MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default Sterkste man van Nederland daagt bij Beau Rico Verhoeven uit: ‘Ik sla hem neer’

    Sterkste man van Nederland daagt bij Beau Rico Verhoeven uit: ‘Ik sla hem neer'

    De sterkste man van Nederland, Kelvin de Ruiter, wil samen met kickbokskampioen Rico Verhoeven de ring in. Dat zei de krachtpatser van 165 kilo gisteravond toen hij te gast was bij talkshow Beau. De sterkste man van Nederland denkt dat hij een goede kans maakt tegen Verhoeven. „Ik kan heel hard slaan.”
    https://www.metronieuws.nl/entertain...box=1643713075
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    De Nederlandse Bob Sapp? Paar trappen op het bovenbeen en een ronde achteruit vechten en de lucht is op bij Kelvin.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Met als verschil dat Bob Sapp ook nog daadwerkelijk wat getraind had en ook nog de wil had om te winnen in zijn beginjaren(daarna is dat wel ietsjes veranderd).

  4. #4
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Blaaskaak kan nog geen 30 sec vechten joh,Rico danst om hem heen en trapt hem helemaal aan gort

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    De Nederlandse Bob Sapp? Paar trappen op het bovenbeen en een ronde achteruit vechten en de lucht is op bij Kelvin.
    Dat dacht K1 legend Ernest Hoost ook bij Bob Sapp..

  6. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dat dacht K1 legend Ernest Hoost ook bij Bob Sapp..
    Bob woog in die tijd 160 plus en was nog redelijk droog ook, kan je je redelijk in verslikken.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Bob woog in die tijd 160 plus en was nog redelijk droog ook, kan je je redelijk in verslikken.
    En je dacht dat zo'n trainingsmonster als waar we het nu over hebben dat niet voor mekaar kan krijgen?

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wat is dat toch met vechtsport dat mensen met de wereldkampioen willen knokken. Alles voor de aandacht.

    Dames volleybal team daagt PSG uit. Wij verslaan Messi gemakkelijk. Slaat toch ook nergens op ?

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik hou helemaal niet van dit soort aandachttrekkerij. Maar in dit geval hoop ik dat het echt plaats gaat vinden. Puur als straf voor de hoogmoed en aandachttrekkerij.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik heb laatst ook rico uitgedaagd, was de verjaardag van een vriend en had een bakkie te veel op. Kom ik nu ook in het nieuws?

  11. #11
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dat dacht K1 legend Ernest Hoost ook bij Bob Sapp..
    Bob Sapp trainde in die tijd serieus en hier al benoemt werd dat hij toen de wil had om te winnen.

    Laat deze man maar even paar n partijen draaien.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    En je dacht dat zo'n trainingsmonster als waar we het nu over hebben dat niet voor mekaar kan krijgen?
    Wie denkt dat ik dat dacht? Eerst leren lezen en dan pas schrijven.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik hou helemaal niet van dit soort aandachttrekkerij. Maar in dit geval hoop ik dat het echt plaats gaat vinden. Puur als straf voor de hoogmoed en aandachttrekkerij.

    Rico kan er zelf ook wat van, wil graag gaan boksen tegen Tyson Fury.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dat dacht K1 legend Ernest Hoost ook bij Bob Sapp..
    Wel met het verschil dat er niet helemaal volgens de regels werd gevochten, met één hand in de hoek vasthouden en de andere hand rammen.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Wel met het verschil dat er niet helemaal volgens de regels werd gevochten, met één hand in de hoek vasthouden en de andere hand rammen.
    Indd, beide partijen gingen niet volgens de regels.
    Jammer dat de derde partij in de ArenA niet doorging. Bob Sapp had een financieel conflict met K1, op die avond wou Sapp last minute niet meer vechten tegen Hoost, om de K1 terug te pakken. Gelukkig was er Peter Aerts die commentator was en zo even kon bij springen als invaller tegen Hoost.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Wel met het verschil dat er niet helemaal volgens de regels werd gevochten, met één hand in de hoek vasthouden en de andere hand rammen.
    Mag dat niet?

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Rico kan er zelf ook wat van, wil graag gaan boksen tegen Tyson Fury.
    Rico is zeker ook niet vies van wat aandacht, maar ik vind het geen goede vergelijking. Rico is tenminste nog een vechtsporten. Die andere gast trekt vrachtwagens voort.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Rico kan er zelf ook wat van, wil graag gaan boksen tegen Tyson Fury.
    Dat wilt die voor het geld vechten tegen de heavyweight boksen verdient een stuk meer dan vechten tegen een kickbokser. Iedereen zou dat doen.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Ook UFC zwaargewicht ster Ngannou wil tegen Tyson Furry voor het grote geld en ook de extra aandacht. Mon€y fights.


    Ervaring en voorbereiding
    De Noord-Hollandse krachtpatser, die tegenwoordig in Friesland woont, komt ook niet geheel onbeslagen ten ijs. Hij heeft een achtergrond in het kickboksen en zal – mocht het gevecht er komen – zich uitvoerig voorbereiden. “Tussen mijn 15e en mijn 19e heb ik aan kickboksen gedaan. Daarna ben ik gestopt omdat ik Sterkste Man ben gaan doen. Ik kan dus wel wat.” Behalve enige ervaring geeft De Ruiter aan dat hij wel tegen een stootje kan. Maar hoe zit het met die lowkicks van Rico? “Ik weet nog hartstikke goed hoe lowkicks voelen van vroeger. Die van Rico zullen ‘ietsje’ harder zijn. Daar zal ik mezelf dan ook goed op moeten voorbereiden.”
    https://sportnieuws.nl/vechtsport/st...aar-op-mij-in/

  20. #20
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Wie denkt dat ik dat dacht? Eerst leren lezen en dan pas schrijven.
    Wist niet dat je kwaad werd. Maar je had het vraagteken aan het einde van mijn post wel gezien(?)

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ook UFC zwaargewicht ster Ngannou wil tegen Tyson Furry voor het grote geld en ook de extra aandacht. Mon€y fights.


    Ervaring en voorbereiding
    De Noord-Hollandse krachtpatser, die tegenwoordig in Friesland woont, komt ook niet geheel onbeslagen ten ijs. Hij heeft een achtergrond in het kickboksen en zal – mocht het gevecht er komen – zich uitvoerig voorbereiden. “Tussen mijn 15e en mijn 19e heb ik aan kickboksen gedaan. Daarna ben ik gestopt omdat ik Sterkste Man ben gaan doen. Ik kan dus wel wat.” Behalve enige ervaring geeft De Ruiter aan dat hij wel tegen een stootje kan. Maar hoe zit het met die lowkicks van Rico? “Ik weet nog hartstikke goed hoe lowkicks voelen van vroeger. Die van Rico zullen ‘ietsje’ harder zijn. Daar zal ik mezelf dan ook goed op moeten voorbereiden.”
    https://sportnieuws.nl/vechtsport/st...aar-op-mij-in/
    Oh hij heeft gekickbokst van zijn 15e tot zijn 19e. Rico niet, die komt net kijken.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Wist niet dat je kwaad werd. Maar je had het vraagteken aan het einde van mijn post wel gezien(?)
    Het vraagteken neemt niet weg dat je vraag duidelijk een retorische was. Veel mensen gebruiken de retorische stijlvorm zonder dit zelf in de gaten te hebben.

    Je opent trouwens met een aanname. Ook onbewust vermoed ik.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Oh hij heeft gekickbokst van zijn 15e tot zijn 19e. Rico niet, die komt net kijken.
    Rico heeft wel eens gebokst met Tyson Fury...

    Er zijn in het verleden wel gekkere partijen in elkaar gedraaid en blijkbaar is Rico ook niet vies van een uitstapje. Van mij mogen ze elkaars hersens inslaan.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Rico heeft wel eens gebokst met Tyson Fury...

    Er zijn in het verleden wel gekkere partijen in elkaar gedraaid en blijkbaar is Rico ook niet vies van een uitstapje. Van mij mogen ze elkaars hersens inslaan.
    Ik reageerde op de uitspraken van “de sterkste man”. Ik word altijd een beetje moe en cynisch van die gasten die denken dat als je sterk bent je ook gelijk goed kan vechten. Zelfs met een beetje kickboks ervaring in je jeugd ga je geen wereldkampioen verslaan. Dat beeld blijft helaas wel aan de vechtsport kleven in Nederland.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik reageerde op de uitspraken van “de sterkste man”. Ik word altijd een beetje moe en cynisch van die gasten die denken dat als je sterk bent je ook gelijk goed kan vechten. Zelfs met een beetje kickboks ervaring in je jeugd ga je geen wereldkampioen verslaan. Dat beeld blijft helaas wel aan de vechtsport kleven in Nederland.
    Ik denk niet dat hij dat denkt, hij wil gewoon een paar centen verdienen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •