MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Hybrid View

vCash
    126000

Default GLORY 96 (12-10)

Chico Kwasi vs Tijani Beztati voor de 77 kg gouden gordel.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...-sreUStmUZYWdw

vCash
    111758

Hele vette pot in potentie, kan beide kanten op vallen.

Chico kan in ieder geval wel gelijk aan de bak met zijn eerste titelverdediging.

Ik ben echt benieuwd naar de rest van de kaart - als het de moeite waard is dan ga ik er wel naar toe.

vCash
    126000

vCash
    126000

vCash
    126000

Leuke wedstrijden!
    Dankjewel Arjenvos voor de event posters.

vCash
    126000

Michael Boapah en Mo Touchassie treffen elkaar in Rotterdam.
    Wel snel na de kaakbreuk voor Mo, en gelijk tegen een topper in zijn divisie.
    Big Mike gooit ze wel snel voor de leeuwen.
    Zodra Mo deze verliest, wat ik denk wat gaat gebeuren, zie ik Touchassie niet lang blijven bij Big Mike.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...njmQSV4yHzp43w

vCash
    126000

De voorronden lijken op een tweede show. Iancu was onlangs in het co-main event in de main card.

Ik denk dat ze het al mogelijk maken voor Rico. Ionutz lijkt op Andy Ruiz.

vCash
    126000

vCash
    126000

Hamicha onder vuur voor afzeggingen
    Deze laatste afzegging heeft een storm van kritiek veroorzaakt, vooral omdat sommige fans het gevoel hebben dat Hamicha de grote uitdagingen in Glory ontwijkt. “Eerst ontweek hij de top 5 gerangschikte vechters, en nu ontwijkt hij zelfs ongerangschikte willekeurige vechters,” leest een van de scherpere reacties. De fans zijn gefrustreerd omdat ze al zo lang wachten op zijn terugkeer in de ring en verwachten dat Hamicha zijn beloften nakomt.

Ondanks de teleurstelling van de fans, benadrukken Hamicha’s team en coach dat gezondheid altijd voorop moet staan. Het is nu wachten op het moment waarop Hamicha volledig fit is en zijn comeback kan maken, iets waar zowel hij als zijn fans reikhalzend naar uitkijken.
    https://www.vechtsportinfo.nl/kickbo...jiBLFtMzNgOhLQ

Imad Hadar zijn wedstrijd gaat ook niet door omdat zijn tegenstander geblesseerd is.

Beide heren van SB gym zowel Hamicha (77kg) en Hadar (85kg) vechten te weinig. Zie ze ook geen kampioen worden in hun divisies omdat ze zo vaak inactief zijn.

vCash
    111758

Dat ben ik helemaal met je eens, beloftes maar niet meer dan dat. Jammer want ik zag bij beide de potentie ook wel.

vCash
    126000

Fightcard
    Welterweight World Title Fight
    Chico Kwasi (c) vs. Tyjani Beztati

Middleweight World Title Fight
    Donovan Wisse (c) vs. Sergej Braun

Heavyweight Fight
    Nabil Khachab vs. Buğra Tugay Erdogan

Middleweight Fight
    Michael Boapeah vs. Mohamed Touchassie

Middleweight Fight
    Iliass Hammouche vs. Mihailo Culafic

Featherweight Fight
    Denis Wosik vs. Bobo Sacko

Prelims

Heavyweight Fight
    Ionut Iancu vs. Cihad Kepenek

Light Heavyweight Fight
    Ibrahim El Bouni vs. Bogdan Stoica

Welterweight Fight
    Teodor Hristov vs. Robin Ciric

Heavyweight Fight
    Asdren Gashi vs. Colin George

Welterweight Fight
    Mehdi Ait El Hadj vs. Soufiane Abdelkhalek

vCash
    126000

Mijn voorspelling:

Fightcard
    Welterweight World Title Fight
    Chico Kwasi (c) vs. Tyjani Beztati
    Mooie knaller, ik denk Beztati op punten wint. Kwasi zal wat meer druk moeten zetten en meer voor k.o gaan.

Middleweight World Title Fight
    Donovan Wisse (c) vs. Sergej Braun
    Wisse win, hierna de stap richting LHW.

Heavyweight Fight
    Nabil Khachab vs. Buğra Tugay Erdogan
    Khachab win, deze Erdogan is niks bijzonders.

Middleweight Fight
    Michael Boapeah vs. Mohamed Touchassie
    Boapeah win. Te vroeg voor Touchassie

Middleweight Fight
    Iliass Hammouche vs. Mihailo Culafic
    Hammouche win, maar kan ook naar Culafic. Iliass is meestal in derde ronde helemaal op. Waarom zetten deze partij in de maincard? El Bouni vs Stoica of Teodor Hristov vs. Robin Ciric hadden op de maincard moeten staan.

Featherweight Fight
    Denis Wosik vs. Bobo Sacko
    Wosik win

Prelims

Heavyweight Fight
    Ionut Iancu vs. Cihad Kepenek
    Iancu win

Light Heavyweight Fight
    Ibrahim El Bouni vs. Bogdan Stoica
    El Bouni win

Welterweight Fight
    Teodor Hristov vs. Robin Ciric
    Hristov win

Heavyweight Fight
    Asdren Gashi vs. Colin George
    Lastige, Gashi heeft k.o power is wel slordig en de lange Colin heeft een tijd niet gevochten. Ik ga toch voor Collin, hopelijk heeft hij zijn dekking hoog en gebruikt meer zijn trappen.

Welterweight Fight
    Mehdi Ait El Hadj vs. Soufiane Abdelkhalek
    Ait El Hadji win

vCash
    126000

Gewicht van Nabil Khachab:

G96 - 162 kg
    GHW toernooi - 157.1 kg
    G90 - 153,5 kg
    GC5 – 144,9 kg
    G84 – 131,2 kg
    G83 – 137,3 kg

vCash
    126000

Free video

vCash
    126000

In mijn beleving had Beztati gewonnen van Kwasi.

vCash
    126000

Nabil veranderde in een sumoworstelaar. En dan bedoel ik niet zijn lichaamsbouw, maar zijn vechtstijl.

Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    In mijn beleving had Beztati gewonnen van Kwasi.
    Zeker. Stoica won ook in 3 rondes.

vCash
    126000

Leuke wedstrijden, mooie event. Prelims waren goed, Ciric had ik voor de win.
    El Bouni bewegelijk als vanouds mooie win en wil graag tegen Rajabzadeh, een rematch tegen Latescu lijkt mij ook mooi.
    Boapeah gaf KB les tegen Touchassie.
    Weet alleen niet of de Mike gym stijl bij Touchassie past, bij Enfusion vond ik dat hij meer combineerde met zijn lowkicks.
    Als Wisse weer wint Boapeah dan is het tijd voor Wisse om naar LHW te gaan.

Leuke wedstrijden voor Glory.
    Rematch Kwasi vs Beztati
    Inancu vs Khachab
    El Bouni vs Rajabzadeh 2
    Jürjendal vs Osaro

vCash
    126000

vCash
    126000

Quote Originally Posted by arjenvos View Post
    Free video

Leuke knalpartij! Kepenek was goed bezig met die calfkicks toen besloot hij te gaan beuken met een beuker met knock out power.

Khachab vs Iancu. The battle of the Tanks
    https://youtu.be/1kHt5niAwEU?si=kxz5WsVSqzh_Z21z

vCash
    126000

Khachab over het drukken in zijn wedstrijden.. eerder hangen en knuffelen
    https://youtu.be/0jXWuNO1Rz0?si=QimslI7yujKK-eqQ

vCash
    111758

Nabil is echt een aardige gozer maar godverdomme wat een anti vechter. Als ik Glory was zou ik zijn contract niet verlengen, gewoon omdat zijn stijl zo uitgesproken onaantrekkelijk is. Ik hoef hem ook niet tegen die Roemeen te zien, die pot gaat hetzelfde zijn. El Bouni tegen Bahram 2 gaat ook net zoals 1 zijn dus Latescu is logischer.

Wosik was ook niet om aan te gluren naar de rest was top. Ciric was goed bezig maar had eerder vol aan de slag moeten gaan dan had hij gewoon gewonnen.

Kepenek had kennelijk geen internet bundel meer om te kijken hoe de eerste Glory pot van Iancu was gegaan en presteert het om op exact dezelfde manier ten onder te gaan - ook een prestatie.

Touchasi moet denk ik een gewichtsklasse omhoog maar los daarvan: goed zijn bij Enfusion is gewoon wat anders dan goed zijn bij Glory.

Ilias is denk ik gewoon niet echt op het niveau wat je als prof moet hebben en stond nu tegen een jongen voor wie de winst echt wat betekende denk ik. Maar goed, als je niet zeker ben over de kaartverkoop kan je hem er op zetten maar mijn keuze zou het niet zijn.

Sergej deed het nog best ok, als ik hem was zou ik stoppen nu.

Zelf had ik Beztati ook ronde 3 en dus de pot gegeven maar goed ik kan hier mee leven. Het was een leuke pot met 2 verschillende stijlen. Mooie sportieve afsluiter van de pot bij de uitslag dus top om ze nog een keer te zien gaan.

vCash
    371929

Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Wosik was ook niet om aan te gluren naar de rest was.
    Ben het met je eens, Sacko had een zeer duidelijke MT stijl en aan de voorkant was het IMHO een mismatch, aangezien er op GLORY regels gevochten dient te worden. Vervolgens loopt Wosik zich drie ronden vast op Sacko waarbij na de wedstrijd een draw wordt geconcludeerd. In mijn optiek onbegrijpelijk! Wat heeft Wosik nu concreet laten zien? De bond mag zich wel eens meer achter de oren gaat krabben of eens gaan communiceren waarom het elke keer weer achterlijke beslissingen maakt (zelfde was van toepassing op de partij tussen Ciric vs Hristov). Er is elke keer weer één jurylid (al langere tijd) die totaal geen idee heeft hoe dit spelletje werkt. Nu waren het deze keer niet de wereldtitelgevechten, maar de bond moet toch echt iets meer doen om de kwaliteit van haar juryleden te verbeteren!

vCash
    126000

Khachab moet 40 kilo gaan afvallen, dit is gewoon weg ongezond voor zijn hart.
    Said moet gaan kijken hoe zijn vechtstijl van drukken (knuffelen en hangen) moet gaan wijzigen.. Er komt een tijd dat Glory dat gehang gaat afstraffen dan zal hij wedstrijden niet met een W afsluiten. De fans willen "kickboksen" geen Sumo worstelen.
    Ja en we mogen kritiek uiten als fans. Dat is het gene waar Said de laatste tijd zich aan irriteert als hij de online reacties leest, in elke interview begint hij er over. Dan zou hij wat moeten doen aan de hype vechters als Hadar en Hamicha die veelste weinig vechten en vechters zoals Nabil die niet kickboksen.

Iancu vs Khachab wil ik wel zien, ik denk dat Iancu die Khachab eruit slaat.

vCash
    111758

Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Khachab moet 40 kilo gaan afvallen, dit is gewoon weg ongezond voor zijn hart.Said moet gaan kijken hoe zijn vechtstijl van drukken (knuffelen en hangen) moet gaan wijzigen.. Er komt een tijd dat Glory dat gehang gaat afstraffen dan zal hij wedstrijden niet met een W afsluiten. De fans willen "kickboksen" geen Sumo worstelen.Ja en we mogen kritiek uiten als fans. Dat is het gene waar Said de laatste tijd zich aan irriteert als hij de online reacties leest, in elke interview begint hij er over. Dan zou hij wat moeten doen aan de hype vechters als Hadar en Hamicha die veelste weinig vechten en vechters zoals Nabil die niet kickboksen.Iancu vs Khachab wil ik wel zien, ik denk dat Iancu die Khachab eruit slaat.
    Ja precies, volgens mij moet je gewoon kunnen aangeven als er iets beter kan. En dit is voor de sport gewoon niet goed en het is voor die jongen zelf niet goed. En je hoeft het niet op een vervelende manier te zeggen (zoals waarschijnlijk wel gebeurt op social media maar ik kom daar amper) maar de boodschap blijft hetzelfde. Grote vraag bij al deze situaties is gewoon wat je uiteindelijk met Glory wil; als je echt grote ambities hebt dan hoort dit er niet bij.

vCash
    126000

Bookmarks