MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 10 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 232
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default Vervaging normen en waarden op fora

    Zijn de normen en waarden op de Nederlandse fora aan het vervagen , hiermee bedoel ik het vrijgeven van addressen het bescguldigen van mensen van van alles en nog wat[ meestal uit de duim gezogen het ongevraagt en zonder toestemming plaatsen van foto's van bv jezelf of familieleden, het openlijk bedreigen van mensen en het posten van aanstoot gevende teksten. jullie mening graag
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    het bekend maken van persoonlijke gegevens zoals tel. nr's en adressen moet niet kunnen, zelfde geld voor het plaatsen van persoonlijke foto's.
    Deze info staat alleen vaak al ergens op het internet waardoor het voor anderen makkelijk te gebruiken is.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Fora worden mijnde laatste tijd veel ingezet voor persoonlijke spelletjes.. En de focus op waarom het allemaal gaat vervaagd.. We zijn hier om gezellig over een gemeenschappelijke interesse te kletsen.. Onze sport.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik geloof dat het hier nog wel meevalt om eerlijk te zijn. De moderators en administrators houden het in ieder geval in de gaten.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    uhuhu ik heb het ergens anders toch behoorlijk triest gezien...
    Nee ik ga die link niet plaatsen.

    Zielig man

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default Re: Vervaging normen en waarden op fora

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Zijn de normen en waarden op de Nederlandse fora aan het vervagen , hiermee bedoel ik het vrijgeven van addressen het bescguldigen van mensen van van alles en nog wat[ meestal uit de duim gezogen het ongevraagt en zonder toestemming plaatsen van foto's van bv jezelf of familieleden, het openlijk bedreigen van mensen en het posten van aanstoot gevende teksten. jullie mening graag
    Dat denk ik wel als ik zie dat AK bevoorbeeld foto's van me zussie van 16 post in een sex forum. Die gozer is gestoord

    En wat zijn bedreigingen ? Het lijkt me dat als je dit gebeurd je het recht hebt om iemand op te zoeken om hem te confronteren met zijn gedrag, ja toch ?

    Ben benieuwd of hier openlijk over gepraat kan worden of dat de topic gesloten wordt :roll:

    Michael

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Satria Muda
    uhuhu ik heb het ergens anders toch behoorlijk triest gezien...
    Nee ik ga die link niet plaatsen.

    Zielig man
    Mocht het op dit forum iets dergelijks voor doen, pm een mod of admin die online is dan ff zodat hij of zij actie kan ondernemen.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik zou dat ook niet cool vinden Michael

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default Re: Vervaging normen en waarden op fora

    Dat denk ik wel als ik zie dat AK bevoorbeeld foto's van me zussie van 16 post in een sex forum. Die gozer is gestoord

    En wat zijn bedreigingen ? Het lijkt me dat als je dit gebeurd je het recht hebt om iemand op te zoeken om hem te confronteren met zijn gedrag, ja toch ?

    Ben benieuwd of hier openlijk over gepraat kan worden of dat de topic gesloten wordt :roll:

    Michael
    offtopic: Nu snap ik waarom Sjaak zijn adres wou weten.


    ontopic: Hier valt het idd. nog wel mee, het enige waar geen normen en waarden zijn is in de Pit, maar daar is ie ook voor bedoeld.
    Vind wel dat er soms teveel dingen uitgesproken/gevochten worden op verschillende fora, en dan heb ik het over meningsverschillenen tussen 2 personen die beter face to face besproken kunnen worden.
    En qua bedreigingen valt het ook wel mee, op de fora waar ik kom lees ik niet vaak bedreigingen, en als het wel gebeurt is het 9 van de 10 keer een "guest" account die de boel probeert te verzieken..

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    waar michael het over heeft is idd niet leuk. maar vond het van 2 kanten uit niet goed.
    kee aktie reactie.

    denk dat wij hier het hier goed in de gaten houden.
    maar idd het is vaak zo dat de gasten onder ons de gene zijn die voor onrust zorgen.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    AK??? Antony Kamerling?
    Ush,
    Marco.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default Re: Vervaging normen en waarden op fora

    Quote Originally Posted by Michael
    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Zijn de normen en waarden op de Nederlandse fora aan het vervagen , hiermee bedoel ik het vrijgeven van addressen het bescguldigen van mensen van van alles en nog wat[ meestal uit de duim gezogen het ongevraagt en zonder toestemming plaatsen van foto's van bv jezelf of familieleden, het openlijk bedreigen van mensen en het posten van aanstoot gevende teksten. jullie mening graag
    Dat denk ik wel als ik zie dat AK bevoorbeeld foto's van me zussie van 16 post in een sex forum. Die gozer is gestoord

    En wat zijn bedreigingen ? Het lijkt me dat als je dit gebeurd je het recht hebt om iemand op te zoeken om hem te confronteren met zijn gedrag, ja toch ?

    Ben benieuwd of hier openlijk over gepraat kan worden of dat de topic gesloten wordt :roll:

    Michael
    Ik heb de topic gelezen waar het om gaat michael en ik moet zeggen dat ik het inderdaad niet heel erg chique is om een dergelijke foto te plaatsen op het sex gedeelte.

    Aan de andere kant was er niets mis met die foto (gewoon netjes in Gi) en er stond ook geen rare opmerking bij.

    Om dat meteen iemand te bedreigen dat hij opgezocht zal worden vind ik wel een beetje ver gaan.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    AK??? Antony Kamerling?
    lmao @ Marco !!!!

    :thumbs:
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    waar michael het over heeft is idd niet leuk. maar vond het van 2 kanten uit niet goed.
    Ben benieuwd wat u voor reactie geeft als u kinderen een jaar of 5 ouder zijn en foto's van hun worden gepost op een sexforum. Kijken dan hoe u reageert en of u dan ook zegt het is niet leuk maar goed het is van 2 kanten niet goed :shock:

    Op een aktie is altijd een reactie maar het gaat er om hoe alles begint.

    En Ashi76 post jij lekker een foto van een minderjarig zusje als je die hebt op dat forum en dat zet je er gewoon niks bij, moet toch kunnen :shock: Ik denk dat shihan Max het hier over dit soort reactie's heeft in deze topic

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik weet haast wel zeker dat max het over die topic heeft michael/sjaak.

    Ik begrijp alleen je reactie naar mij toe niet.

    Ik heb al aangegeven dat het niet erg chique is, maar om er dan bij te vermelden dat je diegene op komt zoeken vind ik ook wel weer wat ver gaan. Volgens mij val ik een beetje in herhaling..

    Oh ja, ik heb zelf geen zusje en dus ook geen foto.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Ik weet haast wel zeker dat max het over die topic heeft michael/sjaak.

    Ik begrijp alleen je reactie naar mij toe niet.

    Ik heb al aangegeven dat het niet erg chique is, maar om er dan bij te vermelden dat je diegene op komt zoeken vind ik ook wel weer wat ver gaan. Volgens mij val ik een beetje in herhaling..

    Oh ja, ik heb zelf geen zusje en dus ook geen foto.
    Goed andere vraag dan :stel je hebt wel een zusje van 15 of 16 en dit gebeurd je wat zou dan jou reaktie zijn geweest ? Geef is een eerlijk antwoord

    osu Michael

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik zou hier zeker een opmerking over geplaatst hebben en de topic meteen verwijderen (of laten verwijderen) door een admin of mod.

    Ik zou niet gaan dreigen om iemand op te zoeken, maar hem een gele kaart aansmeren en bij herhaling een ban.

    Voldoen de mods/admins niet aan mijn verzoek dan ben ik vervolgens meteen klaar met dat betreffende forum.





    ps: ik weet trouwens niet of er een voorgeschiedenis is....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Mijn zusje is meerderjarig en zelfs dan zou ik het niet leuk vinden.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Ik zou hier zeker een opmerking over geplaatst hebben en de topic meteen verwijderen (of laten verwijderen) door een admin of mod.

    Ik zou iig niet gaan dreigen om iemand op te zoeken, maar hem een gele kaart aansmeren en bij herhaling een ban.

    Voldoen de mods/admins niet aan mijn verzoek dan ben ik vervolgens meteen klaar met dat betreffende forum.
    Wat een heerlijk politiek correct antwoord :shock: je bent je carriere misgelopen :roll: Loop je buiten op straat ook met gele kaarten in je kontzak :?:

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    hehehe,

    Soms in het weekend... voor de lol.
    Staat leuk bij mijn leren string..

    Weet je wat het is..
    Op deze manier los je het probleem tenminste op, foto weg en de kans op herhaling behoorlijk klein gemaakt.

    Eerlijkheid gebied echter te zeggen dat ik het waarschijnlijk ook niet leuk zou vinden, al moet ik zeggen dat ik geen zusje heb. Das dus vrij makkelijk lullen..
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    hehehe,

    Soms in het weekend... voor de lol.
    Staat leuk bij mijn leren string..

    Weet je wat het is..
    Op deze manier los je het probleem tenminste op, foto weg en de kans op herhaling behoorlijk klein gemaakt.

    Eerlijkheid gebied echter te zeggen dat ik het waarschijnlijk ook niet leuk zou vinden, al moet ik zeggen dat ik geen zusje heb. Das dus vrij makkelijk lullen..
    Kijk nu ben je eerlijk Michael :thumbs:

    osu Michael

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik ben heel de tijd al eerlijk !!!
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    Ik ben heel de tijd al eerlijk !!!
    Dan ben je nu eerlijker

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Sjaak als je liever niet hebt dat foto's van je dochter ergens gepost worden dan moet je ze niet op internet zetten heel simpel

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Wat is dat nu voor een domme opmerking, ze mogen overal gepost worden want het zijn karatefoto's maar niet in een sex forum. Lijkt me vrij normaal maar voor jou blijkbaar niet GUEST

    Je zegt nu dat dat iedere foto die op internet staat vrij gebruikt kan worden op sex sites of forums :shock: Over normen en waarden gesproken :x

    Michael

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •