MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default GLORY samenwerking met concurrenten. GLORY Rivals.

    Met GLORY Rivals kunnen alle vechtsportorganisaties wereldwijd hun beste vechters tonen in nieuwe markten en matchups creëren waar fans om vragen. De Rivals-serie begint met Enfusion in Europa en RISE in Japan.

    https://www.glorykickboxing.com/news...9-cdeb66812e2b
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...eten-gebeuren/


    Glory Rivals beleeft zijn vuurdoop dit voorjaar in Tokio, in samenwerking met RISE. Gevolgd door een evenement in mei met Enfusion.

    https://www.telegraaf.nl/sport/19776...-geweldig-zijn

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Grootste nieuws in de kickboksgeschiedenis? Wie schrijft de nieuwsberichten op vechtsportinfo?

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Grootste nieuws in de kickboksgeschiedenis? Wie schrijft de nieuwsberichten op vechtsportinfo?
    Gepubliceerd door Gerard Buttenberg. Ze hebben wel vaker dit soort over the top teksten.
    Wel goed dat ze er zijn qua info.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Grootste nieuws in de kickboksgeschiedenis? Wie schrijft de nieuwsberichten op vechtsportinfo?
    Voor hem waarschijnlijk het grootste nieuws ooit.

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Als ze het echt voor elkaar krijgen binnen de KB wereld (en daarna MMA vs KB met UFC vechters) dan kan dit wel echt een grote ontwikkeling zijn.

    De kans is behoorlijk dat het initiatief een vroege dood sterft door allerlei kleinzerig getrut, dat wel

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Glory werkte toch al samen met Enfusion? En RISE organiseert bijna alleen wedstrijden in de gewichtsklassen tot 63kg. Daar heeft Glory helemaal geeen vechters.

    Als binnenkort Hari met pensioen gaat (en Rico een overstap naar de filmindustrie maakt) heeft Glory echt een heel groot probleem.

    De UFC gaat trouwens nooit een samenwerking aan met Glory. Dat is echt een lachertje.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Voor de talenten uit Enfusion lijkt mij dit wel ok. Voor de rest? Nee, geen groot nieuws dit. Als het nu One FC was... En de UFC? Laat me niet lachen. Die staat eenzaam aan de top, en weet volgens mij niet eens wat Glory is. Bij wijze van spreken dan :-)

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    UFC zal niet haar vechters uitlenen aan GLORY daar is UFC te groot voor.
    ONE FC zie ik ook niet gebeuren, ook voor hun waarom zouden ze? Die willen naar Europa komen en hier events houden.
    Bellator en GLORY was in het verleden (Spike tv deal) al geen goed huwelijk.

    Enfusion, Rizin dat is duidelijk die gaan de samenwerking aan.. dan hebben we Superkombat wat weer terug is en eventueel K1-Japan die zouden wel kunnen samenwerken met GLORY, maar die hebben nog niks bekend gemaakt.
    Maar voor de zwaargewichtdivisie en lichtzwaargewicht hebben deze organisaties niks bijzonders voor GLORY.
    Rizin en eventueel K1-Japan dan kunnen deze organisaties de events regelen in Japan en de nodige promotie, maar of we echte superfights gaan krijgen..

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Correctie Rizin hoort RISE te zijn.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Stop de tijd.

  12. #12
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk zal het een succes worden. Mooi voor de sport.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Benieuwd naar de prestaties van Nabil Haryouli, Semeleer en Robin Ciric tegen Glory tegenstanders. Verder kan ik niet echt andere namen benoemen..
    Een samenwerking tussen Glory, Enfusion en ONE dat had meer interessant geweest.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Komt ook nog iets organisaties uit de VS en Brazilië

  15. #15
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Glory werkte toch al samen met Enfusion? En RISE organiseert bijna alleen wedstrijden in de gewichtsklassen tot 63kg. Daar heeft Glory helemaal geeen vechters.

    Als binnenkort Hari met pensioen gaat (en Rico een overstap naar de filmindustrie maakt) heeft Glory echt een heel groot probleem.

    De UFC gaat trouwens nooit een samenwerking aan met Glory. Dat is echt een lachertje.

    Rico in de filmindustrie. Daar kan ik me dus niets bij voorstellen, of hij moet in zee gaan met Bas Boon...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •