MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 232
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Goh wat leuk.... guest wil zich er ook tegenaan bemoeien... :?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    kom op zeg jullie zitten de hele tijd te zeiken tegen Aron en nu doet hij iets terug en dan gaan jullie huilen het was een grap van hem en blijkbaar een geslaagde

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Wie is jullie "guestje".
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Altijd leuk die guests :roll:

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    gasten zijn altijd leuk

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet iig iemand die deze guest absoluut niet kan zijn...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    met jullie word bedoeld sjaak en michael

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Die foto was op een beetje ongelukkig gekozen onderdeel van het forum geplaatst, maar als ie bijvoorbeeld in het MMA gedeelte van dat forum was geplaats, was er denk ik niets aan de hand geweest en kon het zelfs als een compliment beschouwd worden. Er stonden immers geen rare of denigrerende teksten bij gepost. En op mij kwam het niet over alsof Aaron die foto plaatste om Sjaak of Michael te sarren, maar om ze te complimenteren met een mooie dochter/zus. Wel lomp om het op een sexforum te zetten, maar ik weet niet of dat de bedoeling was of alleen maar een foutje. Maar goed, ik weet niet of er een voorgeschiedenis is ofzo..... En bedreigingen via internet zijn nooit goed te praten. Wat dat betreft ben ik het wel met ashi76 eens.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Wordt anders ff lid guest, dat praat wat makkelijker.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Even reageren op sommige opmerkingen ,A ik heb deze topic mede gestart naar aanleiding van de ,in mijn oogen niet goede aktie van de persoon die de foto van Sjaak's dochter uitgerekend op een sex's forum zet is gewoon DOM en mi bedoeld m mensen te beschadigen.B er word de laatste tijd steeds meer gedreigd op fora en dan heb ik het niet alleen over vechtsport fora maar over fora in het algemeen,vind dit een slechte zaak : maar kan mij somige reacties ,bv van een vader in dit geval Sjaak levendig voorstellen.C er zullen altijd verschillen zijn tussen fora ik denk dat dit te maken heefd met de mods en admins, dit zijn namelijk degene die post kunnen verwijderen, en er bestaan kennelijk verschillende wijze van beoordeling, dit geld wederom voor alle fora en niet specifiek vechtsportfora.D als ,en ik meen dat dit al gezecht is iemand iets dergelijks met mijn familieleden zou doen ,en het zou niet door de mods en of admins verwijderd worden zouik dit forum verder voor gezien houden.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    grappig vooral.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76
    grappig vooral.
    altijd in voor een goede grap Ashi, maar deze snap ik even niet :?:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Quote Originally Posted by ashi76
    grappig vooral.
    altijd in voor een goede grap Ashi, maar deze snap ik even niet :?:
    ik ook niet max :?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    We krijgen het nog wel uitgelegd denk ik.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Sorry, vergat even te quoten...

    Quote Originally Posted by lunatic
    gasten zijn altijd leuk
    Grappig vooral..
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ja hehe dat snap ik ook wel ashi

    maar eh gelukkig is het nog niet voorgekomen dat mijn kids ongevraagd op een sex site zijn geplaatst. maar ik denk, dat ik niet direct op de man af ga om het te bedreigen. ik denk dat ik eerst naar degene stap die over dat forum gaat.
    maar opzich was het een leuke foto, alleen idd was de plek een beetje verrot uitgekozen.
    en de site waar die foto stond vond ik niet echt een sexsite. meer een site voor oversexte pupers.....................
    soort van tina of hitkrant (die zal je wel niet meer hebben)
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    oh ja en als de mods/admins alles een beetje in de gaten houden gebeurt zoiets niet.
    (verwacht ik)
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Snap em nou Ashi :mrgreen:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    ja hehe dat snap ik ook wel ashi

    maar eh gelukkig is het nog niet voorgekomen dat mijn kids ongevraagd op een sex site zijn geplaatst. maar ik denk, dat ik niet direct op de man af ga om het te bedreigen. ik denk dat ik eerst naar degene stap die over dat forum gaat.
    maar opzich was het een leuke foto, alleen idd was de plek een beetje verrot uitgekozen.
    en de site waar die foto stond vond ik niet echt een sexsite. meer een site voor oversexte pupers.....................
    soort van tina of hitkrant (die zal je wel niet meer hebben)
    Marieke ik heb begrepen dat Sjaak met een mod of admin heefd gepraat,
    Maar ik snap zijn reactie verdraaid goed, en ik vind die bewuste site nou niet echt puberaal er posten wel heel vreemde freaks op,zeker geen jonge meiden bladen geklets.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Max = correct.

    Het is idd niet leuk als iemand dat op een partypeeps-forum post.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    het is erg kwalijk dat je geen ware dingen meer kan zeggen zonder bedreigd te worden door deze of gene. (dit heeft geen betrekking op de vete tussen aaron een sjaak)
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Luister nou is heel goed, iedereen heeft zijn mond vol over "bedreigen', lees na wat ik heb geschreven, ik zeg letterlijk : "ik kom je persoonlijk opzoeken waar je ook bent".

    Ik vind niet dat je een foto van een minderjarig meisje kan posten op een sexforum waar bijzonder ranzige taal wordt gebezigd (lees maar is na) en ik heb het volste recht als vader degene die dat op zijn geweten heeft daarover persoonlijk aan te spreken en dus op te zoeken.

    Er zitten hier veel hypocriete mensen die zeggen dat te veroordelen maar ik wil hun reactie wel zien als een foto van hun dochter of hun moeder daar wordt gepost. Wees aub niet roomser dan de Paus :x Makkelijk he oordelen als het jou niet betreft

    Er zijn normen en waarden en bepaalde grenzen van respect overschreden en ik (en ook Rocket) zal dat doen wat nodig is om dit nog een keer te voorkomen op Fighttalk.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is.

    Sjaak

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Sjaak,

    Op het moment dat je topics post met daarin:

    Wie kan mij helpen aan het adres van Karels. Stuur me effe een PM aub a.s.a.p.

    Bij voorbaat dank

    Sjaak
    Wekt dit tenminste de suggestie dat je niet alleen een gesprekje aan zou willen gaan en kan ik me goed voorstellen dat dit door sommige personen als een bedreiging geintepreteerd wordt.

    We zij het er zo langzamerhand wel over eens dat het niet erg chique was om een foto van je dochter te posten op een soort sex gedeelte.

    Terwijl je de woorden niet in je mond neemt trok ik ook de conclusie dat je aaron op wilde gaan zoeken. Dit doet men meestal niet om eens een goed gesprek aan te gaan..

    Daarbij komt nog dat deze topic gestart wordt met een stelling die eindigd op:
    jullie mening graag
    het is imo dan niet geheel verrassend dat mensen vervolgens hun zienswijze posten in deze topic.
    Verder wil ik nogmaals benadrukken dat "de mixfight crew" dit soort dingen op mixfight scherp in de gaten houdt, wat Justinian trouwens ook al aangaf.

    Ik hoop dat ik mijn zienswijze bij deze ook wat verduidelijkt heb...

    Zie je de 4e.

    Michael.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    [quote]
    Quote Originally Posted by ashi76
    Sjaak,

    Op het moment dat je topics post met daarin:

    Wie kan mij helpen aan het adres van Karels. Stuur me effe een PM aub a.s.a.p.

    Bij voorbaat dank

    Sjaak
    Wekt dit tenminste de suggestie dat je niet alleen een gesprekje aan zou willen gaan en kan ik me goed voorstellen dat dit door sommige personen als een bedreiging geintepreteerd wordt.
    Je reactie op mijn mail is zoals je zelf al zegt puur suggestief :!:

    We zij het er zo langzamerhand wel over eens dat het niet erg chique was om een foto van je dochter te posten op een soort sex gedeelte.
    Understatement of the year.

    Terwijl je de woorden niet in je mond neemt trok ik ook de conclusie dat je aaron op wilde gaan zoeken. Dit doet men meestal niet om eens een goed gesprek aan te gaan..
    Klopt helemaal dat ik hem op wil zoeken want hoe kan je anders een goed gesprek aangaan :!:

    Daarbij komt nog dat deze topic gestart wordt met een stelling die eindigd op:
    jullie mening graag
    Volgens mij start Max deze topic dus voor jou is 1 + 1 --> 3

    het is imo dan niet geheel verrassend dat mensen vervolgens hun zienswijze posten in deze topic.
    Iedereen moet zelf weten wat hij er van vind ik zeg alleen dat sommige wel anders zouden reageren als het hun moeder of zusje zou betreffen en vanaf de kant is het o zo makkelijk oordelen Ik wordt er nu mee geconfronteerd en ik er voor proberen te zorgen dat het niet meer zal gebeuren :x

    Verder wil ik nogmaals benadrukken dat "de mixfight crew" dit soort dingen op mixfight scherp in de gaten houdt, wat Justinian trouwens ook al aangaf.
    Dat is alleen maar toe te juichen en zo hoort het eigenlijk ook.

    Ik hoop dat ik mijn zienswijze bij deze ook wat verduidelijkt heb...

    Zie je de 4e.
    Lijkt me leuk :thumbs:

    osu Sjaak

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    LOL @ Sjaak die zich altijd wil verdedigen.

    Even voor de duidelijkheid..

    Ik probeer je nergens van te overtuigen, maar vertel je alleen hoe dit hele verhaal op mij overkomt.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •