MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 97 of 97
  1. #76
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Overeem: Rico draagt make up. Nog meer van zijn ongezouten mening.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...en-niet-video/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    ik zit er wel vaker naast Iemand moet Tariq gaan vertellen dat een pot 3 rondes duurtVidales heeft het netjes gedaan, petje afTyjani was goed genoeg maar deze pot had niet over 8 rondes moeten gaanSergej was de betere maar Tarik komt veel beter tot zijn recht bij deze gewichtsklasse: zonder twijfel mijn favoriete partijTiffany kan alle levensfilosofie verhalen ooit hebben maar hier viel ze wat mij betreft door de mand. Ook als je de belt verdedigt, wanneer je tegen een nieuwkomer zo presteert heb je wat mij betreft verloren.Badr / Overeem: bejaardenpartij en toch vermakelijk, gewoon puur uit K1 nostalgie. Als je kijkt zonder die context was het gewoon een draak van een partij. Hoef Overeem tegen Rico ook niet te zien maar ik begrijp dat die partij er natuurlijk wel komt - zelfde event als plazibat tegen jamal?Zag je die mannen in pak van Glory sip kijken toen ze hoorden dat hun gouden kip op stok gaat? Wedden dat er nog een afscheids event komt?Terecht dat Sem de award kreeg, hierdoor ziet de bazooka Joe editie van vorig jaar er wel extra lullig uit. Verder gewoon weer een goede productie, zelf vind ik Melvin wel er met kop en schouders uit steken van alle analisen dus ik hoop dat hij meer ruimte krijgt. Rankings en hoe je een titleshot krijgt blijft nog steeds een mysterie voor me. Jammer dat de Russen er niet bij waren, ik mis ze wel.
    One tricky pony Khbabez denkt echt dat hij gewonnen heeft, kijk naar zijn social media. Helemaal niet eens dat hij verloren heeft.
    Zal wel de pijnstillers zijn tegen de lowkicks en stoten die hij kreeg.
    Toch nog 5 rondes kunnen vechten tegen een taaie Maslobojev. Daarvoor wel respect! Overstap naar Big Mike zal hem wel goed doen.
    Had wel Vakhitov vs Maslobojev willen zien. Helaas door dat rare besluit van Glory zullen de Russen niet meer terug komen. Bij One en Ufc zijn de Russen nog wel welkom.

    Pierre Andurand en Scott Rudmann weten heel goed dat de Badr Hype helemaal uitgemolken is (ja.. afscheid zie ik ze nog eruit persen). Hari heeft echt geen kin meer en zijn prime jaren waren niet lang van 2008 tot begin 2012. Zelfs in Collision 1 in 2016 was hij een schim van zichzelf pas begin 30 toen nog. Verder is hij zijn K1/Its Showtime legacy verder aan het laten verdampen. Wijs besluit dat hij stopt. Misschien trainer worden voor de profs, iets wat Alistair ook wil gaan doen na zijn Glory avontuur.

    Top voor de 42 jarige Alistair.. een top carrière in het KB en het MMA en lekker zijn ongezouten mening blijven geven.
    Gewoon schijt er aan.
    Verdient Alistair een titelpartij na die veteranen partij van gisterenavond.. in mijn ogen niet.. maar ik denk dat ze het hem wel gaan geven.. dat zal wel veel bezoekers/kijkers aan trekken, Rico zal hem niet eruit slaan, zal een punten overwinning worden. Weer een K1 legend win op zijn KB record.

    Het beste is gewoon voor Glory om de jaarlijkse HW 8 man toernooien te houden en de betere zwaargewichten (Kryklia, Azizpour) bij de concurrent weg te halen, alleen dat zal niet snel gebeuren met hun financiële problemen.. Ik ben al blij dat ze weer events organiseren..

    Abena mooie comeback win tegen Micheletti, die er slecht uitzag.
    Kroeghoeker Serkan Ozcaglayan die twee knockdowns kreeg zal voorlopig niet meer in de picture komen voor een titelpartij. Was wel een leuke partij.


    Levi Rigters... zie hem nog niet als de Prince of KB, hoe hij presteerde tegen Osaro, tegen JBS had hij geen kans gehad. Zal ook wel ringroest zijn.
    Rigters vs Terpstra zou een leuke pot zijn, beide zijn van hetzelfde niveau.

    Rankings bij Glory en wie titelpartij krijgt is al sinds hun bestaan al een mysterie geweest. Zal ook niet veranderden.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Wat vonden jullie van die vechthouding van Alistair? Leek wel op James Mcsweeney tegen Saki.. ook dat naar voren gebogen, breed staan. Wel iets meer verwacht als je een training camp volgt in Thailand, ik dacht hij komt wel aan met paar goede Thai boks acties. Zag die Hemmers gym stijl ook niet terug.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Zag er idd niet uit, maar heeft hem wel de winst opgeleverd. Druk zetten, een tik accepteren om er 1 uit te kunnen delen. Dichtbij en dirty boksen. Had wel wat meer knieën verwacht

  5. #80
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Was een beetje zoals hij tegen Ngannou vocht, hoofd omlaag en zwaaien. Heel apart.
    Ik denk echt dat Alistair geen partij is tegen Rico, al hoop ik het tegendeel. Alhoewel, dat zou dan ook weer veel over het niveau zeggen.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Was een beetje zoals hij tegen Ngannou vocht, hoofd omlaag en zwaaien. Heel apart.
    Ik denk echt dat Alistair geen partij is tegen Rico, al hoop ik het tegendeel. Alhoewel, dat zou dan ook weer veel over het niveau zeggen.
    Dat zou echt schandalig zijn als Alistair (42) nu van prime Rico zou winnen. Dan is dat hele Glory HW divisie ongeloofwaardig.
    Rico zou als hij een beetje ballen zou hebben Alistair eruit moeten slaan binnen 3 rondes om te laten zien dat hij de echte wereldkampioen is, toch ga ik er van uit dat het 5 rondes lang punten tikken wordt met W voor Rico.

  7. #82
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat vonden jullie van die vechthouding van Alistair? Leek wel op James Mcsweeney tegen Saki.. ook dat naar voren gebogen, breed staan. Wel iets meer verwacht als je een training camp volgt in Thailand, ik dacht hij komt wel aan met paar goede Thai boks acties. Zag die Hemmers gym stijl ook niet terug.
    Dat is een oude stijl uit het boksen. Ga maar eens een partij van Rocky Marciano kijken.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Heel apart om te zien hoe Overeem stond te knokken ronde 1 en 2. Ronde 3 zag hem anders staan en inleiden en per seconde iets zekerder worden. Ook apart om te zien dat Badr geen antwoord had op dat gebukt van Overeem. Net ook even de prelims gezien, top gala al met al. Behalve die peppie en kokkie act na de hoofdpartij. Tenenkrommend

  9. #84
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Heel apart om te zien hoe Overeem stond te knokken ronde 1 en 2. Ronde 3 zag je hem anders staan en inleiden en per seconde iets zekerder worden. Ook apart om te zien dat Badr geen antwoord had op dat gebuk van Overeem. Net ook even de prelims gezien, top partijen al met al. Behalve die peppie en kokkie act na de hoofdpartij. Tenenkrommend

  10. #85
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Done
    Bring it!

  11. #86
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Heel apart om te zien hoe Overeem stond te knokken ronde 1 en 2. Ronde 3 zag hem anders staan en inleiden en per seconde iets zekerder worden. Ook apart om te zien dat Badr geen antwoord had op dat gebukt van Overeem. Net ook even de prelims gezien, top gala al met al. Behalve die peppie en kokkie act na de hoofdpartij. Tenenkrommend
    Ik zag Rico naar het podium rennen en heb de tv snel uitgezet. De treurigheid ten top. Dat dancing on ice vond ik dan wel weer leuk gevonden.

  12. #87
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Said aan het einde van deze aflevering.. wat vinden jullie er van?

  13. #88
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Allemaal prima, behalve dat verhaal over dat Badr zoveel zaken heeft moeten overwinnen.
    Ik denk dat elke vechter die struggles wel heeft. En veel respect voor hoor, maar wat dat betreft hoef je hem niet op een groter voetstuk te zetten.

  14. #89
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Allemaal prima, behalve dat verhaal over dat Badr zoveel zaken heeft moeten overwinnen.
    Ik denk dat elke vechter die struggles wel heeft. En veel respect voor hoor, maar wat dat betreft hoef je hem niet op een groter voetstuk te zetten.
    Said denkt nog 2 a 3 wedstrijden eruit te kunnen p€rsen uit Badr.

    Indirect had hij het over Badr dat sommige vechters geen game plan kunnen volgen en terug gaan naar hun oude gewoontes.

    Gisterenavond was Thom Harrinck bij Hlf8, die geeft ook aan dat Badr niet gaat stoppen, zal de aandacht en het geld missen.

    Gaan we toch Hari vs Bhugwandass krijgen van Glory, die zal hij toch niet verliezen???

    Lol! Bedenktijd om te stoppen.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...-over-stoppen/

    Powned bij Overeem thuis.
    https://youtu.be/tcqHG2HCGM0

  15. #90
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Gisteren bij Khalid & Sophie hadden ze het ook over Badr. De manier waarop hij omschreven werd, herkende ik eigenlijk helemaal niet. Tactisch slim, schaken etc
    Het is duidelijk dat hij geadoreerd wordt maar ik heb door de jaren heen vooral een vechter gezien die zsm voor de KO gaat en eigenlijk niet echt een plan B had. Als ik de vechters gisteren hoorde praten daar aan tafel dan leek het alsof Hoost, Aerts, Bonjasky en Schilt niet verder dan de Bklasse zijn gekomen 😅

    Maar goed, zal wel aan mij liggen

  16. #91
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Hahaha, gelooft er echt iemand dat dit de laatste pot was? Al meer dan fucking 10 jaar geleden had die gast zijn laatste kickbox pot tegen Saki weet je nog.... Precies.

    Ken je die grap over het verschil tussen Amerikanen en Russen? (Zat in police Academy 5): een Amerikaan vertrekt zonder gedag te zeggen en een Rus zegt gedag zonder te vertrekken. Badr is duidelijk een Rus

  17. #92
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Hahaha, gelooft er echt iemand dat dit de laatste pot was? Al meer dan fucking 10 jaar geleden had die gast zijn laatste kickbox pot tegen Saki weet je nog.... Precies.

    Ken je die grap over het verschil tussen Amerikanen en Russen? (Zat in police Academy 5): een Amerikaan vertrekt zonder gedag te zeggen en een Rus zegt gedag zonder te vertrekken. Badr is duidelijk een Rus
    Tegen Saki was omdat hij zich wou focussen op het boksen. Maar Badr moet zelf lekker beslissen wat hij wil. Zolang mensen betalen om hem aan het werk te zien, kan hij er nog een leuke boterham aan verdienen en zolang hij er zelf achter staat, moet hij lekker doorgaan.

  18. #93
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Gisteren bij Khalid & Sophie hadden ze het ook over Badr. De manier waarop hij omschreven werd, herkende ik eigenlijk helemaal niet. Tactisch slim, schaken etc
    Het is duidelijk dat hij geadoreerd wordt maar ik heb door de jaren heen vooral een vechter gezien die zsm voor de KO gaat en eigenlijk niet echt een plan B had. Als ik de vechters gisteren hoorde praten daar aan tafel dan leek het alsof Hoost, Aerts, Bonjasky en Schilt niet verder dan de Bklasse zijn gekomen 😅

    Maar goed, zal wel aan mij liggen
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...r-velen-video/
    Uiteraard met Mister Interviews Imad Hadar die zijn held eert.

  19. #94
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Tegen Saki was omdat hij zich wou focussen op het boksen. Maar Badr moet zelf lekker beslissen wat hij wil. Zolang mensen betalen om hem aan het werk te zien, kan hij er nog een leuke boterham aan verdienen en zolang hij er zelf achter staat, moet hij lekker doorgaan.
    Dat boksen viel blijkbaar best wel tegen.

  20. #95
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...r-velen-video/
    Uiteraard met Mister Interviews Imad Hadar die zijn held eert.
    Begrijp niet hoe deze man voor iemand een held kan zijn. Goede kickbokser, net onder de grote kampioenen, maar gezien zijn verleden als mens kan je hem toch geen held vinden.....

  21. #96
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Begrijp niet hoe deze man voor iemand een held kan zijn. Goede kickbokser, net onder de grote kampioenen, maar gezien zijn verleden als mens kan je hem toch geen held vinden.....
    Veelal hebben mensen verkalking wat dat betreft!

  22. #97
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Totale vechtersgage van 1.625 000 voor dit event.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...chters-minder/

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •