MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 216
  1. #26
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Iemand gek noemen zonder zelf te onderzoeken wat hij daadwerkelijk zegt. Typisch.In plaats dat we het over de inhoud hebben gaan we vorm politiek spelen. Inderdaad, dan schiet je niet op.
    Ik heb hem gevolgd in zijn optredens, uitlatingen in de media, zijn partij programma gezien, gezien wie hem de afgelopen jaren de rug hebben toegekeerd en waarom. Ik weet genoeg voor mezelf.We roepen tegenwoordig trouwens heel snel dat we zelf 'onderzoek' moeten doen, maar daar ligt mijn kracht helemaal niet. Veel mensen doen vandaag de dag hun 'eigen onderzoek' en al helemaal als het om covid19 gaat. In werkelijkheid doen zij niks anders dan Googlen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Als cheerleaders achter het demissionair kabinet rennen dan gaat het wel goed komen. Hebben we natuurlijk gezien anderhalf jaar lang.
    Ze falen keer op keer. 'De beste stuurlui staan aan wal' I know, het is makkelijk praten, maar ook nu weer met de boosters. Overal gebeurt dat al, hier ligt een voorraad maar ze doen gewoon niks en stellen het uit tot december terwijl de besmettingen door het dak gaan. Te snel afschaffen alle maatregelen, onduidelijke communicatie, dansen met Jansen en ga zo maar door. En dan te bedenken dat dezelfde mensen die verantwoordelijk waren voor de toeslagen affaire opnieuw een regering gaan vormen (als dat ze al ooit lukt, want zelfs dat loopt nog) Ik loop zeker(!) niet als een cheerleader achter deze mensen aan, maar Baudet zijn enge gedachtengoed is niet de oplossing voor Nederland. Dat durf ik wel te stellen.

  3. #28
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Ik heb hem gevolgd in zijn optredens, uitlatingen in de media, zijn partij programma gezien, gezien wie hem de afgelopen jaren de rug hebben toegekeerd en waarom. Ik weet genoeg voor mezelf.We roepen tegenwoordig trouwens heel snel dat we zelf 'onderzoek' moeten doen, maar daar ligt mijn kracht helemaal niet. Veel mensen doen vandaag de dag hun 'eigen onderzoek' en al helemaal als het om covid19 gaat. In werkelijkheid doen zij niks anders dan Googlen.
    Ik vind zijn bijdrage bij het Corona debat uitstekend. Durft dingen te benoemen waar menig kamerlid zich achter de oren krabt.

    Maarja dat is hetzelfde als mensen die alles klakkeloos over nemen van de mainstream media.

  4. #29
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Ze falen keer op keer. 'De beste stuurlui staan aan wal' I know, het is makkelijk praten, maar ook nu weer met de boosters. Overal gebeurt dat al, hier ligt een voorraad maar ze doen gewoon niks en stellen het uit tot december terwijl de besmettingen door het dak gaan. Te snel afschaffen alle maatregelen, onduidelijke communicatie, dansen met Jansen en ga zo maar door. En dan te bedenken dat dezelfde mensen die verantwoordelijk waren voor de toeslagen affaire opnieuw een regering gaan vormen (als dat ze al ooit lukt, want zelfs dat loopt nog) Ik loop zeker(!) niet als een cheerleader achter deze mensen aan, maar Baudet zijn enge gedachtengoed is niet de oplossing voor Nederland. Dat durf ik wel te stellen.
    Inderdaad, je somt het goed op. Daarom zijn er genoeg mensen die wantrouwen hebben, wat niet gek is.

    Gelukkig is er nooit 1 partij die regeert maar ik vind wel dat Baudet zijn zorg om Nederland goed verdedigd. Terwijl Mark bezig is met zijn globalistische vriendjes wat ik vele malen enger vindt. Hij lult zich 10 jaar lang overal uit.

    Als het om klimaat gaat is alles veroorlooft. Het onteigen van onze boeren terwijl dat onze major export is en we zijn zelfvoorzienend zijn qua voedsel? Build back better/ great reset verhaal wat ze allemaal roepen. Dit zijn geen complotten, daar wordt gewoon openlijk over gesproken.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Ze falen keer op keer. 'De beste stuurlui staan aan wal' I know, het is makkelijk praten, maar ook nu weer met de boosters. Overal gebeurt dat al, hier ligt een voorraad maar ze doen gewoon niks en stellen het uit tot december terwijl de besmettingen door het dak gaan. Te snel afschaffen alle maatregelen, onduidelijke communicatie, dansen met Jansen en ga zo maar door. En dan te bedenken dat dezelfde mensen die verantwoordelijk waren voor de toeslagen affaire opnieuw een regering gaan vormen (als dat ze al ooit lukt, want zelfs dat loopt nog) Ik loop zeker(!) niet als een cheerleader achter deze mensen aan, maar Baudet zijn enge gedachtengoed is niet de oplossing voor Nederland. Dat durf ik wel te stellen.
    Je vat het prima samen! Maar wat Remy zich af vraagt over niet veel meer investeren in de zorg maar wel aan handhaving e.d. klopt als een bus. De zorg werd en wordt nog steeds flink genaaid, ze kregen wel een applausje van Rutte en vorig jaar een 1000 euro 'hou je mond bonus' en het was goed denkt meneer. Dit jaar krijgen ze volgens mij nog maar 250 euro bonus. Mensen hebben geen zin meer om in de zorg te werken, ook door corona. NL loopt door een zware onderbezetting in de zorg wederom achter de feite aan en daar gaan we dus de komende weken de gevolgen van zien met als resultaat wederom een lockdown. Denk dat als we minder aan testen, handhaving en andere randzaken hadden geïnvesteerd, maar meer in de zorg, dan had dit voorkomen kunnen worden.


    op de vot dermit

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Zeven reacties op UFC 268 met twee titelpartijen en 31 reacties op een topic over corona.

  7. #32
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Je vat het prima samen! Maar wat Remy zich af vraagt over niet veel meer investeren in de zorg maar wel aan handhaving e.d. klopt als een bus. De zorg werd en wordt nog steeds flink genaaid, ze kregen wel een applausje van Rutte en vorig jaar een 1000 euro 'hou je mond bonus' en het was goed denkt meneer. Dit jaar krijgen ze volgens mij nog maar 250 euro bonus. Mensen hebben geen zin meer om in de zorg te werken, ook door corona. NL loopt door een zware onderbezetting in de zorg wederom achter de feite aan en daar gaan we dus de komende weken de gevolgen van zien met als resultaat wederom een lockdown. Denk dat als we minder aan testen, handhaving en andere randzaken hadden geïnvesteerd, maar meer in de zorg, dan had dit voorkomen kunnen worden.
    Dit is voor mij de spijker op zijn kop. Goed om te zien dat deze discussie niet is blijven hangen in een polariserende wellus nietus discussie.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Je vat het prima samen! Maar wat Remy zich af vraagt over niet veel meer investeren in de zorg maar wel aan handhaving e.d. klopt als een bus. De zorg werd en wordt nog steeds flink genaaid, ze kregen wel een applausje van Rutte en vorig jaar een 1000 euro 'hou je mond bonus' en het was goed denkt meneer. Dit jaar krijgen ze volgens mij nog maar 250 euro bonus. Mensen hebben geen zin meer om in de zorg te werken, ook door corona. NL loopt door een zware onderbezetting in de zorg wederom achter de feite aan en daar gaan we dus de komende weken de gevolgen van zien met als resultaat wederom een lockdown. Denk dat als we minder aan testen, handhaving en andere randzaken hadden geïnvesteerd, maar meer in de zorg, dan had dit voorkomen kunnen worden.
    Ik hoor wat je zegt maar dan komen we weer uit op lange termijn vs korte termijn. Investeren in de zorg is een zaak voor de lange termijn.

    Remy is sportschool houder en zonder vaccinaties had hij samen met heel veel andere sportschoolhouders diep in de shit gezeten. Hij neemt geen vaccin maar profiteert wel van het feit dat zoveel anderen hem genomen hebben en zijn gyms open kunnen zijn.

    Hetzelfde geldt voor die DJ Sunnery James (vriend van Doutzen Kroes) meneer hoeft geen vaccin zegt hij bij Jinek aan tafel, maar kon wel lekker staan draaien en geld verdienen omdat de bezoekers vd festivals waar hij draaide, het wel hebben gedaan.

    Ik snap dat gewoon niet, echt niet.
    Last edited by Lowkick92; 10-11-2021 at 11:42.

  9. #34
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Je vat het prima samen! Maar wat Remy zich af vraagt over niet veel meer investeren in de zorg maar wel aan handhaving e.d. klopt als een bus. De zorg werd en wordt nog steeds flink genaaid, ze kregen wel een applausje van Rutte en vorig jaar een 1000 euro 'hou je mond bonus' en het was goed denkt meneer. Dit jaar krijgen ze volgens mij nog maar 250 euro bonus. Mensen hebben geen zin meer om in de zorg te werken, ook door corona. NL loopt door een zware onderbezetting in de zorg wederom achter de feite aan en daar gaan we dus de komende weken de gevolgen van zien met als resultaat wederom een lockdown. Denk dat als we minder aan testen, handhaving en andere randzaken hadden geïnvesteerd, maar meer in de zorg, dan had dit voorkomen kunnen worden.
    Bewust om de QR te drukken. Er is geen andere verklaring.

    Miljarden naar de testsamenleving 0 naar de zorg. Vrijheid is nu voorwaardelijk. Dreigen met een lockdown om mensen lam te slaan.

    Als je gewoon je gezonde verstand gebruikt klopt er iets niet.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Grappig om te zien, hoe makkelijk verdeeldheid kan ontstaan in een groep die zoveel gemeen zou moeten hebben

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Grappig om te zien, hoe makkelijk verdeeldheid kan ontstaan in een groep die zoveel gemeen zou moeten hebben
    Als verdeeldheid al in hechte families ontstaat door dit onderwerp is het niet meer dan logisch dat dit ook gebeurd bij een groep vreemde (van elkaar) op een vechtsportsite


    op de vot dermit

  12. #37
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Als vechtsporter en sport beoefenaar kunnen we toch concluderen dat het krankzinnig is om mensen uit te sluiten bij een sportschool als ze geen groene vinkje hebben? Sporten is de beste remedie. Daarbij zijn er heel wat sportschoolhouders failliet gegaan door dit beleid.

    Als jonge vechtsporter is het ook van de zotte dat ze jonge mensen willen vaccineren met dwang en drang? Terwijl bij deze groep de overlevingskans 99,7 procent is. De bijwerkingen van vaccin vormt een groter gevaar. We weten tenslotte niet wat het op lange termijn doet bijvoorbeeld. Zijn nog meer punten maar die laat ik even buiten beschouwing.

    Zie hier (top)sporters in de laatste halve jaar die plotseling zijn overleden en andere met ernstige ziektes.

    https://dissident.one/2021/11/04/22558/

  13. #38
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ze weten dat de grootste groep ongevaccineerden jonger dan 30 zijn. En die pak je het hardst door sporten en horeca voorwaardelijk te stellen. Er is geen ondernemer die ik ken die echt denkt dat de qr code enige veiligheid biedt.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Bewust om de QR te drukken. Er is geen andere verklaring. Miljarden naar de testsamenleving 0 naar de zorg. Vrijheid is nu voorwaardelijk. Dreigen met een lockdown om mensen lam te slaan.Als je gewoon je gezonde verstand gebruikt klopt er iets niet.
    Als die hele groep zich had laten inenten dan was er geen qr code nodig want dan lag de ic niet vol. Dat lijken ongevaccineerden maar niet te begrijpen. We hebben zonder pandemie absoluut genoeg IC bedden dus daar is op gestuurd. Heel logisch want jij was de eerste geweest om de politiek te bashen als je zorgpremie honderd euro in de maand omhoog was gegaan. Want 10.000 extra IC verpleegkundigen 20 jaar lang niks laten doen is een dure hobby en die moet door ons betaald worden. Daarnaast hoeven er geen bedden bij als iedereen zich laat inenten. Goedkoper en simpeler. Onze incompetente overheid ? Er zijn een paar landen die het beter doen en er zijn veel landen die het slechter doen. Zoals ik eerder al opmerkte: Statistiek is geen supermarkt. De goede keuze maken is veelal geluk. De enige reden waarom het slecht gaat hier is omdat 1/6 van de bevolking ervoor zorgt dat de helft van de IC bedden vol liggen. Als je het hebt over tweedeling in de samenleving: Je hebt mensen die problemen oplossen en mensen die het probleem zijn. De eerste groep is heel groot en de tweede maakt het meeste lawaai.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Als vechtsporter en sport beoefenaar kunnen we toch concluderen dat het krankzinnig is om mensen uit te sluiten bij een sportschool als ze geen groene vinkje hebben? Sporten is de beste remedie. Daarbij zijn er heel wat sportschoolhouders failliet gegaan door dit beleid.

    Als jonge vechtsporter is het ook van de zotte dat ze jonge mensen willen vaccineren met dwang en drang? Terwijl bij deze groep de overlevingskans 99,7 procent is. De bijwerkingen van vaccin vormt een groter gevaar. We weten tenslotte niet wat het op lange termijn doet bijvoorbeeld. Zijn nog meer punten maar die laat ik even buiten beschouwing.

    Zie hier (top)sporters in de laatste halve jaar die plotseling zijn overleden en andere met ernstige ziektes.

    https://dissident.one/2021/11/04/22558/



    https://sites.google.com/site/dehoax...se-nieuwssites

    Die site waar je naar refereert is een beetje het grote probleem waar we vandaag de dag mee zitten.

    Deze website pronkt op de lijst met valse nieuwssites. Jij en anderen met jou nemen berichten op die site voor waarheid aan. Daar gaat het al mis.

    Even een lijstje, afkomstig van de website die ik vermeld heb:

    NEDERLANDSTALIGE VALSE NIEUWSSITES
    @dewaarheid: ecency.com/@dewaarheid
    9 For News: ninefornews.nl (zie HoaxWiki)
    aHealthyme: ahealthyme.nl
    Alternatieve Media Nederland: alternatievemedianederland.com
    Alwareness: alwareness.org
    APost: apost.com
    Artsen Voor Vrijheid: artsenvoorvrijheid.be
    Bataafsche Courant: debataafschecourant.wordpress.com
    Be4truth.nl: be4truth.com
    Belfort-Group: belfort-group.eu (zie HoaxWiki)
    Bekijk Deze Video: bekijkdezevideo.nl
    Best Gezond: bestgezond.nl
    beUnited: beunited.nl
    Bewust Nieuws: bewustnieuws.nl
    blckbx.tv nieuwskanaal: blckbx.tv
    BLIJNED.NL: blijned.nl
    Blik Op NOSjournaal: blikopnosjournaal.blogspot.nl
    Boinnk: boinnk.nl
    Bovendien: bovendien.com (zie HoaxWiki)
    BPOC 2020: bpoc2020.nl
    Brekend Nieuws: brekendnieuws.nl
    burgelijkongehoorzaam: burgelijkongehoorzaam.wordpress.com
    Burgerfront: burgerfront.nl
    Café Weltschmerz: cafeweltschmerz.nl
    Climategate: climategate.nl (zie HoaxWiki)
    CommonSenseTV: commonsensetv.nl
    Cultuur onder Vuur: cultuurondervuur.nl
    Dagelijks Dingetje: dagelijksdingetje.nl
    Dagelijks.nu: dagelijks.nu (zie HoaxWiki)
    Dagelijksbizar: dagelijksbizar.com
    Dagelijksfilmpje: Dagelijksfilmpje.nl
    Dagelijkse Krant: dagelijksekrant.nl
    Dagelijkseverhalen dagelijkseverhalen.nl
    DAILYNIEUWS.NL: dailynieuws.nl
    De Andere Krant:deanderekrant.nl
    Debestezinnentjes: debestezinnentjes.nl
    De Dagelijkse Standaard (DDS): dagelijksestandaard.nl (zie HoaxWiki)
    De Binnenlandsche Bataafsche Courant: herstelderepubliek.wordpress.com
    De Echte Krant: echtekrant.be
    De Kleintjeskrant: kkrant.nl
    De Lange Mars: delangemars.nl
    De Lange Mars Plus: dlmplus.nl
    De Stille Waarheid: destillewaarheid.nl (zie HoaxWiki)
    De Theorist: detheorist.nl
    De Ware Wereld: de-ware-wereld.nl
    Dierenliefde: dierenliefde.com
    DissidentNL: dissident.one
    Dodelijke Leugens: dodelijkeleugens.nl
    Duurzaam Nieuws: duurzaamnieus.nl
    Earth Matters: earth-matters.nl
    Eigen Wijsheid: wijsheid.nu
    Eindtijdklok: eindtijdklok.org
    Eindtijdnieuws: eindtijdnieuws.com
    E.J. Bron: ejbron.wordpress.com (zie HoaxW
    Last edited by Lowkick92; 11-11-2021 at 13:09.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als die hele groep zich had laten inenten dan was er geen qr code nodig want dan lag de ic niet vol. Dat lijken ongevaccineerden maar niet te begrijpen. We hebben zonder pandemie absoluut genoeg IC bedden dus daar is op gestuurd. Heel logisch want jij was de eerste geweest om de politiek te bashen als je zorgpremie honderd euro in de maand omhoog was gegaan. Want 10.000 extra IC verpleegkundigen 20 jaar lang niks laten doen is een dure hobby en die moet door ons betaald worden. Daarnaast hoeven er geen bedden bij als iedereen zich laat inenten. Goedkoper en simpeler. Onze incompetente overheid ? Er zijn een paar landen die het beter doen en er zijn veel landen die het slechter doen. Zoals ik eerder al opmerkte: Statistiek is geen supermarkt. De goede keuze maken is veelal geluk. De enige reden waarom het slecht gaat hier is omdat 1/6 van de bevolking ervoor zorgt dat de helft van de IC bedden vol liggen. Als je het hebt over tweedeling in de samenleving: Je hebt mensen die problemen oplossen en mensen die het probleem zijn. De eerste groep is heel groot en de tweede maakt het meeste lawaai.
    Eens.

    En ze verstaan ook nog de kunst zichzelf in de slachtofferrol te manoeuvreren. Het is werkelijk iedereens schuld behalve die van hun zelf.
    Last edited by Lowkick92; 11-11-2021 at 13:17.

  17. #42
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als die hele groep zich had laten inenten dan was er geen qr code nodig want dan lag de ic niet vol. Dat lijken ongevaccineerden maar niet te begrijpen. We hebben zonder pandemie absoluut genoeg IC bedden dus daar is op gestuurd. Heel logisch want jij was de eerste geweest om de politiek te bashen als je zorgpremie honderd euro in de maand omhoog was gegaan. Want 10.000 extra IC verpleegkundigen 20 jaar lang niks laten doen is een dure hobby en die moet door ons betaald worden. Daarnaast hoeven er geen bedden bij als iedereen zich laat inenten. Goedkoper en simpeler. Onze incompetente overheid ? Er zijn een paar landen die het beter doen en er zijn veel landen die het slechter doen. Zoals ik eerder al opmerkte: Statistiek is geen supermarkt. De goede keuze maken is veelal geluk. De enige reden waarom het slecht gaat hier is omdat 1/6 van de bevolking ervoor zorgt dat de helft van de IC bedden vol liggen. Als je het hebt over tweedeling in de samenleving: Je hebt mensen die problemen oplossen en mensen die het probleem zijn. De eerste groep is heel groot en de tweede maakt het meeste lawaai.
    Daarom zijn ze in Denemarken weer begonnen met de Coronapas terwijl daar iedereen bijna is gevaccineerd?

    Dat geld hebben ze wel voor de klimaat etcetera dus waarom niet voor de zorg. Al 10 jaar bezuinigd op de zorg. Dat ze dan niks te doen hebben in de ziekenhuis? Het is altijd druk op de IC kijk de statistieken maar dan de afgelopen jaren. Cul.

    Het gaat erom dat dat hele QR gebeuren gewoon schijnveiligheid is en het zorgt voor verdeling.

  18. #43
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    https://sites.google.com/site/dehoax...se-nieuwssites

    Die site waar je naar refereert is een beetje het grote probleem waar we vandaag de dag mee zitten.

    Deze website pronkt op de lijst met valse nieuwssites. Jij en anderen met jou nemen berichten op die site voor waarheid aan. Daar gaat het al mis.

    Even een lijstje, afkomstig van de website die ik vermeld heb:

    NEDERLANDSTALIGE VALSE NIEUWSSITES
    @dewaarheid: ecency.com/@dewaarheid
    9 For News: ninefornews.nl (zie HoaxWiki)
    aHealthyme: ahealthyme.nl
    Alternatieve Media Nederland: alternatievemedianederland.com
    Alwareness: alwareness.org
    APost: apost.com
    Artsen Voor Vrijheid: artsenvoorvrijheid.be
    Bataafsche Courant: debataafschecourant.wordpress.com
    Be4truth.nl: be4truth.com
    Belfort-Group: belfort-group.eu (zie HoaxWiki)
    Bekijk Deze Video: bekijkdezevideo.nl
    Best Gezond: bestgezond.nl
    beUnited: beunited.nl
    Bewust Nieuws: bewustnieuws.nl
    blckbx.tv nieuwskanaal: blckbx.tv
    BLIJNED.NL: blijned.nl
    Blik Op NOSjournaal: blikopnosjournaal.blogspot.nl
    Boinnk: boinnk.nl
    Bovendien: bovendien.com (zie HoaxWiki)
    BPOC 2020: bpoc2020.nl
    Brekend Nieuws: brekendnieuws.nl
    burgelijkongehoorzaam: burgelijkongehoorzaam.wordpress.com
    Burgerfront: burgerfront.nl
    Café Weltschmerz: cafeweltschmerz.nl
    Climategate: climategate.nl (zie HoaxWiki)
    CommonSenseTV: commonsensetv.nl
    Cultuur onder Vuur: cultuurondervuur.nl
    Dagelijks Dingetje: dagelijksdingetje.nl
    Dagelijks.nu: dagelijks.nu (zie HoaxWiki)
    Dagelijksbizar: dagelijksbizar.com
    Dagelijksfilmpje: Dagelijksfilmpje.nl
    Dagelijkse Krant: dagelijksekrant.nl
    Dagelijkseverhalen dagelijkseverhalen.nl
    DAILYNIEUWS.NL: dailynieuws.nl
    De Andere Krant:deanderekrant.nl
    Debestezinnentjes: debestezinnentjes.nl
    De Dagelijkse Standaard (DDS): dagelijksestandaard.nl (zie HoaxWiki)
    De Binnenlandsche Bataafsche Courant: herstelderepubliek.wordpress.com
    De Echte Krant: echtekrant.be
    De Kleintjeskrant: kkrant.nl
    De Lange Mars: delangemars.nl
    De Lange Mars Plus: dlmplus.nl
    De Stille Waarheid: destillewaarheid.nl (zie HoaxWiki)
    De Theorist: detheorist.nl
    De Ware Wereld: de-ware-wereld.nl
    Dierenliefde: dierenliefde.com
    DissidentNL: dissident.one
    Dodelijke Leugens: dodelijkeleugens.nl
    Duurzaam Nieuws: duurzaamnieus.nl
    Earth Matters: earth-matters.nl
    Eigen Wijsheid: wijsheid.nu
    Eindtijdklok: eindtijdklok.org
    Eindtijdnieuws: eindtijdnieuws.com
    E.J. Bron: ejbron.wordpress.com (zie HoaxW
    Dat blckbx tv en café weltschmerz als valse website wordt gekwalificeerd is echt waanzin. Rest ken ik niet.

    Naja dan heb je alleen het narratief van de overheid, of wat zij goed keuren als media. Kritisch zijn mag blijkbaar niet.

    Zoals de Volkskrant hoofdredacteur zei; we moeten met een mond praten als het gaat om covid. De media zou er moeten zijn om de macht te controleren en niet om met 1 mond te praten.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Als vechtsporter en sport beoefenaar kunnen we toch concluderen dat het krankzinnig is om mensen uit te sluiten bij een sportschool als ze geen groene vinkje hebben? Sporten is de beste remedie. Daarbij zijn er heel wat sportschoolhouders failliet gegaan door dit beleid.

    Als jonge vechtsporter is het ook van de zotte dat ze jonge mensen willen vaccineren met dwang en drang? Terwijl bij deze groep de overlevingskans 99,7 procent is. De bijwerkingen van vaccin vormt een groter gevaar. We weten tenslotte niet wat het op lange termijn doet bijvoorbeeld. Zijn nog meer punten maar die laat ik even buiten beschouwing.

    Zie hier (top)sporters in de laatste halve jaar die plotseling zijn overleden en andere met ernstige ziektes.

    https://dissident.one/2021/11/04/22558/
    Je spuwt een heleboel misinformatie de afgelopen paar paginas waarbij je ook de complotheorieen niet lijkt te schuwen.

    1. Je vaccineert niet alleen voor jezelf, en long covid is ook bij jonge sporters een issue.
    2. 99% van de eventuele bijwerkingen van vaccins zijn bekend binnen 3 maanden na toediening. Met 5 miljard ingespoten vaccins kunnen we behoorlijk zeker zijn van het feit dat de vaccins erg goed werken en de bijwerkingen niet opwegen tegen de bescherming tegen ernstige ziekteverschijnselen.
    3. Dwang is altijd problematisch, maar drang tijdens een gezondheidscrisis is op zijn plaats.
    4. Duidelijk dat de overheid gefaald heeft in communicatie en uitvoering, maar de stap naar great reset en Qanon is dan toch nog behoorlijk groot.
    5. Groen vinkje kan je krijgen via vaccinatie, maar ook recovery of zelfs (nog) test. Dus er wordt niemand uitgesloten. Er wordt gevraagd om een bewijs, zoals bij het autorijden.
    6. Er is te veel bezuinigd op de zorg, ook omdat we allemaal gaan steigeren als we 3,75 meer per maand moeten betalen aan ziektekosten premie. Maar zoals gezegd is dat een langere termijn oplossing, of in ieder geval is men er niet snel genoeg mee begonnen om nu de ziekenhuizen voldoende te ontlasten. Zijn we bereid om voor opgeschaalde ic's behoorlijk meer te gaan betalen, ook als we weten dat dit soort pandemieen 1 keer in de 50 of 100 jaar voor komen? We geven trouwens ongeveer 10% van ons BBP uit aand de zorg, net als de meeste ontwikkelde landen. En staan altijd in de top 5 van beste gezondheidszorg in de wereld. Niet voldoende voor deze crisis, maar wel iets om te onthouden.
    7. Sporten is geen remedie tegen covid voor mensen die op dit moment een ziekenhuis bed innemen of dat in de komende 8 weken misschien zullen doen. Dat staat los van het feit dat sporten goed is en je minder vatbaar bent voor ziektes als je een betere conditie hebt en niet rookt, drinkt of te dik bent...

    Ik ben het volledig met je eens dat de overheid behoorlijk heeft gefaald en dat opschaling deze maatregelen eventueel had kunnen voorkomen. Maar dat is niet gebeurd en nu betalen de mensen die reguleire zorg nodig hebben de prijs. Om dat te voorkomen moet je aan dit soort maatregelen gana denken, waarbij je kan discussieren of het helpt om een kroeg om 12 uur dicht te gooien als iedereen al binnen is en een QR code heeft.

    Een goed werkende QR code en mondkapjes zijn voor mij minder ingrijpend dan een lockdown, sluitingstijdenbeperkingen, of 1,5 meter herinvoeren. Vervelend, maar blijkbaar wel noodzakelijk en tijdelijk.

    Het is al eerder gezegd maar een acuut probllem heeft aan acute oplossing nodig. Zeker als dat probleem ook gevolgen heeft voor de mensen (reguliere zorgpatienten) die niet/nauwelijks bijdragen aan dat probleem.
    Remy kan en mag zeggen wat hij wil, maar als iedereen in NL gevaccineerd zou zijn dan kon hij zonder problemen open en leefde zijn leven met een vaccinatie naast de Difterie, Tetanus, Pokken, Gele Koorts, Kinkhoest en alle andere vaccins die hij al gehad heeft.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ze weten dat de grootste groep ongevaccineerden jonger dan 30 zijn. En die pak je het hardst door sporten en horeca voorwaardelijk te stellen. Er is geen ondernemer die ik ken die echt denkt dat de qr code enige veiligheid biedt.
    Wat zij over de medische effectiviteit van zo'n QR code vinden is volgens mij minder relevant. En degene die ik spreek vinden het prima, maar willen wel graag volledig open kunnen. Want als je idd als medische wetenschap en overheid in die QR code gelooft dan zou het niet uit moeten maken of je om 12 uur of om 4 uur naar huis gaat.

  21. #46
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    In Singapore en (van wat ik net hoor ook de VS) worden medische kosten niet meer vergoed als je ongevaccineerd in het ziekenhuis terecht komt. Dit na officiële goedkeuring Pfizer. In de VS worden er nu GoFundMe's opgericht om die reden voor ongevaccineerden en hun gezinnen. Op reddit.com worden de anti vaccin posts van deze mensen getoond samen met hun schreeuw om hulp nu ze zijn opgenomen en/of een overleden partner hebben. Weet niet hoe screenshots te posten, anders had ik het gedaan.ps:Oostenrijkers laten zich na invoering 2G massaal vaccineren staat nu in de NRC

  22. #47
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    In 2014 schreeuwde de ziekenhuizen om meer personeel na uitbraak influenza ,je hoorde niemand. In 2017/18 hetzelfde ,mensen werden overgeplaatst naar andere ziekenhuizen en operaties werden uitgesteld.weer hoorde je niemand en is er geen aktie ondernomen,integendeel. Nu 2021 geven we elkaar de schuld en word een heel volk bang gemaakt voor corona . QR code is de grootste waanzin ooit.

  23. #48
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    In 2014 schreeuwde de ziekenhuizen om meer personeel na uitbraak influenza ,je hoorde niemand. In 2017/18 hetzelfde ,mensen werden overgeplaatst naar andere ziekenhuizen en operaties werden uitgesteld.weer hoorde je niemand en is er geen aktie ondernomen,integendeel. Nu 2021 geven we elkaar de schuld en word een heel volk bang gemaakt voor corona . QR code is de grootste waanzin ooit.
    Precies.

    Nieuws van vandaag; lockdown van twee weken en daarna overgaan naar 2G. Dus gewoon mensen uitsluiten.

    Vorige jaar van twee weken verlengt tot april.
    Als het dit keer meer dan twee weken wordt, dan valt de mkb om.

    Ik respecteer ieder z’n mening maar de nevenschade is vele malen erger.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Precies.Nieuws van vandaag; lockdown van twee weken en daarna overgaan naar 2G. Dus gewoon mensen uitsluiten. Vorige jaar van twee weken verlengt tot april. Als het dit keer meer dan twee weken wordt, dan valt de mkb om.Ik respecteer ieder z’n mening maar de nevenschade is vele malen erger.
    3 weken hoor ik net. Niks gelezen over binnensport vooralsnog dus fingers crossed.

  25. #50
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    https://open.spotify.com/episode/0je...urce=copy-link

    Eerste 20 minuten van deze podcast, dat is wat mij betreft precies wat er gebeurt. Even los van wat je van de gesprekspartner kan vinden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •