MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69

Thread: GLORY 89 (7-10)

  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Hahaha, soms doen ze top dingen bij Glory en af en toe roken ze crack met z'n allen daar.

    Uiteindelijk krijgt iedereen een tweede kans, heeft wel wat sociaals.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Hahaha, soms doen ze top dingen bij Glory en af en toe roken ze crack met z'n allen daar.

    Uiteindelijk krijgt iedereen een tweede kans, heeft wel wat sociaals.
    Echt hé. McSweeney was iets makkelijker geweest. Nu begrijp ik matchmaker Robbie niet met deze zet om graag Hari in het 8 man toernooi te willen binnen halen. Die Jurjendal zie ik met een goede knock-out winnen.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Kickbokser Badr Hari keert op korte termijn alsnog terug in de ring. De Marokkaanse Amsterdammer doet op 7 oktober mee aan een vechtsportgala van Glory in Bulgarije en neemt het daar op tegen de Est Uku Jürjendal.

    https://nos.nl/artikel/2491059-kickb...xZOlaaKUF8oLGM

    Had deze totaal niet verwacht. In Bulgarije.. Tegen jongere Jürjendal die knock out power heeft..
    Minachting van andere Glory vechters en vooral de fans. Wat een grap dit

  5. #30
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij wilt Glory van Badr af door hem die stierennek Jurjendal te geven, anders hadden ze beter Badr vs McSweeney op C6 kunnen zetten. Zie huidige Badr niet winnen tegen Jurjendal.

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Sta er niet van te kijken als Badr op dezelfde manier een beuk krijgt als Terpstra en er niet meer van terugkomt - tijdens de pot of überhaupt, daar gaat de "legende" dan in een lullig lokaal sport halletje in een stad waar nog nooit iemand van heeft gehoord....

  7. #32
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Het zijn af en toe rare fratsen bij Glory. Wat moet je nu nog over Badr zeggen.. Buiten de ring een hufter, maar het is in de ring ook echt een fenomeen geweest.Ik vrees dat hij deze partij ook niet gaat redden. Die Jurjendal hoeft maar 1x goed te stoten en het is gedaan met de huidige Badr. Treurig, maar wel waar.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Volgens mij wilt Glory van Badr af door hem die stierennek Jurjendal te geven, anders hadden ze beter Badr vs McSweeney op C6 kunnen zetten. Zie huidige Badr niet winnen tegen Jurjendal.
    eens, Mc Sweeney had ie nog kans maar deze gast is veel sterker. Wint ie never nooit met deze slechte reeks van 7 verliespartijen

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Het zijn af en toe rare fratsen bij Glory. Wat moet je nu nog over Badr zeggen.. Buiten de ring een hufter, maar het is in de ring ook echt een fenomeen geweest.Ik vrees dat hij deze partij ook niet gaat redden. Die Jurjendal hoeft maar 1x goed te stoten en het is gedaan met de huidige Badr. Treurig, maar wel waar.
    Ik denk echt dat Glory klaar is met Badr. De maat is vol toen hij voor een volle zaal in Parijs niet wou vechten.
    Uku Jürjendal zien we in december als zijn partij tegen Badr überhaupt doorgaat.

    Badr Army roept vaak online dat Glory niet zonder Badr kan. Met dat 8 man toernooi in december wat ze elkaar jaar gaan houden zullen ze Badr niet meer nodig hebben.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Via kagutoki forum.

    Luis Tavares traint nu bij Mike Gym.
    https://twitter.com/GLORY_WS/status/...-10%3Fpage%3D2

    Iets met de feedback gedaan om naar echte gym te gaan in plaats van te trainen in de schilder galerij van de vrouw van zijn manager.

    Beide verslagen door Bahram Rajabzadeh maar nu zullen we niet gauw Mo Amine vs Tavares zien aangezien vechters van dezelfde gym liever niet tegen elkaar vechten.

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Tsja het is wel echt een dilemma voor Glory met Badr hoor. Op de een of andere manier blijft die gast naar stadions uitverkopen. Tegelijkertijd is de kwaliteit niet meer om aan te zien, heb je dat prinsessen gedrag en zijn er de laatste tijd best wel wat vragen/twijfels over de geclaimde 100+ partijen op z'n fight record. Maar ik ben het zeker met je eens dat ze hard op weg zijn om nu iets nieuws op te bouwen, over anderhalve week weten we of ze nog wat tijd hebben.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

  13. #38
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

  14. #39
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default




  15. #40
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    Definitieve


  16. #41
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    29
    vCash
    121500

    Default

    Wat zit er volgens jullie achter het feit dat Badr naar de 4e partij verschoven is? Heeft het met druk te maken? En wat zijn jullie voorspellingen? Vind het een mooie fightcard.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Het is een card om van te smullen komend weekend. Ik denk oprecht dat er allerlei zaken worden verzonnen om Badr het een beetje naar de zin te maken.(Je zou maar in zijn schoenen staan ook. Pff..) Meneer is geen main caird, dat zal de druk enigszins van de ketel halen. Ik had nooit verwacht dit te gaan typen, maar ben bang dat Badr het niet gaat redden. Die Jurjendal is een kast van een vent en heeft iets wat Badr niet meer heeft. Een sterk lijf, die bovendien wat klappen kan vangen.

  18. #43
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default

    @ Ajay Alle wedstrijden zijn redelijk gelijkwaardig. Moeilijk om iets te voorspellen. Let op Touchassie mist ervaring en heeft een lastige tegenstander. Luis Tavares had maar 5 weken met Mike. Bogdan Stoica ziet er fysiek uitstekend uit. Touchassie en Tavares zijn misschien niet zulke favorieten.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    @ Ajay Alle wedstrijden zijn redelijk gelijkwaardig. Moeilijk om iets te voorspellen. Let op Touchassie mist ervaring en heeft een lastige tegenstander. Luis Tavares had maar 5 weken met Mike. Bogdan Stoica ziet er fysiek uitstekend uit. Touchassie en Tavares zijn misschien niet zulke favorieten.
    Volgens mij is dit het debuut van Touchassie op 85 kg in plaats 77 kg, zijn tegenstander ken ik niet.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Down under View Post
    Het is een card om van te smullen komend weekend. Ik denk oprecht dat er allerlei zaken worden verzonnen om Badr het een beetje naar de zin te maken.(Je zou maar in zijn schoenen staan ook. Pff..) Meneer is geen main caird, dat zal de druk enigszins van de ketel halen. Ik had nooit verwacht dit te gaan typen, maar ben bang dat Badr het niet gaat redden. Die Jurjendal is een kast van een vent en heeft iets wat Badr niet meer heeft. Een sterk lijf, die bovendien wat klappen kan vangen.
    Dat denk ik ook, de druk op Badr is enorm. Maar zo lang Badr in zijn Videoland interview aangeeft dat McSweeney en Jurjendal slechte vechters zijn dan denk ik echt dat hij zich omringt met ja knikkers en niemand hem aangeeft dat hij niks meer kan incasseren, ook Big Mike niet.


    Kb Podcast van vechtsport journalist Tim Wheaton legt het goed, de kb fans moeten geen Badr van 2008 verwachten maar ook geen Badr van 2019 tegen Rico 2, een semi gestopte oudere Overeem heeft van Badr gewonnen vorige jaar. Je ziet dat hij elke jaar steeds minder en minder wordt.
    Ik denk dat zaterdag de Glory's uitgemolken Badr hype klaar is.
    Podcast Wheaton analyse
    https://youtu.be/yu0ygqjrxCE?si=h7GXGzLPlPXu2N2i

  21. #46
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

  22. #47
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de Tim Wheaton tip, ga ik zeker kijken! Badr 118kg, had ik ook niet verwacht. Eens kijken hoe droog hij morgen is Zit nu de laatste interviews te kijken, hij komt niet relaxed over..Maakt grapjes/ lacht als een boer met kiespijn. Nee, dit gaat niet goedkomen morgen.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    29
    vCash
    121500

  24. #49
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Mijn voorspellingen:

    Fightcard

    Featherweight Championship Bout
    Petchpanomrung Kiatmookao (c) vs. David Mejia
    Petch win

    Lightweight Featured Fight
    Stoyan Koprivlenski vs. Sorin Caliniuc
    Stoyan win

    Heavyweight Grand Prix Qualification Bout
    Levi Rigters vs. Martin Terpstra
    Rigters win

    Heavyweight Grand Prix Qualification Bout
    Badr Hari vs. Uku Jürjendal
    Jurjendal win

    Light Heavyweight Featured Fight
    Luis Tavares vs. Bogdan Stoica
    Tavares win

    Middleweight Featured Fight
    Aleksandar Petrov vs. Karim Mabrouk
    Mabrouk win

    Middleweight Featured Fight
    Mohamed Touchassie vs. Eduard Aleksanyan
    Touchassie win

    Prelims
    Welterweight Featured Fight
    Eduard Gafencu vs. Teodor Hristov
    Gafencu win

    Lightweight Featured Fight
    Chris Wunn vs. Dragomir Petrov
    Wunn win

  25. #50
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Friese reus Martin Terpstra mist Glory 89 in Bulgarije en kans op ticket voor Glory Grand Prix; Levi Rigters krijgt last-minute onvoorspelbare Moldavische MMA-vechter Ion Taburceanu tegenover zich. Hij werd last minute opgeroepen en accepteerde de uitdaging direct. Hij komt uit het MMA (heeft wel eerder gekickbokst) en trainde veelvuldig met UFC-kampioen Khabib Nurmagomedov en topkickbokser bij ONE, Constantin Rusu.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •