Jin is a bad little chinaman .......................... was is freestyle toch heftig
Ik vind Freestyle echt zwaar zwaar cool..
Ik vat ook niet hoe ze het doen..
Ik bedoel.. bedenken ze op voorhand gewoon wat combis die ze dan kunnen improviseren?
Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
Don't get your hopes up, I'm just the wingman..
volgens mij werkt het zo dat ze sleutelwoorden hebben waar makkelijk op gerijmd kan worden maar deze man krijgt wat naar zijn hoofd gelsingerd en 30 sec later gebruikt hij dat weer tegen die dude , YO dat is zwaar moeilijk. reken maar dat die gasten niet eens meer normaal kunnen praten omdat ze de hele dag lopen te oefenen .............. ware woordkunstenaars
Deze chinaman heeft echt skillsOriginally Posted by Tsuki
fo real fo real ........................... en een record deal by ruff riders er aan over gehoudenOriginally Posted by Wheelie
hahahah stoerrrrrrr die gast word helemaal afgezeken 8)
dat is inderdaad ook niet verkeerdOriginally Posted by Tsuki
May he rest in peace....Originally Posted by d4nd3l10n
freestyle is de bomb.... ben het aan het leren, maar damn that's some hard shit to master! principe is gewoon de laatste lettergreep of klank te onthouden en daarop door te gaan!
What am I? Flypaper for freaks?!
Jin is tha bomb, echt gruwelijk zijn teksten
I'm the real Mixfighter I'm the king of the cage
I won't ever stop till 50 year of age
With cauliflower ears I'll still look heartbreakin'
Freestyling is like a fight in the mix..... not shaken
![]()
![]()
![]()
Ook Def P vind ik een goede freestyler, ik heb hem alleen nooit in een battle gezien.
Hij vraagt het publiek om een paar woorden en verwerkt ze vervolgens in een goede freestyle
"I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)
godver..bandwith limit exceeded?? links zijn 404
Bookmarks