MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 10 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 232
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Sjaak, wat is jouw reactie op het exucus van Karels, ik heb het idee dat het wel gemeend is.

    Osu max
    Osu Max, bij deze mijn reactie.

    Michael heeft me vanmiddag opgebeld om te zeggen dat hij de excuses van Aaron heeft geaccepteerd omdat hij denkt dat hij werkelijk spijt heeft van zijn ondoordachte aktie en mijn inziens totaal ongepaste post, maar dat weet iedereen nu wel.

    Bij deze wil ik laten weten dat ik er ook zo over denk Aron. Ik hoop dat je voortaan goed na denkt over wat voor gevolgen bepaalde aktie's kunnen hebben voor anderen en voor jezelf. Zand er over en laat het geen 2e keer gebeuren.

    Sjaak
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Quote Originally Posted by Tha Virus
    Quote Originally Posted by ashi76
    en bedankt Marco :thumbs:
    D`r is ook heus wel iemand die jou ok vindt hoor...

    Ashi is zeker OkE :thumbs:
    Dank je Max... maar ik wil het zo graag van Marco horen....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    voor een Feyenooider ben je OK Ashi ....
    Ush,
    Marco.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ashi je bent een kanjer
    :thumbs:
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Sjaak, wat is jouw reactie op het exucus van Karels, ik heb het idee dat het wel gemeend is.

    Osu max
    Osu Max, bij deze mijn reactie.

    Michael heeft me vanmiddag opgebeld om te zeggen dat hij de excuses van Aaron heeft geaccepteerd omdat hij denkt dat hij werkelijk spijt heeft van zijn ondoordachte aktie en mijn inziens totaal ongepaste post, maar dat weet iedereen nu wel.

    Bij deze wil ik laten weten dat ik er ook zo over denk Aron. Ik hoop dat je voortaan goed na denkt over wat voor gevolgen bepaalde aktie's kunnen hebben voor anderen en voor jezelf. Zand er over en laat het geen 2e keer gebeuren.

    Sjaak
    Deze zaak ook weer uit de wereld :thumbs:
    Verder met de orde van de dag.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    voor een Feyenooider ben je OK Ashi ....
    dank je Marco (en marieke natuurlijk):thumbs:

    Mijn dag is weer goed.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #107
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Guest is moi


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    There is love in the air :mrgreen:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  9. #109
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    naja overdrijven is ook een vak max
    haha
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    [quote]
    Quote Originally Posted by Uni
    Ik zal nog effe reageren want het staat een beetje raar dat mijn posts worden gedelete terwijl die van jullie blijven staan. Jullie lopen te praten dat er op fighttalk normen vervagen en dat jullie hier nooit zoiets zouden laten gebeuren. En als jullie mensen op dit forum die indruk willen geven dat ons forum zulke dingen wel toe laat dan vindt ik dat ik het recht heb me daar tegen te verdedigen. Niemand kan een actie als die van Ak voorkomen, ik kan hem slechts zo snel mogelijk weghalen en dat is gebeurt.
    Ik kan dit betoog beamen want toen ik de post van Aaron las heb ik Robbie gelijk opgebeld en hij heeft zonder ook maar 1 moment te aarzelen ingegrepen en de foto van Kimberley verwijderd. Hij heeft zelfs tegen mij gezegd dat hij het heel erg vond en dat dit absoluut niet kon en dat hij aaron er gelijk op zou aanspreken. Ik vind dus dat hij netjes heeft gereageerd en precies zoals ik van Robbie verwachtte. Wat er gepost wordt op Fighttalk kan je Robbie niet aanrekenen, wel zijn aktie's om alles in goede banen te leiden en ik denk die dat mijn inziens heel goed zijn (over het algemeen) Zoals men misschien weet zijn er ook op Fighttalk mods en admins en ik denk dat deze jongens en meiden goed hun werk doen op 1 na :x Door deze persoon blijven er ook heel veel grote en goede vechtsporters weg van Fighttalk en dat is gewoon jammer maar helaas realiteit, het zij zo en Robbie zal daar mee moeten leven maar hij heeft daar zijn redenen voor. Ook ik heb er grote moeite mee maar ik heb met Robbie afgesproken deze persoon compleet te negeren alleen lukt het me niet altijd want niets menselijks is mij vreemd.

    Door een aantal acties ben ik mijn respect in bepaalde mensen verloren en misschien dat ik daardoor wat feller reageer dan normaal
    .

    Ik herken deze reactie maar al te goed en ik denk dat het een hele eerlijke reactie is.

    Jullie kunnen in ieder geval van me zeggen wat jullie willen, maar op achterbaksheid, oneerlijkheid of scheinheiligheid zullen jullie me nooit kunnen betrappen. Ik ben een man van mijn woord en iemand die gevoel voor eer heel belangrijk vind en daar horen die kenmerken absoluut niet in thuis.
    In de afgelopen tijd ben ik Robbie een stuk beter gaan leren kennen en we zien elkaar zelfs wel is prive en ik kan zeggen dat ik die eigenschappen die hierboven lees ook niet herken bij hem. Robbie is inderdaad een goudgoeie gozer, die altijd voor iedereen klaar staat en waarvoor respect en eer heel belangrijk is, maar dat is alleen maar goed vind ik.

    Hopelijk kunnen de mods van Mixfight het met Robbie buiten het forum uitpraten (of andersom) en ik weet zeker dat dit zinloze gebekvecht over en weer op beide forums over onbenullige zaken dan zal stoppen. Waarom weet ik dat zeker ? Omdat jullie allemaal gek zijn van hetzelfde, namelijk Vechtsport ! 2e reden waarom ik denk dat het kan lukken is omdat ik ook behoorlijk in de clinch lag met sommige van de Mods hier, heb zelfs een ban gekregen maar op een gegeven moment moet je elkaar kunnen vergeven en zeggen zand er over en we maken allemaal een nieuwe start en we beginnen met een schone lei :thumbs:

    Ik weet dat kost soms heel veel moeite, heeft het mij gekost en waarschijnlijk ook bij Roy, Micky en Ronald, maar we hebben tesamen de spiraal doorbroken want anders waren we nu nog niet uitgeweest. Ik denk dat dit gaat werken als beide partijen maar willen en als we elkaars zwakke punten leren accepteren en het verleden willenen kunnen vergeten. Niemand is perfect en iedereen maakt fouten.

    Uiteraard kan je het niet altijd uitpraten zoals bv Winters contra mijn persoontje maar dan zelfs kan je goede afspraken maken en als beide partijen er zich er dan aan houden moet het kunnen.

    Nou ik kan nog wel uren doortikken maar dan wordt het te lang en ik denk dat mijn boodschap wel duidelijk is. Laten we niet naast elkaar leven met beide forums maar met elkaar en zorgen dat ze een aanvulling zijn op elkaar. Laat iedereen vrij in zijn keuze waar hij wil posten en zorg dat je niet behoord tot een forum kamp maar tot een groot Vechtsport kamp.

    Nou ik zal wel weer kritiek krijgen en waarschijnlijk van anonieme guests maar dat moet maar. Ik heb gezegd wat ik kwijt wilde.

    Osu Sjaak.

  11. #111
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Sjaak heeft een gouden hart 8)

































    en Karels komt goed weg

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Hellevoetsluis
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Goh Sjaak, je lijkt Dr.Phill wel

    Is dit nuttig genoeg max ?
    Eerlijk is eerlijk

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak


    Hopelijk kunnen de mods van Mixfight het met Robbie buiten het forum uitpraten (of andersom) en ik weet zeker dat dit zinloze gebekvecht over en weer op beide forums over onbenullige zaken dan zal stoppen. Waarom weet ik dat zeker ? Omdat jullie allemaal gek zijn van hetzelfde, namelijk Vechtsport ! 2e reden waarom ik denk dat het kan lukken is omdat ik ook behoorlijk in de clinch lag met sommige van de Mods hier, heb zelfs een ban gekregen maar op een gegeven moment moet je elkaar kunnen vergeven en zeggen zand er over en we maken allemaal een nieuwe start en we beginnen met een schone lei :thumbs:
    .
    Zou mooi zijn als dat zou kunnen sjaak :thumbs:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    de tijd zal het leren sjaak
    :thumbs: :maskills: :thumbs:
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Controle
    Goh Sjaak, je lijkt Dr.Phill wel

    Is dit nuttig genoeg max ?

    Nuttiger kan haast niet :P


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    854
    vCash
    126000

    Default

    ik vind aaron trouwens ook ok. hij heeft soms misschien rare humor, maar hij is wel erg aardig.
    D'ont drive faster than your guardian angel can fly

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lady in red
    ik vind aaron trouwens ook ok. hij heeft soms misschien rare humor, maar hij is wel erg aardig.
    Geloof ook niet dat aaron een slechte vent is ,maar hij zou eens moeten weten wat hij wel en niet kan zeggen en doen ,of je moet overal lak aan hebben en het niet erg vinden dat er bosjes mensen rondlopen die een bloedhekel aan je hebben.Wie kaatst kan de bal verwachten , en soms kan die bal behoorlijk hard terug komen.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  18. #118
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Ik geloof dat er nu een beetje of topic gegaan word, ik denk dat het hele gebeuren
    over het stopen van shoto ennde start van dit forum een zaak die niet op dit topic tuis hoord , het was mijn bedoeling om een algemene discusie te lanceren over de vraag ,om het maar eens simpel te stellen, de verloederingIN ZIJN ALGEMEEN OP VEEL VAN DE FORA, dat de slechte grap met de foto van Sjaak zijn dochter hier een goede aanleiding voor was is een zaak van welke fora je het meest bekijkt ,in mijn geval vechtsportfora, maar dat wil niet zeggen dat het op anderre fora niet gebeurd ik denk dat er fora zijn die hier hun bestaan in vinden , mijn vraag aan iedereen die deze topic gelezen heefd , is simpel slaan de fora niet wat al te vaak door naa een bedenkelijke kant ,en wat hier aan te doen of juist niet.Ik neem als voorbeeld maar het posten door guest deze post zijn vaak van een bedroevend laag nivau en zelden constuctief,hier zou oa wat aan gedaan kunnen worden .
    Ik denk dat een groot probleem is, met het posten op een forum, het verwoorden van je gedachten. En dat deze gedachten op ook zo over komen op anderen zoals de poster bedoeld. Het iets anders interpreteren van de tekst kan al snel tot problemen leiden, zeker als de topic zeer gevoelig is voor bepaalde personen.

    Verder denk ik dat bepaalde problemen niet op een fora gedeeld moeten worden met iedereen maar dat deze ondeling opgelost moeten worden. Mischien is hier wel een rol/taak is weggelegd voor de admin's en mod's om dit te begeleiden (mischien gebeurt dit al, weet ik niet).

    Verder een beetje respect hebben voor iedereen is ook niet verkeerd, wat zijn mening ook mag zijn

    Zo nu ga ik bier drinken

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    proost
    :mrgreen:
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennis
    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Ik geloof dat er nu een beetje of topic gegaan word, ik denk dat het hele gebeuren
    over het stopen van shoto ennde start van dit forum een zaak die niet op dit topic tuis hoord , het was mijn bedoeling om een algemene discusie te lanceren over de vraag ,om het maar eens simpel te stellen, de verloederingIN ZIJN ALGEMEEN OP VEEL VAN DE FORA, dat de slechte grap met de foto van Sjaak zijn dochter hier een goede aanleiding voor was is een zaak van welke fora je het meest bekijkt ,in mijn geval vechtsportfora, maar dat wil niet zeggen dat het op anderre fora niet gebeurd ik denk dat er fora zijn die hier hun bestaan in vinden , mijn vraag aan iedereen die deze topic gelezen heefd , is simpel slaan de fora niet wat al te vaak door naa een bedenkelijke kant ,en wat hier aan te doen of juist niet.Ik neem als voorbeeld maar het posten door guest deze post zijn vaak van een bedroevend laag nivau en zelden constuctief,hier zou oa wat aan gedaan kunnen worden .
    Ik denk dat een groot probleem is, met het posten op een forum, het verwoorden van je gedachten. En dat deze gedachten op ook zo over komen op anderen zoals de poster bedoeld. Het iets anders interpreteren van de tekst kan al snel tot problemen leiden, zeker als de topic zeer gevoelig is voor bepaalde personen.

    Verder denk ik dat bepaalde problemen niet op een fora gedeeld moeten worden met iedereen maar dat deze ondeling opgelost moeten worden. Mischien is hier wel een rol/taak is weggelegd voor de admin's en mod's om dit te begeleiden (mischien gebeurt dit al, weet ik niet).

    Verder een beetje respect hebben voor iedereen is ook niet verkeerd, wat zijn mening ook mag zijn

    Zo nu ga ik bier drinken
    DEnk dat je ten dele gelijk hebt maar bepaalde personen hebben nergens respect voor en ik kan met de beste wil van de wereld voor bepaalde post geen respect opbrengen en dan automatisch ook niet voor degene die het gewraakte artikel gepost heefd,je kunt niet alles op de mods en admins afschuiven ,mensen hebben hun eigen verandwoordelijkheid en als ze die niet nemen kan er een dag komen dat ze die door de strot geduwd krijgen.. Maat ik weet de beleefd zijn een raar woord geworden is ,laten we vooral onze opvoeding indien aanwezig aan de kant gooien en flink tegen mekaar te keer gaan ,da's cool. NOT ik doe er in iedergeval niet aan mee en vind er ook geen excuses voor, wat dat betrefd sta ik viekant naast mensen zoals Ashi SJaaK EN anderren hier op dit forum. :maskills:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    maar goed er werden toch ook foto's van daisy gepost overal?
    er moet een lijn getrokken worden... met alle respect natuurlijk, maarre hoe oud is kimberly? :mrgreen:

  22. #122
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ok ik heb de discussie gelezen, enne ik kan wel ff 1 ding zeggen, als je een foto op internet zet, is iedereen vrij om ermee te doen wat hij of zij wil. of je moet de site waarmee je de foto hebt ge-upload, zo beveiligen, dat kopieren niet mogelijk is.

    mijn mening: wil je niet dat er iets met welke foto van wie dan ook gebeurt, plaats hem dan gewoon niet op internet. de morele kant van de zaak, ligt uiteraard in handen van degene die van plan is een bepaalde actie, met welke foto dan ook, te ondernemen.

    vraag aan michael/sjaak... download je wel een muziek?

  23. #123
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    @ Redjuh

    In principe klopt het wat je zegt met betrekking tot het vrije gebruik van foto`s die op `t Internet zijn gepubliceerd...
    Toch heb je hier binnen het forum uiteraard ook nog zoiets als ongeschreven regels - gebaseerd op bepaalden normen, nietwaar?

    Je site zo beveiligen dat je geen foto`s kunt kopiƫren is btw haast onmogelijk...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  24. #124
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    heb je gelijk in.
    ik zei ook dat de morele kant van de zaak in handen ligt van degene die van plan is een bepaalde actie, met welke foto dan ook, te ondernemen.

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    :shock:
    *begint "Koombayaaa, My Lord" te neurieen*
    Gather everybody... GroupHUG!!!

    Goed.. Blij dat bepaalde dingetjes weer de wereld uit zijn.

    @ Sjaak:
    Zoals ik eerder al zei: Nieuwe Ronden, Nieuwe Kansen..
    Vind het karakter dat je het post! :thumbs:
    Ik zou zeggen.. Welcome back..

    Wat betreft Aaron..
    Aaron is de beste troll van ons allemaal.. Heb me vaak bescheurd om zn geintjes op het web.. :mrgreen:
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •