MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
    vCash
    126000

Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Nick heeft ook Arek Wrzosek voorbereid voor zijn wedstrijden tegen Hari.
    Normaliter is Nick altijd terughoudend met zijn uitspraken tegenover de tegenstander van zijn vechter.. alleen vecht Alistair nu tegen de Arjen Robben van het Kickboksen op het einde van zijn carrière, Robben noemde ze de man van glas ivm al zijn kleine en grote blessures op het veld of tijdens de training. Badr is nu ook zo, zijn Glory wedstrijden zeggen genoeg.
    Dan kan je makkelijk zeggen dat hij K.O gaat.

Wanneer komt Saki aan de bak? Zou een goede tegenstander zijn voor Rigters. Old school vs New school.
    Dat geldt ook voor Jaraya of Jafharr Wilnis
    Pacas vs Wilnis of Bchiri vs Wilnis, allemaal mooie wedstrijden op papier.
    Ik heb het gevoel alsof steeds dezelfde tegen elkaar worden gezet bij Glory maar dat zal wel aan mij liggen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

vCash
    126000

Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Ik heb het gevoel alsof steeds dezelfde tegen elkaar worden gezet bij Glory maar dat zal wel aan mij liggen.
    Rigters vs Saki, Martin Pacas vs Jahfarr Wilnis en Nidal Bchiri vs Jahfarr Wilnis (zo op Glory Rivals 2 plaats vinden) zijn nog niet geweest. Wat je wel bij Glory ziet zijn onnodige rematches zoals Plazibat vs Khbabez 2 en nu weer op G81 Mahieddine vs Kepenek. Ben Saddik vs Adegbuyi 2 kan ik nog wel begrijpen.

vCash
    126000

vCash
    126000

Antonio Plazibat interview.
    Winnaar Jamal vs Benjamin op Glory 81 zal het opnemen tegen Plazibat op Collision 4 voor de interim hw belt omdat King of Kickboxing Rico zelf op zijn eigen eigen event vecht.
    Plazibat ziet niet echt te wachten om op te nemen tegen teammaat Ben Saddik of Adegbuyi die hij met gemak via knock out heeft verslagen voor de interim hw belt.
    Liever wil hij direct tegen Rico voor de goudengordel of anders tegen Levi "The Judge" Rigters die ze bij Glory het liefst Prince of Kickboxing noemen..
    Hij denkt zelf dat Levi net als Rico hem ontwijken, ook heeft hij kritiek op Rico dat hij tegen een makkelijke tegenstander als Hesdy vecht en niet zijn HW titel tegen hem wilt verdedigen en nog meer..
    https://youtu.be/-06vkOYW1xw

vCash
    126000

Sergej Maslobojev vs Tarik Khbabez voor de LHW titel.
    https://www.facebook.com/26744813000...qoinl/?app=fbl

vCash
    111758

Leuke pot, heel benieuwd hoe Tarik het gaat doen in deze klasse - Sergei is ook gelijk best wel een lastige tegenstander. Wel apart dat er 2 nieuwkomers binnen een klasse gelijk een titel shot krijgen, het laat wel echt zien hoe dun de spoeling inmiddels is...

vCash
    126000

Abena vs Micheletti, beide hebben een win nodig, vooral Abena.
    https://www.facebook.com/26744813000...JNb3l/?app=fbl

Tags for this Thread

Bookmarks