MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Stoppende Robin van Roosmalen baalt van Glory: 'Niet eens een belletje'

    Anderhalf jaar na het ongeval waarbij hij zwaargewond raakte en zijn zus verloor, heeft Robin van Roosmalen een punt achter zijn carrière gezet. In Omroep Brabant-radioprogramma De Zuidtribune vertelt de kickbokser dat hij in die moeilijke periode geen tot weinig steun heeft ontvangen van kickboksorganisatie Glory, waar hij meermaals wereldkampioen werd.
    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...s-een-belletje
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Sinds de eigen vechters er via Instagram achter komen dat ze ontslagen zijn zou het mij juist hebben verbaasd als ze voor ex atleten (Robin zou zich op MMA storten) zich ineens wel gaan inspannen.

    Triest hoe hij zijn retirement in kachelt, in de hoogtij dagen was Robin echt een gruwelijke vechter!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Glory doet echt alles fout wat ze fout kunnen doen. Foute organisatie.

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Glory doet echt alles fout wat ze fout kunnen doen. Foute organisatie.
    Vooral gebrek aan organisatie is mijn indruk. Een paar gasten die echt wel willen (zoals matchmaker Robbie) in een kleine club met grote ego's en daardoor rare sprongen. Wat mij betreft is het voor nu eenmaal het beste wat we hebben.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik denk dat Robin een goede keuze gemaakt heeft. Het is natuurlijk treurig hoe het afloopt, maar nu staat hij te boek als een spectaculaire knokker en niet iemand die zijn gezondheid en carriere vergooit voor een paar centen.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik denk dat Robin een goede keuze gemaakt heeft. Het is natuurlijk treurig hoe het afloopt, maar nu staat hij te boek als een spectaculaire knokker en niet iemand die zijn gezondheid en carriere vergooit voor een paar centen.
    Precies. Hij heeft nu een mooie top carrière gehad.
    Wie weet zien we hem nog wel als een goede trainer in de toekomst. Vond het afscheid van Alex Pereira bij Glory wel goed. Het kan wel.

    Ik hoop dat Glory hem dit jaar nog in hun hall of fame introduceren, ook om het goed te maken met hem. Robin was met hun al sinds Glory 1 en veel meer bereikt dan de gemiddelde prof kickbokser en een sportieve betere carrière dan hun eerste hall of famer Joe Valtellini.

  7. #7
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Robin was echt een harde knokker in zijn prime. Hoe die Kyschenko neersloeg was prachtig.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    De terechte kritiek heeft wat gewerkt naar Glory toe. https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...en-en-legende/

    Hopelijk dat ze bij Collision 4 RvR in hun hall of fame introduceren.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Glory doet echt alles fout wat ze fout kunnen doen. Foute organisatie.
    Gewoon business, zouden ook niet alle schuldeisers uit het vorige faillissement hun geld al hebben gehad? Liefhebberij is leuk, maat GLORY is simpelweg een bedrijf wat geld moet verdienen al is dit natuurlijk wel erg schattig...

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Precies. Hij heeft nu een mooie top carrière gehad.
    Wie weet zien we hem nog wel als een goede trainer in de toekomst. Vond het afscheid van Alex Pereira bij Glory wel goed. Het kan wel.

    Ik hoop dat Glory hem dit jaar nog in hun hall of fame introduceren, ook om het goed te maken met hem. Robin was met hun al sinds Glory 1 en veel meer bereikt dan de gemiddelde prof kickbokser en een sportieve betere carrière dan hun eerste hall of famer Joe Valtellini.
    Joe Valtellini..... Niks mis mee. Maar Sem Schilt zou gewoon de eerste moeten zijn geweest

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Joe Valtellini..... Niks mis mee. Maar Sem Schilt zou gewoon de eerste moeten zijn geweest
    Klopt!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •