MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: House of GLORY

  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default House of GLORY

    https://www.vechtsportinfo.nl/column...rico-verhoeven

    https://www.facebook.com/10000049452...S3G7l/?app=fbl

    Eerste seizoen op Videoland. Team Rico vs Team Badr, wie zal de beste 77 kg Glory vechter creëren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Rico Verhoeven ziet afsluitend gevecht met Badr Hari wel zitten! 'Niet afgemaakt'


    Als Badr maar blijft verliezen dan is een derde partij toch ongeloofwaardig? https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...ooit-afgemaakt

    Dan liever Rico vs Alistair.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    En hoe… die blessure van hem was fabelachtig..

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Als badr voor dit programma een paar antillianen opstelt in zn team en rico komt met jay- overmeer type vechters kun je het wel zien hoe het gaat aflopen

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justsomebody View Post
    En hoe… die blessure van hem was fabelachtig..
    Rico heeft al 2 keer een W gepakt op Badr, waarom nog voor derde keer gaan.. valt niks te halen behalve geld.
    Zie Rico niet meedoen met het 8 man toernooi in december.
    Wil Rico dan tegen Osaro zien, dat zie ik hem wel winnen en daarna tegen de winnaar van het 8 man toernooi (als Osaro het niet wordt) ergens in 2024, zie ik Rico wel zijn Glory handschoenen hangen.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

  8. #8
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Namen deelnemers House Of Glory Sportschool:

    Soufiane Abdelkhalek (22 jaar) Team LGT
    Tycho Brakel (27 jaar) Team Spirit & Ruthless FC
    Robin Ciric (26 jaar) Ciric Sport
    Mike Frenken (23 jaar) Holzken Gym
    Oualid Gherbi (23 jaar) Kassem Gym
    Samir Kasrioui (29 jaar) Team Ramzi
    Cedric de Keirsmaeker (31 jaar) Bulls Gym, België
    Figueiredo Landman (18 jaar) Verhaar Gym
    Nick Morsink (28 jaar) Sportacademy A-team
    Jente Nnamadim (27 jaar) Siam Gym
    Anwar Ouledchaib (20 jaar) Central Gym
    Ismael Ouzgni (22 jaar) No Limit
    Guillaume Pinas (20 jaar) Pinas Gym
    Andy Ristie (41 jaar) Bien Fighters
    Don Sno (21 jaar) Vos Gym
    Gino van Steenis (25 jaar) Meerdere gyms

    Oud Glory champ Andy Ristie is weer terug.

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    531
    vCash
    111758

    Default

    Lol, whut? Dat is een grapje toch? Robin Ciric vind ik ook wel echt een opmerkelijke maar dat verbleekt daarbij.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Lol, whut? Dat is een grapje toch? Robin Ciric vind ik ook wel echt een opmerkelijke maar dat verbleekt daarbij.
    Yep van vechtsport info, las het al eerder op sherdog.com

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Eerste twee afleveringen gezien van deze Videoland productie, beter dan ik had verwacht.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Yep van vechtsport info, las het al eerder op sherdog.com
    Zit iig een enorme mix van jong talent en oude rotten in het vak (Ristie) tussen. Twee afleveringen gezien; viel zeker niet tegen!

  13. #13
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Vind vooral Rico en zijn trainer uitblinken in het coachen als ik eerlijk ben

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    531
    vCash
    111758

    Default

    Heb het ook gekeken: met mijn vriendin heb ik ook temptation island gekeken eerder dit jaar en het lijkt qua montage wel gemaakt door hetzelfde team.

    De gevechten vind ik niet goed gedaan omdat het met alleen de highlights niet altijd goed te bepalen is waar je staat met de uitslag.

    Qua deelnemers vind ik de mix wel een beetje te groot gespreid: de kans is wel erg groot dat een ex/bestaande Glory vechter dit wint en dan heb je nog geen nieuwe naam binnen.

    Is de pot van de uiteindelijke winnaar tegen Andy te zien op Collision 6 denken jullie?

  15. #15
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Vond het zonde om te zien dat Samir Kassraoui mentaal zo zwak was. Verloor puur omdat hij in zijn hoofd niet sterk genoeg met die afwijzing van de eerste selectie kon omgaan heb ik het idee.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Vond de manier waarop hij werd aangesproken zijn broek omhoog te doen niet ok

    Heel apart vond ik dat

  17. #17
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Vond het zonde om te zien dat Samir Kassraoui mentaal zo zwak was. Verloor puur omdat hij in zijn hoofd niet sterk genoeg met die afwijzing van de eerste selectie kon omgaan heb ik het idee.
    Enfusion topper die Samir:
    https://enfusionlive.com/fighters/1114-Samir%20Kasrioui

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Heb het ook gekeken: met mijn vriendin heb ik ook temptation island gekeken eerder dit jaar en het lijkt qua montage wel gemaakt door hetzelfde team.

    De gevechten vind ik niet goed gedaan omdat het met alleen de highlights niet altijd goed te bepalen is waar je staat met de uitslag.

    Qua deelnemers vind ik de mix wel een beetje te groot gespreid: de kans is wel erg groot dat een ex/bestaande Glory vechter dit wint en dan heb je nog geen nieuwe naam binnen.

    Is de pot van de uiteindelijke winnaar tegen Andy te zien op Collision 6 denken jullie?
    Heb dat ook zo gelezen op verschillende forums, winnaar tegen Semeleer op C6.

    Krijgt alleen de winnaar een Glory contract?
    Want als dat zo is weet ik wel wie dit House of Glory gewonnen heeft.

  19. #19
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Heb dat ook zo gelezen op verschillende forums, winnaar tegen Semeleer op C6.

    Krijgt alleen de winnaar een Glory contract?
    Want als dat zo is weet ik wel wie dit House of Glory gewonnen heeft.
    Denk niet dat dat het geval is. want Ciric bijvoorbeeld vocht ook al voor GLORY. zou ook een enorm slechte zet zijn om alleen de winnaar een contract te geven. Je bouwt met zo een programma 10 namen op. en dan geef je achteraf 9 namen aan de concurenten als het ware.
    Glory zal echt wel de beste vechters en de vechters die zich op welke manier dan ook leuk in de kijker weten te zetten contracteren.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Kijkt prima weg dit. Rico is een groot groot sportman, geen twijfel. Toch vind ik 'm normaal niet te pruimen met z'n overacting. Maar hij weet wel die jongens goed te coachen. Wat vinden we van Mike Passenier in deze? Veel kroegpraat valt me op. Weinig tactiek, meer 'schade' willen aanbrengen bij de tegenstander.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Straks weer even kijken. Qua coaching, Rico is van de tactiek en Badr is voor de emotie.

    Bonjasky is er over te spreken hoe Badr coacht.
    https://youtube.com/shorts/I9KNQL0h7...3fU28aTLuqJstt

  22. #22
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Net eerste halve finale gekeken. Blijf Badr zijn stijl toch een beetje vreemd vinden. Heb hem letterlijk niets tactisch horen zeggen. Enige wat hij zegt is dat zijn vechter zijn best moet doen, zodat zijn moeder trots zal zijn. Alhoewel ik Rico eigenlijk altijd een beetje knullig vind, vond ik hem sterk over het gedrag van zijn vechter tegenover Ristie. Geen poeha totdat je zelf wat gepresteerd hebt

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Op Instagram zegt Ristie: "Graag wil ik iets kwijt over mijn deelname aa House of Glory Videoland. Na het zien van de beelden van mijn wedstrijd was ik teleurgesteld dat ik keihard benadeeld ben met de uitslag", zegt Ristie.

    Ook zegt Ristie dat er contact is geweest over de uitslag en dat er zou zijn toegegeven dat hij had gewonnen. "Mijn trainer heeft van de week contact opgenomen en ze hebben toegegeven dat ik gewonnen heb, maar de tegenstander was jonger en ze wilden hem een kans geven op een carrière."

    Volgens Ristie gunt hij Landman de kans op een goede toekomst. "Ik gun hem ook een fantastische carrièr, maar niet op een oneerlijke manier door mij te laten verliezen."
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...O5-XnhtXKNnZ18

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Op Instagram zegt Ristie: "Graag wil ik iets kwijt over mijn deelname aa House of Glory Videoland. Na het zien van de beelden van mijn wedstrijd was ik teleurgesteld dat ik keihard benadeeld ben met de uitslag", zegt Ristie.

    Ook zegt Ristie dat er contact is geweest over de uitslag en dat er zou zijn toegegeven dat hij had gewonnen. "Mijn trainer heeft van de week contact opgenomen en ze hebben toegegeven dat ik gewonnen heb, maar de tegenstander was jonger en ze wilden hem een kans geven op een carrière."

    Volgens Ristie gunt hij Landman de kans op een goede toekomst. "Ik gun hem ook een fantastische carrièr, maar niet op een oneerlijke manier door mij te laten verliezen."
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...O5-XnhtXKNnZ18
    Reactie van Dennis en Rico na deze winst was wel spot-on! Toon respect en steek niet zomaar je tong uit naar een vechter van zulk formaat! Mooie beelden.

  25. #25
    Join Date
    May 2014
    Posts
    531
    vCash
    111758

    Default

    Ja ik vind het echt een leuke serie geworden, we kijken er met veel plezier naar. Slimme zet om die jongens ook op Collision te zetten. Qua coaching is Rico een (wat irritante) perfectionist en Badr een kapotte plaat ("je doet het voor je familie") maar voor die paar afleveringen goed genoeg. Andy Ristie is echt een zieke legend. Voor hem (en Ciric) geldt dat ik echt niet begrijp waarom ze die gasten in het programma hebben gedaan. Tegelijkertijd ging zijn pot gelijk op met die jonge jongen dus als je dan de ervaring ook nog een keer meeneemt dan heeft hij die wat mij betreft gewoon terecht verloren. Dat broertje van Aussie is ook echt een leuke vechter en komt over als een leuke gast in de media dus ik hoop dat hij ook nog verder komt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •