Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
Een paar leuke potten: jammer van Ismail, verdient nog een kans.

Ciric had minimaal een punt aftrek moeten krijgen maar stond er wel beter te vechten dan zijn laatste 5 gevechten.

David Mejía stond best aardig te knokken tegen petch toch? Verrassing om hem er zo uit te zien gaan voor mij, tegenstander wil ik vaker zien.

Souf leuk gedaan, door naar de volgende.

Mo, goede entertainer maar heeft netto alleen gewonnen van Duur in het einde van zijn carrière

Nooit begrepen waarom Vladimir Tok bij Glory is uitgenodigd, beterschap

Stas zelfde verhaal, gast is een middenmoter van ver over de 30. Don't even bother, geen idee waarom je die gast nog een gevecht geeft. Solide tegenstander die wel duidelijk kampioenschap potentie heeft is een ander verhaal

Bahram enige wat ik er over te zeggen heb is wat een mismatch. Bij de UFC zie je dit nooit en bij Glory elk event ongeveer, het is een keuze en het heeft een gevolg op termijn hoe je wordt gezien.

Maar dan de hoofdpartij: wat een niveau van allebei. Semeleer was echt soepel in de eerste ronde, hij beweegt echt goed door de ring voor een kickbokser. Dat heeft hem heel lang geholpen maar het zorgt er ook voor dat hij geen ervaring had met wat er gebeurt als het een keer niet lukt. En die keer was Chico dus gisteren, wat een mooie manier om zijn stijl te finetunen en de tegenstander te verassen. Deze pot maakte echt het evenement, heel erg van genoten en een top afsluiting van Koningsdag.
Heb de wedstrijden terug gezien.
Ciric had ik niet verwacht dat hij zou winnen, die Enfusion vechtershart is weer terug bij hem. Ciric vs Hamicha (vecht 1x in de 2.5 jaar) graag.

Laïdouni daagt Osaro uit, dat lijkt mij een mooie pot. Tok heeft niks te zoeken in Glory, al eerder vermeld toen hij tegen Nabil Khachab moest was ik al verbaasd dat ze hem lieten knokken in organisatie.

Boughanem deed het prima. Jammer van zijn tegenstander die een blessure op liep.

Zowel Toure en praatjesmaker Mo Amine hebben niks te zoeken in dat LHW 8 man toernooi. Indd mrtweakbox, alleen tegen veteraan Duut heeft hij op punten gewonnen en daarna alles verloren in Glory. Hoop hype.

Bahram Rajabzadeh, mooie k.o Highlight tegen die jongen. Vond Bahram wel een beetje slordig vechten.

Semeleer vs Kwasi. Droom van Kwasi is toch uitgekomen... goed gameplan van Chico waar Semeleer niks mee kon. Kwasi's zijn eigen kweek vanuit Mike gym, mooi om te zien, ondanks dat je geen Mike Gym vechtstijl echt terug in hem ziet.

X (voorheen twitter) bericht van een KB fan
And like that Endy Semeleer's reign is over. It wasn't a very good one if I'm honest. Two bad decisions against Nabiev and Overmeer, wins over the corpse of Groenhart and a kid with three fights.
https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...OrMRB1iuRAyPSl

Op naar G92 Rotjeknor