MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: GLORY 95 (21-9)

vCash
    126000

Default GLORY 95 (21-9)

Antonio Plazibat comeback in Zagreb, Kroatië.
    https://www.facebook.com/share/PZPi3hWxfBQVk4np/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

vCash
    126000

Mooi. Wel tegen een waardige tegenstander hoop ik. Die gasten vechten al zo weinig, dan krijgen ze na verlies en comeback mij net even te vaak een opwarmertje.

vCash
    126000

Zou mij niks verbazen dat ze Plazibat vs Rigters gaan maken. Winnaar in december tegen Rico.

vCash
    126000

Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Zou mij niks verbazen dat ze Plazibat vs Rigters gaan maken. Winnaar in december tegen Rico.
    Kijk eens aan, mijn kb glazenbol werkt weer.

Rigters vs Plazibat 🔥
    https://www.facebook.com/share/WWCyiRAyzReW95jW/

vCash
    126000

vCash
    111758

Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Kijk eens aan, mijn kb glazenbol werkt weer.

Rigters vs Plazibat 🔥
    https://www.facebook.com/share/WWCyiRAyzReW95jW/
    Dat, of dit is gewoon het account van Robbie Timmers 🤣

vCash
    126000

Ik ben blij met deze pot. Hoop rematch rigters tegen Rico, maar kan ook zeker leven met plazibat tegen rico

vCash
    126000

Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Dat, of dit is gewoon het account van Robbie Timmers 🤣
    🤫
    We zijn bezig om Roman Kryklia binnen te halen.

vCash
    126000

Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ik ben blij met deze pot. Hoop rematch rigters tegen Rico, maar kan ook zeker leven met plazibat tegen rico
    De fans kunnen popcorn erbij halen.

vCash
    126000

Fightcard
    Heavyweight Fight
    Levi Rigters vs. Antonio Plazibat

Heavyweight Fight
    Mladen Brestovac vs. Vladimir Toktasynov

Welterweight Fight
    Mohamed 'Hamicha' Mezouari vs. Cedric Do

Heavyweight Fight
    Tariq Osaro vs. Uku Jürjendal

Nog niet compleet.

vCash
    111758

Sjezus, Hamicha staat nu al 5 jaar in de rankings en wordt alleen maar tegen ongerankde vechters gezet, wat een poppenkast.

Ik gok dat Rigters wat recht te zetten heeft en Plazi gaat pakken.

Over wat recht zetten gesproken, welke osaro zouden we deze keer krijgen te zien?

Vladimir Tok 🤣🤣🤣 kom op zeg, wat voor foto materiaal heeft deze man van Robbie dat hij geboekt blijft worden...

vCash
    126000

Sjezus, Hamicha staat nu al 5 jaar in de rankings en wordt alleen maar tegen ongerankde vechters gezet, wat een poppenkast.

Ik gok dat Rigters wat recht te zetten heeft en Plazi gaat pakken.

Over wat recht zetten gesproken, welke osaro zouden we deze keer krijgen te zien?

Vladimir Tok 🤣🤣🤣 kom op zeg, wat voor foto materiaal heeft deze man van Robbie dat hij geboekt blijft worden...
    Helemaal mee eens over Hachima. Een grote hype laat hem nu een keer tegen grote namen vechten die het hem moeilijk kunnen maken.
    Ook Said van SB gym wil Hamicha een keer Glory kampioen zien worden?

Rigters vs Plazibat. De vraag is welke Plazibat gaan we zien? Plazibat in vorm pakt Levi Rigters. Vergeet niet dat Rigters moeite had van Tarik Khbabez. Dezelfde Khbabez verloor 2x van Plazibat op k.o.
    Die partij van Plazibat tegen Osaro, wat kan ik zeggen, dat was Osaro zijn avond, Plazibat liet helemaal niks zien.

Over Osaro tegen Jürjendal. Op papier hoort Tarik Osaro deze te winnen. Dit keer is Jürjendal de underdog, een underdog met slaappillen in zijn vuisten maar niet zo technisch als Osaro.

Vladimir Tok, dat is een journeyman, overal gevochten. Een win cadeautje voor Brestovac. Leuk voor het thuispubliek.
    Vladimir Tok kunnen ze nog altijd inzetten tegen kb veteranen die hun afscheid wedstrijden vechten (die dat ook moeten winnen) of voor opkomende talenten voor hun KB Highlights en hun win records.

vCash
    126000

Er zit geen logica in de intense promotie van Tok, terwijl we andere zwaargewichten hebben in Roemenië en andere delen. Alin Nechita is een naam. Tok verloor alle wedstrijden tegen toptegenstanders.

Hamicha is een beschermde vechter. Kunnen we hem tot de elite rekenen, aangezien hij alleen tegen bokszakken heeft gevochten?

Uku heeft geen enkele kans bij Osaro, tenzij hij bij besluit wint. En het zou betekenen dat Osaro een zeer slechte prestatie had.

Osaro moet het opnemen tegen Khachab of Mahiedinne (op zijn minst).

Brestovac is niet zeker van de overwinning, ook al is Tok middelmatig! Op de poster verschijnt een dikke Mladen.

vCash
    126000

De organisatie moet een logica hebben. Alleen wedstrijden tussen tegenstanders van hetzelfde niveau bijvoorbeeld. Waarom zouden sommigen bevoorrecht moeten zijn? Waarom zouden kickboksers die geen waarde hebben, op lange termijn moeten worden getekend?

Als het bedrijf meer evenementen zou organiseren, zou het op de UFC kunnen lijken...

vCash
    126000

Antonio Plazibat en Levi Rigters stonden gisteren oog in oog met elkaar in de ring tijdens Glory 93 in Rotterdam. Daar gooide Plazibat dreigende woorden naar Rigters en diens familie.
    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...I7XpgDOhr4bnOg

Ik verwacht iedergeval geen punten tikkertje tussen die twee 🔥

vCash
    126000

Ik vond die Plazibat altijd een mooie kerel. Rico where are you, dat soort ongein. Maar na zaterdag is het klaar voor mij. Familieleden (half) bedreigen?! Ik wil niet roomser zijn dan de paus, maar hiermee gaat ie wel een grens over. Sommigen zullen smullen van dit soort trash talk, ik ben meer van een klinkende overwinning na 9 minuten.

vCash
    126000

Quote Originally Posted by Kippeborst View Post
    Ik vond die Plazibat altijd een mooie kerel. Rico where are you, dat soort ongein. Maar na zaterdag is het klaar voor mij. Familieleden (half) bedreigen?! Ik wil niet roomser zijn dan de paus, maar hiermee gaat ie wel een grens over. Sommigen zullen smullen van dit soort trash talk, ik ben meer van een klinkende overwinning na 9 minuten.
    Plazibat probeert alles om in het hoofd van Rigters te komen (denk wel dat gelukt is met die uitspraak, ook niet mijn ding) en natuurlijk het hele event in Kroatië te verkopen.
    Plazibat wil laten zien dat hij de nieuwe de kip met gouden eieren zal zijn voor Glory.

vCash
    111758

Er is ook een kans dat hij Levie een stuk meer gemotiveerd heeft dan dat hij was...

vCash
    126000

Er is ook een kans dat hij Levie een stuk meer gemotiveerd heeft dan dat hij was...
    Indd, extra gemotiveerd.
    We hebben gezien dat Rigters k.o power heeft in zijn vuist tegen Uku Jürjendal, iets wat Plazibat en Big Mike ook niet moeten onderschatten. Dit zal ook een knaller zijn tussen ARJ vs Mikes gym.

vCash
    30500

Iemands gezin bedreigen om een event te verkopen?

Nee man, als je dat doet dan deug je niet.

Heel simpel

vCash
    126000

Miloš Cvjetićanin de Servische zwaargewicht kickbokser heeft getekend bij Glory Kickboxing en zal op 21 september tijdens Glory 95 in Zagreb, Kroatië zijn debuut maken. Het binnenhalen van Cvjetićanin is bijzonder te noemen nadat deze op 29 tijdens de K-1 World GP 2024 in Sarajevo, als invaller het Grand Prix toernooi won.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...r9lPur9Urga9kg

vCash
    126000

Plazibat trekt zich terug ivm elboog blessure
    https://www.facebook.com/share/r/aLNeM6YDcJ8RApa9/

vCash
    126000

Lees op social media dat wellicht Benjamin Adegbuyi zal vechten tegen Rigters.
    Blijkbaar kan Glory niemand vinden.

Het wordt dus Rigters vs Rajabzadeh 2.https://x.com/GLORY_WS/status/182666...zadeh-te-maken

vCash
    111758

Ja heel dik, persoonlijk vind ik dit een veel interessantere partij dan Bahram tegen Latescu of Levi tegen Jamal. Ook mooi dat Latescu nu tegen Caseres gaat: voor beide gasten is dit echt een mooie opportunity.

Komende 2 Glory events worden echt top - en die daarna in Rotterdam is behalve de hoofdpartij echt behoorlijk zoutloos.

Tags for this Thread

Bookmarks