MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default Glory schorst Jamal Ben Saddik na overtreden dopingregels

    AMSTERDAM - Glory heeft Jamal Ben Saddik (32) voor vijftien maanden geschorst, uit de zwaargewicht-ranking verwijderd en de laatste zege van de Belgische Marokkaan veranderd in een ’no contest’.

    „Jamal is gediskwalificeerd, omdat hij de antidopingregels heeft overtreden”, is de kickboksorganisatie duidelijk nadat vorige maand vanwege privacyregelgeving geen verdere informatie kon worden verstrek
    https://www.telegraaf.nl/sport/19230...n-dopingregels
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    15 maanden, dat is geen kattenpis.
    Ik denk met of zonder dopinggebruik dat hij sowieso Adegbuyi eruit had geslagen, die stelt niks meer voor met zijn huidige glazen kin.

    Gaat Jamal echt met kickboks pensioen want er zal geen wedstrijd voor de zomer komen of zien we hem een overstap maken naar ONE?

  3. #3
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Jamal verloor zonder doping van Brian Douwes. https://en.wikipedia.org/wiki/Jamal_Ben_Saddik

  4. #4
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Cihad Kepenek verloor van Nordine Mahieddine zonder doping. Na, met doping, KO. Hoe ziet Overeem eruit in de UFC waar er controles zijn?

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Klopt allemaal maar JBS won ook van Adegbuyi met een gebroken hand in een ronde. Feit blijft dat Adegbuyi wel een zwakke kin heeft ontwikkeld anders dan zijn Superkombat dagen.

    Zou die dopinggebruik te maken hebben met de medicatie voor zijn kanker?

  6. #6
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    In 2018 was er geen antidoping in Glory. Deskundigen zijn niet dom om hem te verbieden voor medicijnen. In 2015 was het hetzelfde verhaal, maar dan in de VS waar antidoping verplicht was.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Cihad Kepenek verloor van Nordine Mahieddine zonder doping. Na, met doping, KO. Hoe ziet Overeem eruit in de UFC waar er controles zijn?
    Trouwens broodvechter Mahieddine was geblesseerd net voor de rematch tegen Kepenek, Mahieddine was er snel klaar mee.
    Betreft Overeem, inderdaad hij is eerder betrapt geweest, zijn laatste kb partij zag hij er ook strak uit voor zijn leeftijd, maar ook die partij had hij zonder eventuele dopinggebruik wel gewonnen, Badr is al jaren niet meer in zijn prime.

    Ik ben ook benieuwd wat Glory nu zal doen met hun Heavyweight divisie, blijft weinig over.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Nieuwe gezichten. Fabio Kwasi, Terpstra, Roemenen, enz. 1-2 vechters van ONE misschien.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Nieuwe gezichten. Fabio Kwasi, Terpstra, Roemenen, enz. 1-2 vechters van ONE misschien.
    De Roemeen en K1 vechter Stefan Latescu bijvoorbeeld.

    Maar liever een 8 man Heavyweight toernooi met een mix van nieuwe gezichten binnen Glory. Als ze het eind dit jaar gaan halen

    Zie op Twitter dat Glory contact heeft met Ngannou.. hoe gaan ze hem betalen?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Glory is weer lekker schoon schip aan het maken!

  13. #13
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    802
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    De Roemeen en K1 vechter Stefan Latescu bijvoorbeeld. Maar liever een 8 man Heavyweight toernooi met een mix van nieuwe gezichten binnen Glory. Als ze het eind dit jaar gaan halen Zie op Twitter dat Glory contact heeft met Ngannou.. hoe gaan ze hem betalen?
    +95: Ristea (taliban), Iancu (Lazaar) -95 Latescu, Cozmanca (Andy Hug) Opacic/Kryklia Oleh Pryimachov (Oekraine) Fabio Kwasi, Terpstra and Bchiri Jhonata Diniz Tronche (Frankrijk) Nico Pereira Horta, Mannart, Colin George Geen toernooien! Elke show 5-6 (2 in voorrondes) gevechten. Al deze kickboksers hebben een bepaalde kwaliteit.
    Last edited by arjenvos; 09-02-2023 at 01:01.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Klopt allemaal maar JBS won ook van Adegbuyi met een gebroken hand in een ronde. Feit blijft dat Adegbuyi wel een zwakke kin heeft ontwikkeld anders dan zijn Superkombat dagen.

    Zou die dopinggebruik te maken hebben met de medicatie voor zijn kanker?
    Dan zou hij dat wel gemeld hebben, vooraf.

  15. #15
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Waarom heb ik het gevoel dat Glory Jamal naait?

  16. #16
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Waarom heb ik het gevoel dat Glory Jamal naait?
    Lees je reactie betreffende Jaraya's arrestatie en met een beetje mazzel ontwaar je een patroon.

  17. #17
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Jamal verloor zonder doping van Brian Douwes. https://en.wikipedia.org/wiki/Jamal_Ben_Saddik
    Teletekst supporter. Zonder Doping? Maybe, maar met kanker.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Teletekst supporter. Zonder Doping? Maybe, maar met kanker.
    Alsof dat iets zegt. Het is niet dat hij aan de chemo zat. Bovendien hadden ze hem nooit laten vechten als zijn kanker invloed op zijn fysieke gesteldheid had gehad. Mooie excuses allemaal weer.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Glory, dat 180 graden andersom ziet.... . Dat zij het gevoel hebben genaaid te worden door Jamal. Wat zou de gedachte/ zin daarvan moeten zijn dan? Als je van een vechter af wilt, zijn er vele andere manieren en zou je nooit deze manier kiezen. Immers bij een doping test zijn er beroepsmogelijkheden, is er veel publiciteit en verifieerbaar bewijs.

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ik vraag me wel af wat deze doping had moeten doen want hij is niet ineens heel veel beter geworden of anders gaan vechten

  21. #21
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ik vraag me wel af wat deze doping had moeten doen want hij is niet ineens heel veel beter geworden of anders gaan vechten
    Hij zag er wel een stuk minder chubby uit.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ik vraag me wel af wat deze doping had moeten doen want hij is niet ineens heel veel beter geworden of anders gaan vechten
    Mentaal denk ik ook.. opgegeven moment denkt men echt dat het toverdrank is, met of zonder doping had hij sowieso gewonnen dat geldt ook voor Overeem tegen een versleten Hari en Tavares tegen die Franse middenmoot.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Doping = meer trainen = meer skills en uithoudingsvermogen. Sadik zat er de vorige keer wel dichtbij bij Rico, dus ja, ik snap het wel. En wie zit er niet aan de dope?

  24. #24
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •