MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 137
  1. #101
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ja er komt echt mooie content uit: de podcast is er echt 1 voor de liefhebbers zoals wij, Saïd vertelt in ieder geval zijn kant van het verhaal - dit lijkt me wel een typisch voorbeeld van een verhaal met 2 kanten.

    Zaterdag ben ik er zelf niet bij omdat ik niet in het land ben anders was ik zeker gegaan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    N.a.v. de commotie rond het reserve-gevecht nog even wat opgezocht over deze vechters. Kwam daarbij khachab zn winst tegen filipovic tegen. Meeste liefhebbers zullen net als ik zijn afgehaakt bij zijn presentatie en korte armen en grote buik. Maar dat is 3 rondes volle bak en lowkicks/ calf kicks halen niet veel uit.
    Hij zette jurjendal ook in zn achteruit en had gewonnen van hem die dag.
    Hij heeft wel een mindere timing dan Ben saddik dus met een paar high kicks na elkaar gaat hij wel een toontje lager zingen. Als je hem een lowkick geeft als hij instapt blijft hij doorlopen als je zijn bovenlichaam niet aanpakt.

    Zelfs de partij van hem tegen adegbuyi ben ik nu benieuwd naar, die roemeen gebruikt zijn linkerhoek al niet of nauwelijks we zullen zien of hij het vuur nog in zich heeft

    Promotie van glory https://m.youtube.com/watch?v=NDkAW2...JveGluZw%3D%3D

  3. #103
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

  4. #104
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Fightcard
    Heavyweight Grand Prix
    Rico Verhoeven vs. Sofian Laïdouni
    Nabil Khachab vs. Benjamin Adegbuyi
    Tariq Osaro vs. Bahram Rajabzadeh
    Levi Rigters vs. Uku Jürjendal

    Tournament Reserve Fight
    Cihad Kepenek vs. Michał Bławdziewicz

    Light Heavyweight Championship Bout
    Donegi Abena (c) vs. Tarik Khbabez (ic)

    Lightweight Championship Bout
    Tyjani Beztati (c) vs. Enriko Kehl

    Middleweight Featured Fight
    Ivan Galaz vs. Iliass Hammouche

    Mijn voorspellingen:

    Mijn verstand zegt dat Rico dit toernooi wint maar hoop stiekem op Bahram of Laïdouni.
    Rigters zie ik verliezen van Uku, helemaal sinds hij pleiten is bij zijn vaderfiguur/trainer van hem, dit allemaal pas voor het toernooi.
    Hardste partij zal Osaro vs Bahram zijn en Nabil wint van Adegbuyi.
    Rico zal met punten getik winnen van Laïdouni (hoop op een stunt) en van Nabil en komt zo fris in de finale tegen een geblesseerde Bahram.

    Fightcard
    Heavyweight Grand Prix
    Rico Verhoeven vs. Sofian Laïdouni
    Nabil Khachab vs. Benjamin Adegbuyi
    Tariq Osaro vs. Bahram Rajabzadeh
    Levi Rigters vs. Uku Jürjendal

    Tournament Reserve Fight
    Cihad Kepenek vs. Michał Bławdziewicz
    Cihad win

    Light Heavyweight Championship Bout
    Donegi Abena (c) vs. Tarik Khbabez (ic)
    Abena win, rent free in het hoofd van Khbabez

    Lightweight Championship Bout
    Tyjani Beztati (c) vs. Enriko Kehl
    Beztati win

    Middleweight Featured Fight
    Ivan Galaz vs. Iliass Hammouche
    Hammouche win

  5. #105
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Dit is het toernooi wat Rico hoort te winnen.
    Wat zijn jullie voorspellingen?

  6. #106
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Levi Rigters zal het toernooi winnen. Verhoeven gaat het lastig krijgen tegen Laidouni.

    Bahram is echt wel de smaakmaker.

  7. #107
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Levi Rigters zal het toernooi winnen. Verhoeven gaat het lastig krijgen tegen Laidouni.

    Bahram is echt wel de smaakmaker.
    Ik ben benieuwd hoe Levi Rigters zal presteren nu hij pas weg is bij Royal Gym, vanaf de start zit hij bij trainer Jamal. Deze zag ik niet aankomen.
    Trouwens Nabil Khachab weegt 157.1 KG volgens Beyondkick.com hoop gewicht op zijn frame, bijna 160 KG. Adegbuyi gaat het lastig krijgen, maar ik zie hem niet k.o gaan. Ondanks het zware gewicht heeft Nabil geen k.o power.

  8. #108
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Kaartverkoop zwaar mislukt, zie dat er zeker nog 40% aan tickets beschikbaar is? Dacht dat Ricardo wel events zou uitverkopen nadat hij nu een BN’er is. Niet dus.. teveel afhankelijk van een Badr of Jamal.

  9. #109
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Volle bak al buiten. Sta in een lange rij om binnen te komen. Wat mij betreft prima dat er 40% niet verkocht is 😁

  10. #110
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    Hahah Melvin is die presentator helemaal zat..

  11. #111
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Kaartverkoop zwaar mislukt, zie dat er zeker nog 40% aan tickets beschikbaar is? Dacht dat Ricardo wel events zou uitverkopen nadat hij nu een BN’er is. Niet dus.. teveel afhankelijk van een Badr of Jamal.
    Ik heb wel een idee hoe Glory de Gelredome kan laten uitverkopen: Rico vs Jamal 4

  12. #112
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ja en nee, het is de vraag of je gezien wil worden als volwaardige sport op de langer termijn denk ik

  13. #113
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Het is hier echt wel druk. Zeker geen triest gebeuren. Het grote probleem is dat Glory over het algemeen karakter loze vechters heeft. De enige die vanavond het publiek enthousiast kregen waren Bahram en Tarek. Jamal probeert zichzelf nog even in de picture te brengen. Hoop dat men daar niet intrapt. Trieste man

  14. #114
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Mooie prestatie van Rico, staat weer op na een knockdown. The King of Kickboxing.
    Kunnen we hem een GOAT noemen?

    Leuk voor Tarik Khbabez, eindelijk de gouden gordel.
    Beztati mag straks weer eten, naar de 77kg.

    Bahram Rajabzadeh echt een topper, was wel genaaid.

  15. #115
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ja dit was een super evenement, ik denk dat dit de sport verder gaat brengen.

    Tarik en Abena allebei leuk maar nog niet op het niveau van de afgelopen kampioenen vind ik

    Waarschijnlijk krijgt Rico (net zoals Schilt) pas zijn waardering na zijn pensioen maar als je het mij vraagt hoort hij in het rijtje.

  16. #116
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    @Eindbaas hij is voor mij persoonlijk pas een goat als hij afrekent met Spong en Plazibat!

  17. #117
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mavros View Post
    @Eindbaas hij is voor mij persoonlijk pas een goat als hij afrekent met Spong en Plazibat!
    Spong alsjeblieft zeg, vecht al jaren geen KB meer.
    Laatste mma partij kreeg hij goede ground and pound.

    Rico Verhoeven vs Roman Kryklia deze partij wil ik zien. Prime vs Prime. Denk alleen niet dat Kryklia zo maar los komt van Chatri.

    Hopelijk organiseert Glory elke jaar een HW GP toernooi.

  18. #118
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ja dit was een super evenement, ik denk dat dit de sport verder gaat brengen.

    Tarik en Abena allebei leuk maar nog niet op het niveau van de afgelopen kampioenen vind ik

    Waarschijnlijk krijgt Rico (net zoals Schilt) pas zijn waardering na zijn pensioen maar als je het mij vraagt hoort hij in het rijtje.
    Arthem Vakhitov en Alex Pereira waren in mijn ogen indd ook betere LHW kampioen vechters dan Tarik en Abena.
    Stefan Latescu gaat een absolute topper worden in LHW, toekomstige kampioen. Wie weet Bahram als hij eventueel ook in de LHW terug gaat. Je zag aan Bahram als hij wat langer en zwaarder was geweest die Osaro en Rigters makkelijker eruit kon slaan. Ondanks hij LHW is heeft hij ze het moeilijk gemaakt. Tegen Rigters vind ik zelf dat die 8 tellen tegen hem niet klopte, kreeg een knie op zijn schouder was alles behalve aangeslagen.

  19. #119
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Spong alsjeblieft zeg, vecht al jaren geen KB meer.
    Hij vecht gewoon al jaren niet meer.
    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Hopelijk organiseert Glory elke jaar een HW GP toernooi.
    Jaaa!!!

  20. #120
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Bahram heeft gewoon weer 2 hele mooie potten neer gezet, die gast heeft wel echt een hele mooie stijl hoor. De knock down was tricky: toen ik het live zag tijdens de wedstrijd dacht ik dat hij er vol op zat en pas bij de replay bleek het niet zo zuiver was. Ik begrijp dus dat de scheids de 8 tellen gaf maar dat ging wel ten koste van een andere interessante finale.

    Ik zou het best wel zonder vinden als hij terug gaat naar LHW want ik zou hem echt graag zien tegen Plazi, Rico of Jamal. Het kan haast niet anders dan dat ze bij Glory toch ook al bezig zijn om na te denken hier over hoop je dan want voor deze gast kopen mensen wel een kaartje

  21. #121
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Ja precies, daarbuiten vond ik het een rommelige avond. Er moet toch iets gedaan worden aan toezicht/ informatie/ vraagstelling tegenover de vechters. Als verhoeven al moeite had met laidouni die zijn benen weg veegde had hij ook moeite met khachab linksom of rechtsom zal die nooit 2x achter elkaar winnen

  22. #122
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Moeten ze veel beter kunnen uitvogelen met dat gogme wat ze hebben, meer inzicht is altijd een plus

  23. #123
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.684
    vCash
    126000

    Default

    Said el Badaoui statement.
    https://www.facebook.com/1782288022/...CXgil/?app=fbl

    Ik neem aan dat de zwaargewichten dit jaar zichzelf ook weer moeten kwalificeren voor de GP van 2025.

    Welke losse kwalificatie partijen of 4 man kwalificatie toernooien zouden jullie zien dit jaar?

    Dit zag ik op het kagutoki forum, iemand heeft gekeken naar het gewicht van Nabil Khachab afgelopen jaar:
    Now - 157.1 kg
    G90 - 153,5 kg
    GC5 – 144,9 kg
    G84 – 131,2 kg
    G83 – 137,3 kg

    20 kg aangekomen in 1 jaar tijd, dit is geen spiermassa. Lijkt mij erg ongezond voor het jochie. Op zijn minst konden we wat k.o power verwachten in zijn vuisten.

  24. #124
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ja wat dat betreft is Nabil echt een raadsel, en dat bedoel ik niet lullig maar hoe kan je als je deze sport serieus benadert nou zo aankomen en tegelijkertijd een bovengemiddelde conditie hebben? En het andere punt om terecht, met die massa moet je er toch ook wel een ko uit kunnen gooien zou je zeggen. Bij Rico kwam hij technisch echt tekort maar ik vraag me af hoe hij zich verder gaat ontwikkelen - ik hoop dat hij niet de hele tijd tegen iedereen gaat hangen, dat hoef ik niet te zien.

    Osaro was wel iets maar niet heel veel beter dan zijn laatste partij trouwens, zonde want ik geloof dat het er echt wel in zit.

    Voor 2025 zou ik de 8 allemaal tegen een nieuwe namen (plus plazibat , Jamal , Kryklia #durftedromen) zetten, wedden dat daar mooie verrassingen uit gaan komen? Voor een eerste toernooi was dit heel goed dus ik hoop dat ze er vol op gaan inzetten om door te gaan (ik geloof dat ze in een jaar of 3 op het K1 niveau kunnen komen) maar dat moet je ook nog maar zien als de hele organisatie op z'n gat ligt.

  25. #125
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default Tarik Khbabez had gedisqualificeert moeten worden.

    De trainer stapt de ring in tijdens de wedstrijd. Volgens de regels van Glory is dat een reden voor disqualificatie. Als ik Abene was, ging ik in protest.
    Last edited by BB; 10-03-2024 at 19:37.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •