MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    801
    vCash
    126000

    Default

    Boapeah!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Teddybeer Mahieddine is goed knock out gegaan in de eerste ronde tegen Cihad Kepenek. Rigters vs Kepenek op Collision 4 (Robbie lees je mee)
    Mooie technische wedstrijd van Stoyan 👌

  3. #28
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Super scherp die Ben Saddik! Prachtige knock out in de eerste ronde, wat een harde stoten achter elkaar. Medelijden met Adegbuyi.
    Overstap naar Big Mike heeft hem zeker goed gedaan.

    Partij van champ Wisse was echt matig. Alex Pereira had zo'n type tegenstander in de eerste ronde eruit geslagen.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Het nare is dat hij samen met Plazibat traint. Naar mijn mening komt Plazibat niet in de buurt van Saddik maar krijgt wel de kans voor de titel. Rico wint tegen Plazibat en ik denk dat hij daarna toch echt stopt.Bij de vorige wedstrijd had hij denk ik bij iedere andere organisatie gewonnen met dat oog van Rico.Je zag tijdens die wedstrijd gewoon hoe de sterkste kickbokser op een soort van een ongelooflijke karakter en doorzettingsvermogen van de tegenstander en het niet stoppen van de wedstrijd door de scheids toch nog verloor.
    Last edited by Lorenzo; 21-08-2022 at 00:38.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Het nare is dat hij samen met Plazibat traint. Naar mijn mening komt Plazibat niet in de buurt van Saddik maar krijgt wel de kans voor de titel. Rico wint tegen Plazibat en ik denk dat hij daarna toch echt stopt.Bij de vorige wedstrijd had hij denk ik bij iedere andere organisatie gewonnen met dat oog van Rico.Je zag tijdens die wedstrijd gewoon hoe de sterkste kickbokser op een soort van een ongelooflijke karakter en doorzettingsvermogen van de tegenstander en het niet stoppen van de wedstrijd door de scheids toch nog verloor.
    Mee eens!

    We zullen nu voor de interim titel op Collision 4 Ben Saddik vs Plazibat zien. Hoe zal Big Mike het doen? Bij wie zal hij in de hoek staan, lijkt mij lastig? De meeste die potentiel wereld kampioen kan worden van die twee is toch wel voor mij Ben Saddik.

    Zie trouwens dat Cihad Kepenek al voor 8 oktober geboekt staat voor de organisatie Mixfight om tegen Zimmerman te staan, dus een partij tegen Rigters kan niet zo snel gemaakt worden?
    Jammer voor broodvechter Mahieddine, leek wel of hij voor de partij al geblesseerd was, lijkt het zo of zijn de vechters van SB gym nu wat vaker aan het verliezen?

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Die Jamal partij ging precies zo als ik had verwacht en heb ik maar met een half oog gekeken omdat het boksen al begonnen was op de andere app. Je weet gewoon dat Ben een zwakke kin heeft dus de strategie om op zo'n harde beuk te wachten is dan niet de beste. Het is denk ik een heel ander verhaal als je Jamal meteen agressief benadert en de kans niet geeft: dat is wat ik verwacht van Plazibat en daarom denk ik ook dat hij die pot zal winnen.

    De pot van Wisse was een sneue mismatch en dat mag gewoon echt niet gebeuren voor een title shot.

    Stoyan mooi en terecht gewonnen, jammer dat mahedien niet meer op kom staan om de ronde uit te rusten, ik zie hem graag vechten

    De rest van de card was echt smullen met veel nieuwe gemotiveerde vechters die me toch wel weer echt hoopvol maken voor de toekomst van Glory. De Videoland productie was een verbetering en super slim dat ze de banden met soon to be UFC kampioen Pereira warm houden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •