MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default Tyrone Spong daagt Rico Verhoeven uit

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    1 van de weinige Glory heavyweight partijen die nog interessant en spannend zijn om naar te gaan kijken.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat Spong het red van Rico.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Rico trapt zijn benen aan gort.

    Hoe lang is Spong in de VS voor doping geschorst?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Toen Spong nog voor Glory actief was, was Rico geen partij voor Spong. Ik denk nog steeds dat Spong van Rico gaat winnen. Hij is 1 van de beste kickbokser ever en zal het spelletje nog niet verleerd zijn. Zijn boxing skilss zijn ook alleen maar beter geworden. Rico heeft wel meer wedstrijd ritme en is natuurlijk de laatste jaren ook beter geworden. Toch denk ik dat Spong hem KO ramt!

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Psycho View Post
    Toen Spong nog voor Glory actief was, was Rico geen partij voor Spong. Ik denk nog steeds dat Spong van Rico gaat winnen. Hij is 1 van de beste kickbokser ever en zal het spelletje nog niet verleerd zijn. Zijn boxing skilss zijn ook alleen maar beter geworden. Rico heeft wel meer wedstrijd ritme en is natuurlijk de laatste jaren ook beter geworden. Toch denk ik dat Spong hem KO ramt!
    Goed punt. Kan imo beide kanten op gaan. Spong zou ook KO kunnen gaan.

    Maar zal er wel niet van komen. Denk dat het teveel kost.

    Spong vs Badr daarna zou, mocht het wel gebeuren, ook vet zijn.

  7. #7
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Ondanks dat Spong jarenlang heeft gekickbokst, zal hij ritme missen. Boksen is echt een ander spelletje. En dan direct tegen Verhoeven? Ik zie dat somber in voor Tyrone...

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Jeej ouwe glorie! Aerts was ook weer bezig in Frankrijk, las ik. Saki is weer werkeloos. Zo’n Marokkaanse body builder wilde ook wel.

    Hoost vs Verhoeven?

    Dit soort berichten geeft alleen maar aan hoe dramatisch het gesteld is in het hedendaagse HW kickboksen.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Kom op Robbie Timmers zet deze partij in elkaar. Vraag wat meer geld aan oliebaron Ome Pierre. Rico wordt dit keer uitgedaagd.

    Deze partij zal meer media aandacht krijgen en meer kijkers trekken. Voorlopig zit JBS nog vast in een Belgische kerker en Adegbuyi heeft al 2x dik verloren van zijn huidige trainingspartner. Al deze wedstrijden zou ik wel willen zien alleen denk ik dat het nu wel het juiste moment is om Verhoeven vs Spong te maken.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Zit Jamal nog vast joh 🥴 das mooi klote voor hem dan.
    Zag hem eerlijk gezegd wel als kansmaker tegen Rico.

  11. #11
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Geen idee hoe de KB vlag van Tyrone er bij hangt deze dagen. Ja ik zou de partij wel willen zien natuurlijk. Tegelijkertijd toch wel echt een armoede dat we in HW al jaren lang steeds maar dezelfde namen horen terug komen zonder zicht op een nieuwe lichting.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Ja klopt. Alhoewel ik als oude Spong fan smacht om hem nog eens te zien vechten, voordat hij echt vergane Glory is 🤣

  13. #13
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Laat Spong even tegen een andere zwaargewicht vechten. Anders krijg je weer zo’n anti-climax show zoals toen Badr uit zijn stal werd gehaald.

    Kunnen we ook meteen zien wat zijn niveau is momenteel.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Eens

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Spong tegen Benny zetten. Rico er bij in de hoek in de hoek. Als tyrone hem weg tikt heb je gelijk mooie build-up naar een partij tegen Rico.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Misschien nog beter Spong tegen Hari.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Wat een armoede allemaal. Er moet iemand van stal worden gehaald, Spong, die jaren lang niet heeft gevochten in het Kickboksen om de huidige wereldkampioen( Rico) uit te kunnen dagen. de treurigheid ten top. Stel je dat eens voor in enige andere sport...........

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Psycho View Post
    Toen Spong nog voor Glory actief was, was Rico geen partij voor Spong.
    Hij heeft nooit tegen Rico gevochten. Niet toen hij bij Glory was, waar hij de meeste partijen in de LHW vocht, en ook niet daarvoor.
    Daarnaast is zijn laatste boxpartij van 2019 en zijn laatste kickboxpartij is van 2015.
    Rico heeft nooit een scheenbreuk gehad. Is dus volledig fit en heeft ook niet zolang stilgezeten als Spong. En dan is er nog een lengteverschil van 8 cm. Misschien dat ie destijds van Rico had kunnen winnen. Maar nu absoluut niet.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk dat voor sommigen de wens de vader van de gedachte is. Blackadder heeft goed uitgelegd wat de huidige situatie is.
    Kickboksen glijdt wel steeds verder af, en het ziet er niet naar uit dat het nog goed gaat komen.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Wie moeten we de schuld geven dat het prof Kickboksen verder afglijdt?

    Glory noemt zichzelf nog steeds The world's premier kickboxing league...

    Glory eigenaren die geen jaarlijkse 8 man heavyweight toernooi willen houden zoals de oude K1, of de voormalige matchmakers van Glory die wat voor reden dan ook andere goede vechters nooit een kans hebben gegeven om mee te vechten in de competitie van Glory?

    Er zijn genoeg goede Oostblokkers en Brazilianen die mee kunnen doen in Glory.

    Een top HW knalpartij op sportief gebied zou Verhoeven vs Kryklia zijn, maar voor de komende tijd zie ik dit niet gebeuren.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Gek eigenlijk dat het kickboksen in zo'n dal zit, terwijl er nog nooit zoveel aandacht van de media is geweest.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Gek eigenlijk dat het kickboksen in zo'n dal zit, terwijl er nog nooit zoveel aandacht van de media is geweest.
    Nationaal komt dat doordat het gros van de financiering is verdampt omdat men het kickboksen uit de illegale sfeer heeft proberen te halen onder de paraplu van de NSF. Voorheen kwam het leeuwendeel van de financiering van kickboksgala's uit sponsorgelden van growshops, coffeeshops, groothandels in tuinbouwtechniek en zelfs 'herenclubs'. Een nobel streven maar het heeft enorme consequenties voor de competitie. Er zijn veel minder gala's, en dan vooral veel minder gala's met veel N- C- en B- partijen. Dat de verkoop van tafels handje contantje aan banden is gelegd is voor de organisatoren natuurlijk helemaal rampzalig (plus de restricties op alcoholverkoop). Je ziet nu dat er (jeugd)wedstrijden uit armoede worden georganiseerd in sportscholen zelf.

    Internationaal staart men zich blind op het UFC model van exclusief vastgelegde vechters. Vroeger vochten vechters die de absolute top hadden bereikt uiteindelijk tegen elkaar, ondanks dat er verschillende bonden waren. Tegenwoordig hebben de grote organisaties een exclusiviteitbeding, hierdoor vechten de beste vechters niet meer tegen elkaar omdat de organisaties in kwestie simpelweg de middelen niet hebben om alle goede vechters te contracteren. Iets wat de UFC wel kan met haar bijna onuitputtelijke financiële reserves. Het is volkomen krankzinnig, want zelfs in de bokssport met al z'n intriges en tegengestelde belangen vechten de beste boksers ter wereld van verschillende bonden tegen elkaar. In het kickboksen niet, een partij van de kampioen van Glory tegen de kampioen van ONE is ondenkbaar. Wat die organisaties bovendien vergeten is dat de taart gewoon te klein is. Die (vechtsport)taart van PPV en televisiegelden is grotendeel op het bord van de UFC terechtgekomen. De UFC heeft bovendien laten zien dat qua professionaliteit maar ook het niveau van de vechters het kickboksen ten opzichte van MMA een enorme achterstand heeft opgelopen. Ik zie niet in hoe dat ooit nog gaat goedkomen.

    Dat Wopke en half Nederland 'kickbokst' is van dat een schrale troost.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    . Je ziet nu dat er (jeugd)wedstrijden uit armoede worden georganiseerd in sportscholen zelf..
    Ik snap niet goed wat hier mis mee is. Bij voetbal komen de teams toch ook niet voor elke wedstrijd gezamenlijk de kleedkamer uit. Luisteren naar het KNVB anthem en de beide volksliederen en gaan dan aan de gang ? Het hele probleem bij kickboksen is dat ze niet willen veranderen. Ik deed vroeger aan karate en daar stond je gewoon op zondagochtend in een gymzaal en draaide je 5 partijtjes van 3 minuten. Als je wilde kon je elke 14 dagen een toernooitje doen. Kan je met kickboksen ook. Niet zo sexy en stoer maar wil je knokken of wil je showen op insta ?Je kunt best 3 ringen kwijt in een sportzaal en er op zondag overdag 100 partijen of meer door draaien. Als je dat vanuit een bond of NOC-NSF zou organiseren en elk week een provincie (minus vakanties zo'n 40 x per jaar) aan zou doen krijgt iedereen die dat wil plenty mogelijkheden om te knokken. Gezamenlijke database zodat je eenvoudig kunt matchen en kunt zien wie geschorst is. En dan laat je de gala's aan de profs over.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Nationaal komt dat doordat het gros van de financiering is verdampt omdat men het kickboksen uit de illegale sfeer heeft proberen te halen onder de paraplu van de NSF. Voorheen kwam het leeuwendeel van de financiering van kickboksgala's uit sponsorgelden van growshops, coffeeshops, groothandels in tuinbouwtechniek en zelfs 'herenclubs'. Een nobel streven maar het heeft enorme consequenties voor de competitie. Er zijn veel minder gala's, en dan vooral veel minder gala's met veel N- C- en B- partijen. Dat de verkoop van tafels handje contantje aan banden is gelegd is voor de organisatoren natuurlijk helemaal rampzalig (plus de restricties op alcoholverkoop). Je ziet nu dat er (jeugd)wedstrijden uit armoede worden georganiseerd in sportscholen zelf.

    Internationaal staart men zich blind op het UFC model van exclusief vastgelegde vechters. Vroeger vochten vechters die de absolute top hadden bereikt uiteindelijk tegen elkaar, ondanks dat er verschillende bonden waren. Tegenwoordig hebben de grote organisaties een exclusiviteitbeding, hierdoor vechten de beste vechters niet meer tegen elkaar omdat de organisaties in kwestie simpelweg de middelen niet hebben om alle goede vechters te contracteren. Iets wat de UFC wel kan met haar bijna onuitputtelijke financiële reserves. Het is volkomen krankzinnig, want zelfs in de bokssport met al z'n intriges en tegengestelde belangen vechten de beste boksers ter wereld van verschillende bonden tegen elkaar. In het kickboksen niet, een partij van de kampioen van Glory tegen de kampioen van ONE is ondenkbaar. Wat die organisaties bovendien vergeten is dat de taart gewoon te klein is. Die (vechtsport)taart van PPV en televisiegelden is grotendeel op het bord van de UFC terechtgekomen. De UFC heeft bovendien laten zien dat qua professionaliteit maar ook het niveau van de vechters het kickboksen ten opzichte van MMA een enorme achterstand heeft opgelopen. Ik zie niet in hoe dat ooit nog gaat goedkomen.

    Dat Wopke en half Nederland 'kickbokst' is van dat een schrale troost.
    Goede en heldere analyse. Zo had ik het nog niet bekeken.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •