MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Zaterdag 20 mei: A1 Unfinished Business!

    Op zaterdag 20 mei keert na een afwezigheid van 5 jaar de A1 World Combat Cup met een spectaculair evenement terug in het Indoor Sportcentrum in Eindhoven!

    Zaterdag 20 mei zal het Indoor Sportcentrum weer het toneel zijn voor de A1 World Combat Cup

    Deze editie staat speciaal in het teken van de Eindhovense kickbokser Robbie Hageman die ongeneeslijk ziek is.

    Hageman werd twee keer wereldkampioen, voor hij getroffen werd door kanker. Hij kreeg in 2019 te horen dat hij een kwaadaardige tumor in zijn achterhoofd heeft. Het gezwel werd per toeval ontdekt bij een verplichte MRI-scan, nadat hij knock-out was gegaan tijdens een kickbokswedstrijd bij Glory Kickboxing

    Robbie (31) denkt zelf dat hij met de behandelingen in Nederland nog vijf jaar te leven heeft. Onverwachts was dan ook het nieuws dat hij voor de vierde keer vader wordt. Zijn hoop is nu gevestigd op een arts in Amerika.

    Hij moest voor de tweede keer aan de kwaadaardige tumor in zijn hoofd geopereerd worden omdat die sneller groeide dan verwacht.

    Nu zit hij midden in een chemokuur. Die hakt erin. “Ik ben ineens best wel agressief. Een kort lontje. Niet fysiek, maar wel verbaal. Ik baal af en toe van mezelf.” De kuur duurt twaalf maanden, hij heeft er nu bijna vier opzitten. “Het moet minder gaan, om uiteindelijk beter te worden. Ik probeer er maar zo goed mogelijk mee om te gaan.”

    Het nieuws dat er een vierde kindje op komst is, veranderde Robbie. “Het was niet gepland, maar zeker wel welkom. Met de vierde in aantocht en drie jonge kinderen, wil ik nog wel vijftig jaar doorgaan." Zijn hoop is daarom nu gevestigd op een immunotherapie in de Verenigde Staten. Het kostenplaatje: 475.000 euro.

    De behandeling duurt een jaar, deels in de Verenigde Staten en deels in Nederland. "Die dokter heeft duizenden mensen genezen die er slechter aan toe waren dan ik", vertelt Robbie. "Mijn vriend heeft hem gesproken en hij zegt dat ik een grote kans heb om te kunnen genezen. Dan wil je die kans gewoon pakken.”

    Maar bijna een half miljoen euro voor de behandeling, dat heeft Hageman niet in zijn achterzak zitten. “Ik riep altijd: ‘Liever dood dan geld vragen aan mensen’.” Toch is dat wat hij nu doet. Een vriend van hem is een crowdfundingsactie gestart om de behandeling te kunnen betalen

    Ali Gunyar, promotor van A1 en trainer en vriend van Hageman besloot ook om te helpen en komt daarom met een groot evenement terug om een bijdrage te leveren aan de behandeling van zijn vriend Robbie Hageman.

    Op het programma staat o.a. de afscheidswedstrijd van Hageman die het opneemt tegen Rachid Belaini. Verder komen Bas Vorstenbosch, Redouan Boukerch,Peter Janssen, Joey Smits, Bram Verkeijn, Ali Sat en de Spaanse kampioen Ilyasse Koujjit in actie

    Wees er bij op zaterdag 20 mei in het Indoor Sportcentrum in Eindhoven

    Kaartverkoop is inmiddels begonnen, klik HIER voor tickets!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop, dat ze veel ophalen voor die man.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •