MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default Glory 80 - Studio Event (14-05)

    GLORY 80 Studio [Dutch]
    Wednesday, Apr 06 2022 by GLORY Press Office

    Aan GLORY 80 klanten:

    GLORY is verheugd aan te kondigen dat het GLORY 80 Studio evenement, exclusief gratis beschikbaar voor GLORY 80-klanten , zal plaatsvinden op zaterdag 14 mei om 15:00 CET.

    De vechtkaart van topklasse bevat drie spannende gevechten:

    het langverwachte GLORY Lightweight Championship gevecht tussen GLORY Champion Tyjani Beztati (21-4, 7 KO) en #1 contender Josh Jauncey (31-10, 15 KO)
    de explosieve rematch tussen #1 zwaargewicht contender Antonio Plazibat (20-4, 14 KO) en #8 Tarik Khbabez (47-8-1, 26 KO)
    een clash van zwaargewichten tussen GLORY-nieuwkomers Rhys Brudenell (15-1, 12 KO) en Tariq Osaro (19-1-1, 8 KO)
    Het GLORY 80 Studio evenement zal plaatsvinden zonder live publiek. Elke GLORY 80-klant krijgt gratis toegang om het evenement op gloryfights.com te bekijken. Het evenement is beschikbaar om terug te kijken tot 7 dagen na het evenement.

    Details over hoe u het evenement kunt bekijken en de gebruiksvoorwaarden ervan worden in de komende weken per e-mail naar u verzonden.

    Wij danken u voor uw voortdurende steun.

    GLORY Kickboxing


    https://www.glorykickboxing.com/even...a-fc6de49d99d8
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Niks ten nadele van Tariq,Tyjani en Antonio, maar dit is toch waardeloos? Of leg ik mijn lat te hoog? Ik had hun allen in actie willen zien in een andere setting. BV toernooitje met een paar leuke namen.

    Ik hoor jullie mening graag!

    M

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mavros View Post
    Niks ten nadele van Tariq,Tyjani en Antonio, maar dit is toch waardeloos? Of leg ik mijn lat te hoog? Ik had hun allen in actie willen zien in een andere setting. BV toernooitje met een paar leuke namen.

    Ik hoor jullie mening graag!

    M
    Het is een goedmaker voor Glory 80 in Hasselt.

    Je krijgt er drie partijen voor terug. Titelpartij 70 kg, die nieuwe generatie zwaargewichten partij Rhys Brudenell vs Tariq Osaro. Ik dacht dat ze beide naar ONE zouden gaan om dat ze beide een 4 man toernooi hebben gewonnen Road to ONE.
    https://www.instagram.com/p/CbCtMfoAZmu/
    Blijkbaar hebben de heren voor Glory gekozen.

    Plazibat vs Khbabez zie ik niet het nut van in, Plazibat heeft vorige jaar van Khbabez op K.O gewonnen. Verliest dit keer Plazibat dan kan hij zijn titleshot tegen Rico ook vergeten.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default


  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ruzie in Glory!
    Team Jamal vs de eindverantwoordelijke van Glory: Scott Rudmann.
    https://www.facebook.com/10004461459...09299/?app=fbl

    https://www.telegraaf.nl/sport/22341...n-topman-glory

    Interview van Scott Rudmann met Vechtsportinfo.nl over het weigeren van Ben Saddik.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...men-we-er-uit/

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Het is gewoon altijd een zooitje bij Glory. Misschien kunnen ze er gewoon beter mee stoppen.

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind Glory al jaren niet levensvatbaar helaas. De komst van Badr werkt levensverlengend maar is ook bijna uitgewerkt.
    Voor kickboksen is alleen markt voor 1 grote mondiale organisatie wat mij betreft.
    Of een divisie systeem zou kunnen werken.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Niet slim van Scott Rudmann om de vuile was buiten te hangen.

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ja best een rare situatie. Zelf ben ik een groot Glory fan: ik hou van kickboksen en Glory is nog steeds het beste wat er is. Het probleem is denk ik dat ze te lang op veilig spelen en dezelfde namen/formule herhalen. Ondertussen gebeurt er te weinig om nieuwe namen te laden of om een breder merk te bouwen. Ik begrijp dat ik makkelijk praten heb van de zijlijn maar een beetje ballen en visie zou geen kwaad kunnen.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Volgens Ben Saddik en zijn management klopt daar niets van en pleegt Rudmann karaktermoord. Bij Glory 80 ging het mis bij het voorlaatste gevecht tussen Badr Hari en Arek Wrzosek. Meerdere supporters van beide vechters kregen het met elkaar aan de stok. Het gevolg was dat er stoelen in het rond vlogen en mensen uit angst de zaal ontvluchtten.

    Chaos
    Ben Saddik moest toen nog tegen Levi Rigters vechten, maar die partij werd geschrapt. 14 fans en 4 politieagenten raakten destijds gewond. Op 14 mei organiseert Glory ter compensatie een online-event voor de fans die een kaartje hadden. Alleen... Ben Saddik komt niet in actie.

    "Zijn management eiste een minder hoog gerangschikte tegenstander en een bonus van 6 cijfers", aldus Rudmann. Ook zei hij dat Ben Saddik wilde dat Glory de kosten voor het langere trainingskamp zou betalen. Onzin, aldus kamp Ben Saddik.

    Verdraaid verhaal
    "Er is door ons 0 extra financiële compensatie gevraagd en door Glory is geen extra compensatie aangeboden", aldus het management. "Sterker nog: Glory stelde voor om het eerder contractueel vastgestelde bedrag in termijnen uit te betalen. Er is 0 euro vergoeding geweest tot op heden, terwijl Jamal aan al zijn contractverplichtingen heeft gedaan."

    Volgens het management speelt Glory een spel. De tirade, tegen De Telegraaf, ging verder. "In tegenstelling tot andere vechters is Jamal aanwezig geweest op de persmomenten en wegingen, ook heeft hij het event actief gepromoot en gaf hij akkoord voor Glory Rivals op 21 mei, tegen een lager bedrag."

    Tegen een lager bedrag, aldus het management. "Jamal wil in een vol stadion laten zien dat, wat er is gebeurd, niet de norm is. Tot op heden blokkeert Rudmann alleen deze gang van zaken. Dit is niet anders op te vatten dan karaktermoord." Wordt vervolgd...
    https://sportnieuws.nl/vechtsport/ja...karaktermoord/

    Dat je een mede oprichter/investerder bent van Glory maakt je nog steeds geen top promoter als Dana White of een Simon Rutz. Dit hadden ze bij Glory achter gesloten deuren kunnen regelen.
    Ik begrijp ook niet waarom ze dit studio event ook niet de ppv doen buiten de gedupeerden van G80 Hasselt, voor 10 euro zullen mensen wel kijken. Beter dan niks.
    Laat Jamal vs Rigters op Glory 81 of Glory Rivals 1 of 2 verder gaan, desnoods haal je die Wrzosek terug laat je hem knokken tegen Jamal zonder publiek op dit studio event.
    Als dit helemaal escaleert zie ik die Ben Saddik nog wel naar ONE overstappen.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Lees net dat Rico in oktober zelf een event organiseert en daar zelf ook vecht. Ivm zijn oogblessure kan hij niet eerder vechten. Hij vermoedt dat dat dan ook zijn enige gevecht is dit jaar. Leuk voor de contenders.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zooitje bij Glory.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Lees net dat Rico in oktober zelf een event organiseert en daar zelf ook vecht. Ivm zijn oogblessure kan hij niet eerder vechten. Hij vermoedt dat dat dan ook zijn enige gevecht is dit jaar. Leuk voor de contenders.
    Deze onzin https://www.hititshow.com/ hit it..

    Dit artikel van vechtsport info dat de positiviteit terug moet, gaat helemaal goed komen met het circus hit it
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...it-moet-terug/

  14. #14
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Deze onzin https://www.hititshow.com/ hit it..

    Dit artikel van vechtsport info dat de positiviteit terug moet, gaat helemaal goed komen met het circus hit it
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...it-moet-terug/
    Met zang en dans! (en een hoop clowns neem ik aan)

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Gaat Scott Rukman vechten dan op Rico's gala??

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Scott Rudmann

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Kuijt laat zich 'verbouwen': ex-voetballer duikt de boksring in

    Dirk Kuijt gaat de ring in, zo werd zondagavond duidelijk. De oud-voetballer gaat een potje boksen tijdens Hit It, een vechtsportevenement in Rotterdam Ahoy dat onder andere georganiseerd wordt door kickbokskampioen Rico Verhoeven.

    Bekende mensen die het tegen elkaar opnemen in de boksring is een populair concept. In Amerika, waar veel geld betaald wordt om grote Youtube-sterren te zien knokken via het*pay-per-view-principe, maar ook in Nederland zien we dat het een fenomeen in opkomst is. Denk bijvoorbeeld aan programma's als*Boxing Stars*en Boxing*Influencers.


    En binnenkort kan*Hit It*aan dat rijtje worden toegevoegd. Het evenement komt uit de hoge hoed van niemand minder dan Rico Verhoeven, zelf een van de redenen dat de populariteit van de vechtsport is toegenomen.

    Hit It

    Hit It*vindt op 29 oktober plaats in Ahoy Rotterdam. Bezoekers krijgen dan een aantal gevechten voorgeschoteld van professionele vechtsporters, afgewisseld door muzikale optredens van nationale en internationale acts. De exacte invulling van de line-up is nog onbekend.

    Wel bekend: naast professionele sporters zullen er ook een aantal BN'ers met elkaar op de vuist gaan, waaronder Dirk Kuijt. Dat werd afgelopen zondagavond bekend tijdens*Humberto. In de talkshow van Tan werd ineens een video afgespeeld waarin niemand minder dan Dirk Kuijt onthulde te gaan vechten tijdens*Hit It.



    Kuijt gaat knokken

    "Als oud-voetballer weet ik wat het is om in een arena te staan", aldus Kuijt. "Het is nu al zo’n vier jaar geleden dat ik ben gestopt met voetballen. En natuurlijk mis ik die spanning en die strijd om een wedstrijd te winnen."

    Tegen wie de voormalig speler van onder andere Liverpool en Feyenoord gaat knokken? Dat is helaas nog onduidelijk. Niet tegen Rico Verhoeven zelf in ieder geval, zo maakte de wereldkampioen kickboksen al bekend.

    Inmiddels heeft Kosso, rapper, bodybuilder en ondernemer in voedingssupplementen, zich vrijwillig aangeboden als tegenstander. "Over vier weken is mijn laatste bodybuildingwedstrijd en daarna ga ik meer vechtsport doen", zei hij op Instagram. "Als ze nog een tegenstander zoeken bied ik me nu aan."

    Naar verluidt wordt het in ieder geval een tegenstander die even weinig vechtsportervaring heeft als de ex-voetballer. Kuijt: "Om in een ring te staan, zoals Rico dat al vele malen in zijn leven gedaan heeft, wordt voor mij nieuw. Die strijd ga ik heel graag aan tegen een andere bekendheid. Vanaf nu ga ik keihard trainen, ook omdat het allemaal voor het goede doel is."

    https://panorama.nl/artikel/477321/k...de-boksring-in

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Podcast Kickin' it over de chaos en onlogische beslissingen binnen Glory. Altijd wel interessant om Amerikaanse die hard liefhebbers hun meningen te horen.
    https://youtu.be/mAtrdsaJkwg

    VechtersBazen met Kevin Tariq Osaro (Mike Gym)
    Deze nieuwe generatie zwaargewicht zal vechten op het G80 studio event tegen Engelsman Rhys Brudenell. Voor beide is het hun Glory debuut.
    https://youtu.be/IWPJT0epBtw

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Rhys Brudenell interview voor zijn Glory debuut tegen Kevin Tariq Osaro.
    https://www.glorykickboxing.com/news...9-b9f3744d9387

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Mijn voorspellingen:

    Tyjani Beztati vs. Josh Jauncey
    Tyjani Win, Josh heeft een tijd niet gevochten.

    Antonio Plazibat vs. Tarik Khbabez 2
    Plazibat win, hierna tegen Rico (zal dit jaar niet gebeuren met goedkeuring van Glory) of money fight tegen Alistair Overeem.

    Rhys Brudenell vs. Kevin Tariq Osaro
    Osaro win, groter en sterker dan Brudenell en wereldtop sparring partners bij Mike gym.
    Brudenell zou moeten trainen bij de neven van Colosseum gym of Hemmers gym.

  21. #21
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Zie de potten precies hetzelfde met dezelfde argumenten - als je ziet hoe vaak ik er naast zit niet echt een goed teken 😁.

    Ben vooral benieuwd of ze nog verder nieuws hebben over de komende events - of er überhaupt een strategy is eigenlijk ook.

    Best een kans dat het om 4 uur al weer klaar is trouwens

  22. #22
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Zie de potten precies hetzelfde met dezelfde argumenten - als je ziet hoe vaak ik er naast zit niet echt een goed teken 😁.

    Ben vooral benieuwd of ze nog verder nieuws hebben over de komende events - of er überhaupt een strategy is eigenlijk ook.

    Best een kans dat het om 4 uur al weer klaar is trouwens
    Als ik de geruchten van vechtsport info moet geloven wilt Glory de rematch Ben Saddik vs Adegbuyi zetten voor de zomer. Ik denk ondanks dat Rigters vader is geworden dat hij nog steeds zijn werk verplichtingen moet nakomen en dat ze gewoon Ben Saddik vs Rigters kunnen zetten, voor de zomer moet dat toch wel lukken?
    Las ook op vechtsport info Overeem vs Hari 3. Hari heeft op dit moment in zijn carrière een nog zwakkere kin gekregen. De uitslag zal denk ik net als de eerste partij gaan. Zou ze liever tegen andere tegenstanders willen zien op hetzelfde event. Zodra ze beide winnen dan kan je ze daarna tegen elkaar zetten.
    Overeem vs winnaar van Plazibat vs Khbabez 2
    Hari vs Pacas of Catinas
    Zou ook de vacant titelpartij willen zien van de -77 kg en de -65 kg kampioen Petch eindelijk weer in actie willen zien.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Mahieddine vs Adegbuyi lijkt mij ook een knalpartij.

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Mahieddine vs Adegbuyi lijkt mij ook een knalpartij.
    Jep

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •