MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 176 to 200 of 216
  1. #176
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Mortaliteit van covid is net boven de griep. De bijwerkingen van het vaccine zijn vele malen erger. Er gaan alleen maar meer vaccin schade bijkomen.
    Dude, ik welke werkelijk leef je?
    Hoe goed de vaccins werken kan je gewoon aan de ziekhuisopnames zien. Ongevaccineerd is 7x hogere kans op opname. Vaccins hebben al duizenden zo niet tienduizenden levens gered in Nederland.

    Maare....hoeveel vaccinatiedoden zijn er gevallen dan?
    Voordat begint met lariekoek over oversterfte, hier heb je een grafiekje met twee andere landen erbij met vergelijke vaccinatiegraat of hoger: ​https://ourworldindata.org/grapher/excess-mortality-p-scores-projected-baseline?time=2020-09-06..latest&country=FRA~NLD~KOR

    Je ziet precies waar die oversterfte vandaan komt. Het zijn exact de Coronagolven. Veel Corona=veel oversterfte.
    Als je je niet wil vaccineren: prima. Ik ben zelf ook geen fan van de QR-code controlemaatschappij. Maar die constante stroom van verdraaide en/of verzonnen "feiten"....waarom?
    Ter info: Er zijn 30miljoen prikken(1+2e + booster) gezien in Nederland.
    Last edited by YoMarK; 17-01-2022 at 18:18.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    De laatste tijd

    Pierre Aubameyang, Axel Meyé et Mario Lemina were diagnosed with “cardiac lesions”


    Braian Angola diagnosed with myocarditis, out indefinitely

    Revelação do ciclismo, Mariana Merlo morre aos 27 anos

    Isaías (17), Flamengo Footballer told his teammates as they ran that he felt discomfort. He slowed down, then walked to the bench, where he collapsed. Medics tried to resuscitate him, but he died.

    Futsal player Mateo Hernández dies suddenly aged 18

    Steve Stricker (54), Golf – Winning Ryder Cup captain says he’s lucky to be alive after suffering a ‘mystery illness’ that put him in hospital for weeks, twice, and his immune system was down. He was vaccinated.

    Symptoms: bad cough, sore throat in mid-October then inflammation around the heart. His doctor prescribed amoxicillin – then his throat started to close up, lips, glands, and tongue got puffy. 103-degree temperature. He went to hospital two weeks before Thanksgiving and his liver numbers started getting worse, white blood cell count was high. I was fighting something, but they couldn’t find out what it was. My liver was going downhill. I got jaundice. I was yellow and peeing out Pepsi-colored pee. He tested negative for COVID, but his heart was jumping out of rhythm. He was in and out of the hospital twice. Months later, he can’t do activity, has inflammation around the heart, lost 25 pounds, lost muscle and his skin is saggy. He is still unable to eat solid food 3 months later.

  3. #178
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    De laatste tijd

    Pierre Aubameyang, Axel Meyé et Mario Lemina were diagnosed with “cardiac lesions”


    Braian Angola diagnosed with myocarditis, out indefinitely

    Revelação do ciclismo, Mariana Merlo morre aos 27 anos

    Isaías (17), Flamengo Footballer told his teammates as they ran that he felt discomfort. He slowed down, then walked to the bench, where he collapsed. Medics tried to resuscitate him, but he died.

    Futsal player Mateo Hernández dies suddenly aged 18

    Steve Stricker (54), Golf – Winning Ryder Cup captain says he’s lucky to be alive after suffering a ‘mystery illness’ that put him in hospital for weeks, twice, and his immune system was down. He was vaccinated.

    Symptoms: bad cough, sore throat in mid-October then inflammation around the heart. His doctor prescribed amoxicillin – then his throat started to close up, lips, glands, and tongue got puffy. 103-degree temperature. He went to hospital two weeks before Thanksgiving and his liver numbers started getting worse, white blood cell count was high. I was fighting something, but they couldn’t find out what it was. My liver was going downhill. I got jaundice. I was yellow and peeing out Pepsi-colored pee. He tested negative for COVID, but his heart was jumping out of rhythm. He was in and out of the hospital twice. Months later, he can’t do activity, has inflammation around the heart, lost 25 pounds, lost muscle and his skin is saggy. He is still unable to eat solid food 3 months later.

    It should be noted that Angola, 27, has also tested positive for COVID-19 a few days ago and the inflammation caused by it remains the main issue, as his agent Nikolaos Spanos informed with a statement on Twitter.

    Aubemayang zeer waarschijnlijk ook niet gevaccineerd en recent covid gehad. Dus wat is precies je punt? Dat je met een covid besmetting kans hebt op een ontstoken hartspier? Dat is al bekend sinds de start van deze pandemie.

    Stricker test negatief op covid een maand na de eerste symptomen, dus hoe weet je dat hij in Oktober geen covid had?

    De algemene wetenschappelijke concensus is dat myocarditis 8 keer mer voorkomt na covid besmetting dan als bijwerking van vaccin. Dus graag voorbeelden van mensen met deze aandoening, kort nadat ze gevaccineerd waren en die voor of na vaccinatie geen covid hebben gehad.

  4. #179
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ongeveer vier procent van de topsporters houdt hartproblemen over na een coronabesmetting. Dit heeft onderzoek van de Nederlandse sportcardioloog Harald Jorstad van Amsterdam UMC uitgewezen. De arts heeft daarom een klemmend advies voor onder meer voetballers in ere en eerste divisie, waaronder de vaccinatiegraad volgens onderzoek van de VVCS slechts 75 procent is. ,,Je laten vaccineren is de beste manier om hartschade te voorkomen.”
    https://www.ad.nl/nederlands-voetbal...oden~ad688e6f/


    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...68#post1340268

  5. #180
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Discussie klaar zou je zeggen.

  6. #181
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Nee hoor,

    Wat vinden jullie van de propaganda voor de booster?

  7. #182
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Remy Bonjasky interview met de Panorama, zijn mening over de coronapandemie en nog andere zaken.

    https://panorama.nl/artikel/471813/r...to-ging-rijden

  8. #183
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nee hoor,

    Wat vinden jullie van de propaganda voor de booster?
    Omicron laten verspreiden is zowel economisch als medisch de beste optie lijkt me, zolang de zwakkere, oudere en het merendeel van de mensen geboosterd blijven worden. Daarmee blijft het in ziekenhuizen werkbaar.
    Dus een booster is goed, maar 1,2 of 3g QR bij ingangen is totaal onnodig en nutteloos. Waarom wel bij de horeca en niet bij de detailhandel? Is onnodig irritatie opwekken bij mensen.

    Tevens vraag ik me af of we nog überhaupt moeten testen. Die cijfers boeien nix meer. Het gaat nu om de ziekenhuisbezetting en ic bezetting. Ook quarantaine is niet meer noodzakelijk, of je omicron hebt of bij iemand in de buurt bent geweest, het ontwricht alleen maar de samenleving door arbeidstekorten. Deze zeer besmettelijke vorm van corona is niet tegen te houden, maar de omicron heeft een stuk minder gezondheidsrisico's, niet alleen voor de gevaccineerde, maar ook voor de niet gevaccineerde mensen wanneer die een goed immuunsysteem hebben.
    Last edited by MB667; 28-01-2022 at 11:35.


    op de vot dermit

  9. #184
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Remy Bonjasky interview met de Panorama, zijn mening over de coronapandemie en nog andere zaken.

    https://panorama.nl/artikel/471813/r...to-ging-rijden
    Artikel over Stef Muller misschien net zo interessant voor een vechtsport forum.

  10. #185
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Omicron laten verspreiden is zowel economisch als medisch de beste optie lijkt me, zolang de zwakkere, oudere en het merendeel van de mensen geboosterd blijven worden. Daarmee blijft het in ziekenhuizen werkbaar.
    Dus een booster is goed, maar 1,2 of 3g QR bij ingangen is totaal onnodig en nutteloos. Waarom wel bij de horeca en niet bij de detailhandel? Is onnodig irritatie opwekken bij mensen.

    Tevens vraag ik me af of we nog überhaupt moeten testen. Die cijfers boeien nix meer. Het gaat nu om de ziekenhuisbezetting en ic bezetting. Ook quarantaine is niet meer noodzakelijk, of je omicron hebt of bij iemand in de buurt bent geweest, het ontwricht alleen maar de samenleving door arbeidstekorten. Deze zeer besmettelijke vorm van corona is niet tegen te houden, maar de omicron heeft een stuk minder gezondheidsrisico's, niet alleen voor de gevaccineerde, maar ook voor de niet gevaccineerde mensen wanneer die een goed immuunsysteem hebben.
    Ik ben het volledig eens met deze reactie. Mijn ongevacvineerde vriendin en ik hebben nu beide Corona. Eindelijk mag mijn vriendin weer met de kinderen naar zwemles en andere activiteiten.

  11. #186
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws voor Bonjasky en de kickboksliefhebbers.

    Voormalig kickbokskampioen Remy Bonjasky nieuwe columnist AD Sportwereld
    Na Vivianne Miedema presenteert AD Sportwereld voor de tweede keer deze week een nieuwe columnist. Voormalig kickbokskampioen Remy Bonjasky (46) schrijft elke twee weken een vechtsportgerelateerde column voor AD.nl. Vanavond verschijnt zijn eerste column.

    https://www.ad.nl/home/voormalig-kic...reld~a6458c2d/

  12. #187
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws? Waarom? Goed voor het kickboksen?

  13. #188
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Goed nieuws? Waarom? Goed voor het kickboksen?
    Jazeker goed voor de vechtsport vooral voor het kickboksen dat een Kickboks legend, een visitekaartje voor de vechtsport een column mag schrijven in het Algemeen Dagblad.

    Ik kan mij niet herinneren dat een kickbokser ooit voor een grote nieuwsblad over zijn vechtsport mag schrijven.

    Bonjasky geef ik wel de lof dat hij overal waar hij kan de kickboks sport aan het promoten is voor het grote publiek, meer dan Rico en Badr bijelkaar.

    Een kickboks/vechtsport missionaris.

  14. #189
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Remy lijkt me echt een relaxte gozer, begrijp me niet verkeerd. Zijn optredens in talkshows met met name over corona vond ik overigens wel tenenkrommend, maar dat terzijde. Maar wat wint het kickboksen nu precies volgens jou doordat Remy een stukjes gaat schrijven? Meer acceptatie op een verjaardag als je aangeeft dat aan vechtsport doet? Meer 'normale' sponsors? Meer aanwas in alle gewichtsklassen? Ik kan namelijk (helaas) niet zeggen dat we als kickboks land nog meer zijn gestegen sinds nice guys als Remy en Rico veel in het nieuws zijn. Dat betekent niet dat ik overigens wil dat de top 600 weer langs de ringen staan.

  15. #190
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Remy lijkt me echt een relaxte gozer, begrijp me niet verkeerd. Zijn optredens in talkshows met met name over corona vond ik overigens wel tenenkrommend, maar dat terzijde. Maar wat wint het kickboksen nu precies volgens jou doordat Remy een stukjes gaat schrijven? Meer acceptatie op een verjaardag als je aangeeft dat aan vechtsport doet? Meer 'normale' sponsors? Meer aanwas in alle gewichtsklassen? Ik kan namelijk (helaas) niet zeggen dat we als kickboks land nog meer zijn gestegen sinds nice guys als Remy en Rico veel in het nieuws zijn. Dat betekent niet dat ik overigens wil dat de top 600 weer langs de ringen staan.
    Dit.

    En zonder disrespect of wat dan ook maar die zit er echt vooral voor zichzelf. Dat is helemaal prima natuurlijk maar zie zelf ook niet direct de meerwaarde voor het kickboksen

  16. #191
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Dit.

    En zonder disrespect of wat dan ook maar die zit er echt vooral voor zichzelf. Dat is helemaal prima natuurlijk maar zie zelf ook niet direct de meerwaarde voor het kickboksen
    Moet toch terugkomen op mijn woorden nu ik zie dat het een vechtsport gerelateerde column zal zijn. (overheen gelezen&#128578

    Dat is eigenlijk best wel goed voor het kickboksen 👍🏼

  17. #192
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    https://www.nu.nl/media/6180542/wie-...l_talk_wrapper Joe Rogan en desinformatie over vaccins door zijn gasten heeft hem in de problemen gebracht, zo lijkt hetvermakelijk wel

  18. #193
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Nu.nl is echt tenenkrommend slecht om je nieuws vandaan te halen, die willen alleen maar clicks.

  19. #194
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Nu.nl is echt tenenkrommend slecht om je nieuws vandaan te halen, die willen alleen maar clicks.
    Gaat mij meer om het nieuws zelf. Die podcasts van Joe Rogan waarin bepaalde figuren zoals Malone mis informatie konden verspreiden, gaat nu tegen hem werken.

    Ik vind dat vermakelijk om eerlijk te zijn.

  20. #195
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

  21. #196
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Gaat mij meer om het nieuws zelf. Die podcasts van Joe Rogan waarin bepaalde figuren zoals Malone mis informatie konden verspreiden, gaat nu tegen hem werken.

    Ik vind dat vermakelijk om eerlijk te zijn.
    Zeker vermakelijk als overheden zelf niet anders doen dan des/misinformatie verspreiden. We zijn wel ver heen dat men in een podcast of talkshow niet vrij is om een mening(of valse informatie) te verkondigen. De tijd van de inquisitie is weer terug.

    Wie bepaalt eigenlijk wat desinformatie of nepnieuws is? In de Sovjet-Unie hadden ze daar speciale organen voor.(de EU heeft overigens hiertoe ook een lachwekkende poging gedaan) Een hoop dombo's zien daar blijkbaar wel wat in. Verhuis naar Noord-Korea of zoiets, daar is iedereen zo op het oog het met elkaar eens.

    Van mij mag iedereen de grootst mogelijke onzin verkopen in welke media dan ook, tevens heeft de burger zelf het recht om te duiden wat hij voor waar acht.

  22. #197
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Zeker vermakelijk als overheden zelf niet anders doen dan des/misinformatie verspreiden. We zijn wel ver heen dat men in een podcast of talkshow niet vrij is om een mening(of valse informatie) te verkondigen. De tijd van de inquisitie is weer terug.

    Wie bepaalt eigenlijk wat desinformatie of nepnieuws is? In de Sovjet-Unie hadden ze daar speciale organen voor.(de EU heeft overigens hiertoe ook een lachwekkende poging gedaan) Een hoop dombo's zien daar blijkbaar wel wat in. Verhuis naar Noord-Korea of zoiets, daar is iedereen zo op het oog het met elkaar eens.

    Van mij mag iedereen de grootst mogelijke onzin verkopen in welke media dan ook, tevens heeft de burger zelf het recht om te duiden wat hij voor waar acht.
    En dan kunnen artiesten hun muziek terug trekken en kan de onderneming die je podcast uitbrengt een disclaimer plaatsen.
    Dat is precies wat er gebeurd. De podcasts die zijn verwijderd door Spotify, geen overheidsinstantie maar een privaat bedrijf, hebben te maken met de racial slurs en niet met de gasten die het over Covid hebben.

    Je kan alle onzin verkopen die je wil, en iedereen uitnodigen. Maar acties hebben wel consequenties.

  23. #198
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    En dan kunnen artiesten hun muziek terug trekken en kan de onderneming die je podcast uitbrengt een disclaimer plaatsen.
    Dat is precies wat er gebeurd. De podcasts die zijn verwijderd door Spotify, geen overheidsinstantie maar een privaat bedrijf, hebben te maken met de racial slurs en niet met de gasten die het over Covid hebben.

    Je kan alle onzin verkopen die je wil, en iedereen uitnodigen. Maar acties hebben wel consequenties.
    Dat laatste klopt. De vraag is of het als private commerciële partij het slim is om je oor te laten hangen naar de woke-mob. De tijd zal het leren.

    Ik cancel elk bedrijf die hier aan meedoet. Of het nu Emma matras is, de Hema of fucking Spotify. Zouden meer mensen moeten doen.

  24. #199
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dit is oprecht een goed stuk!

    Even inzoomende op het stukje over vaccinatie en dat keer op keer is aangetoond dat het beschermt tegen ernstige covid en dus tegen ziekenhuis opnames en dood door covid. Mensen die voor vaccinatie zijn zullen hier logischerwijs mee schermen. Maar er ligt best wel wat onderzoek en data aan ten grondslag dus begrijpelijk als je het mij vraagt.

    Echter, de mensen die tegen vaccinatie zijn, schermen dikwijls met imo slecht onderbouwde berichten, filmpjes van YouTube en Facebook of zijn bijv. aanhangers van Willem Engel, geloven ‘blind’ wat Beaudet roept. En deze gaan er in discussies dan ook vol in met gestrekt been.

    Dat leidt tot hoogoplopende discussies waarbij je mijlen ver uit elkaar ligt en blijft. Dat antivax fout is en anti-antivax per definitie goed klopt ook niet. Ook de groep die blind achter de overheid aanloopt, vind ik gevaarlijk. Zeker omdat wel is gebleken dat er soms geen peil te trekken is op hun beleid en er tegenstrijdige beslissingen worden genomen.

    Zelf ben ik voor vaccinatie maar vind ik de onderbouwing voor de booster niet overtuigend, zoals ik ook de voorlichting hierover bijzonder slecht vind. Ook ben ik enorm gaan twijfelen over de voordelen van (corona) vaccins bij kids waar ik daar eerst wel voorstander van was. Zeker ook het gemak waarmee ook de boosterprik aan kinderen wordt gegeven, laat mij twijfelen. Die beslissingen worden nog steeds genomen vanuit de ‘we verkeren in een noodsituatie’ modus terwijl we nu toch echt een andere fase hebben bereikt. Als twee prikken niet het beoogde effect geven, misschien moet je dan even terug naar de tekentafel met je vaccin ipv een derde prik te geven. Mij houdt dit als vader wel bezig en ik zal me nooit te groot voelen mijn mening bij te stellen als nieuwe inzichten me daartoe dwingen.

    Over Rogan:

    Achteraf gezien is het goed geweest dat hij Malone zo uitgebreid aan het woord heeft gelaten. Op basis daarvan is hetgeen wat hij beweerde weerlegd en is mijn conclusie dat de man vooral op zoek was naar een beetje erkenning en validatie (shine) voor zijn werk en aandeel van de tot stand koning van mRNA vaccins. Verder moet Rogan lekker zijn ding doen. Over vaccinatie zal ik het niet snel met hem eens zijn maar eigenlijk is het wel goed dat de wetenschap voortdurend wordt uitgedaagd.

    Hij is nu wel een beetje aan het ‘boeten’ voor die aflevering met Malone en dat is eigenlijk wel een beetje sneu (vermakelijk maar ook wel sneu om eerlijk te zijn)

    Facebook en YouTube zijn vele (!!!) malen gevaarlijker dan hetgeen wat Rogan doet in zijn podcasts. Op die platforms moet pas echt worden ingegrepen maar gebeurt vrijwel niks.
    Last edited by Lowkick92; 08-02-2022 at 08:18.

  25. #200
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Goed verwoord lowkick 92. De kracht ligt in het midden. Extremisme zaait verdeeldheid

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •