, als je daar nou nog problemen mee hebt leef je niet echt in de realiteit. Vooral tijdens zo'n conflict lijkt me dat niet meer dan logisch.Waarom je dat verhaal over het strand erbij haalt weet ik eigenlijk niet, daar draait het hier helemaal niet om. Het gaat om een autoliefhebber die foto's van mooie auto's maakt. Dat die knul daarna de fout maakt om Bob zwart te maken is natuurlijk ook niet okay, maar het kwaad was al ver daarvoor gedaan en ik kan niets anders zeggen dan 'eigen schuld dikke bult'.
    It's okay to be white

  23. #23
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Je moet gewoon je poten thuishouden. Maar blijkbaar kan Bob het niet met z'n mond af en dan gaat hij tegenover een puber maar met z'n handen werken.In de openbare ruimte mag je nou eenmaal gefilmd worden, als je daar nou nog problemen mee hebt leef je niet echt in de realiteit. Vooral tijdens zo'n conflict lijkt me dat niet meer dan logisch.Waarom je dat verhaal over het strand erbij haalt weet ik eigenlijk niet, daar draait het hier helemaal niet om. Het gaat om een autoliefhebber die foto's van mooie auto's maakt. Dat die knul daarna de fout maakt om Bob zwart te maken is natuurlijk ook niet okay, maar het kwaad was al ver daarvoor gedaan en ik kan niets anders zeggen dan 'eigen schuld dikke bult'.
    Als je zonder kwade bedoelingen iemand of zijn eigendom op de foto of film wilt zetten kun je het ook gewoon eerst vragen.
    Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat je in het openbaar alles en iedereen maar mag filmen.
    Wat als deze jongen speeltoestellenspotter wordt en in het openbaar in de speeltuin gaat lopen filmen?
    Is dat ook een realiteit waar we maar mee moeten dealen?
    Ik denk dat Tony dat ook bedoelde met het strandvoorbeeld.
    Het blijft een dun lijntje waar je makkelijk overheen stapt.
    Dat je dan een keer iemand treft die vind dat je over de lijn ben gestapt is te verwachten.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Frustraties bij Bob en zijn vrouw zijn momenteel al groot vanwege het sluiten van de sportschool en destijds zo’n NsBer die ze dr aan naait. Praat het niet goed, maar kan goed begrijpen dat je zoiets er moeilijk bij kan hebben. Als die jongen nu met een schedelfractuur en drie gebroken ribben rondliep zou ik er anders in gestaan hebben. Dit is niet het geval, en zoals Bob zegt, laat justitie er maar een uitspraak over doen.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Dat jochie is volgens mij autistisch.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •