MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Lol. Tayfun Oszcan over Tijani Beztati
    https://www.facebook.com/10001186441...3Aq7l/?app=fbl

    In mijn ogen is Chingiz Allazov de world champ van de -70 kg divisie. Wereldtoppers verslagen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    524
    vCash
    111758

    Default

    Ja mooie er zaten een paar mooie potten bij zeg. Oprecht geen idee waar Robby steeds weer die lui vindt. Vorige keer door Uku, nu weer die Nieuw Zeelander. En dan die Spanjaard, heeft al jaren niet gewonnen in zn eigen sport en moet tegen de gast die de laatste keer om de titel vocht: dit moet wel echt beter maar ik hoop dat ze dat zelf ook wel weten (en er wat mee gaan doen).

    Goed dan over de avond zelf:

    Kwasi laat mooi zien dat je hartstikke leuk potjes kan draaien in het Roemeense circuit maar dat het niveau hier toch gewoon hoger ligt.

    Nabil gun ik het van harte maar hij heeft nog wel een paar stappen te maken.

    Boapeah maakte echt een statement terwijl Ertul er nooit echt helemaal in kwam - lijkt toch alsof hij zn drive kwijt is ofzo

    Norredine zag ik de wedstrijd helemaal winnen na de eerste ronde maar dat ging toch even anders. Geen idee wat die gast nu verder wil. Vermakelijke pot van Felipe, eens kijken of hij de stijgende lijn kan doorzetten.

    Jay heeft het mooi gedaan en zelf zou ik heb wel eerst tegen nabiev willen zien eigenlijk.

    Tarik gewonnen in een pot die niet echt wat zegt. Respect voor het incasseringsvermogen van die Spanjaard. Volgende keer een match up met een ballet danser of wat is het plan?

    Tyjani had een top game plan en heeft gedaan wat andere niet lukte met zijn lengte. Ik dacht dat Petch een goede kans had met zn harde trappen maar ik zat er echt moeilijk hard naast. Geen idee wie zijn volgende tegenstander moet worden maar ik heb wel nu alvast zin in het gevecht.

  3. #28
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    836
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Kwasi laat mooi zien dat je hartstikke leuk potjes kan draaien in het Roemeense circuit maar dat het niveau hier toch gewoon hoger ligt.
    Iemand gaat getriggered worden......

  4. #29
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Iemand gaat getriggered worden......
    Lol!!

  5. #30
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    797
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post

    Kwasi laat mooi zien dat je hartstikke leuk potjes kan draaien in het Roemeense circuit maar dat het niveau hier toch gewoon hoger ligt.
    Red Cairo verloor de wedstrijd met Ciobanu door KO, en hij rematchde en won door KO.

    Ghita verloor duidelijk van veteraan Balrak op It's Showtime. Toen vernietigde Ghita Zimmerman na slechts 5 maanden. In K-1. Ghita verloor ook een wedstrijd van de Fransman Gregory, ook door knock-out, en won later in een paar maanden hetzelfde.

    Maar er zijn ook gevallen bekend van atleten die niet in Glory pasten. Mosab Amrani is een voorbeeld.

    Je trekt conclusies na 5 gevechten als Glory management eerlijk is. Pereira en Doumbe verloren vele gevechten bij Glory voordat ze grote kampioenen werden.

    Orza verloor het gevecht niet omdat Chico te goed was, maar omdat hij niets deed. Hij had niet eens de kracht in tegenstelling tot de vorige gevechten. Kwasi vocht ook in Roemenië en Moldavië met veel lager geplaatste atleten. Regionaal is Orza een ster.

    Orza kampt volgens de media in Roemenië al 2 weken met een stevige griep. Maar hij kon maar beter geen redenen vinden. Kwasi was beter.

  6. #31
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    836
    vCash
    73125

    Default

    Hij is Roemeens.. hij heeft gewonnen, en anders is hij door de jury genaaid. en als die KO ging was hij vast ziek of geblesseerd. .

  7. #32
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    797
    vCash
    126000

    Default

    Jaraya heeft 2 nederlagen door TKO in Glory. Adamchuk heeft 7 gevechten verloren in Glory. En hij vocht 6 keer voor de wereldtitel.

    Een verloren gevecht op 21-jarige leeftijd, zelfs door TKO, betekent niet dat de jongere niet legitiem is. En de overwinning van Kwasi betekent niet noodzakelijk dat hij kampioen wordt.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Jaraya heeft 2 nederlagen door TKO in Glory. Adamchuk heeft 7 gevechten verloren in Glory. En hij vocht 6 keer voor de wereldtitel.

    Een verloren gevecht op 21-jarige leeftijd, zelfs door TKO, betekent niet dat de jongere niet legitiem is. En de overwinning van Kwasi betekent niet noodzakelijk dat hij kampioen wordt.
    Heb jij het gevoel dat Roemeense vechters benadeeld worden door Glory?

  9. #34
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    797
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Heb jij het gevoel dat Roemeense vechters benadeeld worden door Glory?
    Daar ging ons onderwerp niet over. Maar dat je in Glory meerdere wedstrijden verliest tot je kampioen wordt.

    Een jonge hoop heeft 5-6 gevechten nodig. Alvorens een conclusie te trekken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •