MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 10 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 232
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Ik had me voorgenomen me niet in deze soap te mengen, maar nu Sjaak ineens zijn eigen bedreigingen begint te ontkrachten, kan ik me ook niet meer inhouden.

    Je beweert dat je Aaron niet bedreigd hebt en dat je enkel een goed gesprek aan wilde gaan? Ik heb de betreffende topic op fighttalk even opgezocht.

    Kijk goed over je schouder want ik beloof je bij deze ik kom je persoonlijk opzoeken waar je ook beent en dan ben je mij.

    Vuile kontenlikker !!

    Je bent nu te ver gegaan. Kan iemand mij het adres van karels effe mailen
    Over je schouder kijken? Dan ben je mij? Juist... verbaal gesproken natuurlijk... uiteraard...

    knaapfan wrote:
    een bedreiging is natuurlijk geen goede manier om iets op te lossen....


    Nee hoor het is een belofte
    En Sjaak is een man van zijn woord.

    Zoonlief doet ook nog een duit in het zakje.

    Ik zou maar heel goed uitkijken vanaf nu AK
    Verder overwoog Sjaak om Aaron niet persoonlijk op te zoeken, maar een paar Rotterdamse jongens te charteren om het vuile werk voor hem te doen. Ook dit kan ik hard maken.

    Ok Aaron had na moeten denken voor hij die foto postte, maar ik vind dat Sjaak zich hier behoorlijk laat kennen. Dat hij ineens niet meer achter zijn eigen woorden staat en om wat voor reden dan ook zijn bedreigingen ontkracht, vind ik al helemaal zwak en een beetje laf.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Haha die Jeroentje, (dat jij weer op dit forum mag) ik zwak niks af en ik neem op passende manier maatregelen voor een persoonlijk bezoek bij Aron. Ik vind dat ik recht heb om hem man to man te spreken. En laf ....... haha ..........only time will tell.

    Goh wat kan jij veel hard maken zeg :thumbs: Ik hoorde ook al dat de ruiten bij Karels waren ingegooid volgens dezelfde bronnen waar jij waarschijnlijk uit put. Nou je hebt het nu uit eerste hand, is kinderachtig en niet mijn stijl en NIET WAAR. Als ik problemen met mensen heb zoek ik ze zelf op voor een persoonlijk gesprek ipv bla bla bla achter de PC.

    Truste allemaal, ga pitten

    Sjaak

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Sjaak,

    Nog maals was het niet me bedoeling om zo een probleem er van te maken.

    Ik had jou al gepmd, dat ik je ergens wel wil ontmoeten om het persoonlijk door te spreken

    Mijn exuces voor de misplaatse grap

    Aaron

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Sjaak,

    Mijn exuces voor de misplaatse grap

    Aaron
    Dat noem ik nog eens karaktervol...



    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    het bekend maken van persoonlijke gegevens zoals tel. nr's en adressen moet niet kunnen, zelfde geld voor het plaatsen van persoonlijke foto's.
    Deze info staat alleen vaak al ergens op het internet waardoor het voor anderen makkelijk te gebruiken is.
    ben het met je eens wheelie moet niet kunnen :maskills:



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Sjaak,

    Nog maals was het niet me bedoeling om zo een probleem er van te maken.

    Ik had jou al gepmd, dat ik je ergens wel wil ontmoeten om het persoonlijk door te spreken

    Mijn exuces voor de misplaatse grap

    Aaron
    zo hoort het Aaron :thumbs:



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ****

    ---Ronald---

    Beste gast. Ga lekker ergens anders je lastercampagne voeren.

    ---/Ronald---

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Het knopje register zit rechtsbovenin...

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Haha die Jeroentje, (dat jij weer op dit forum mag) ik zwak niks af en ik neem op passende manier maatregelen voor een persoonlijk bezoek bij Aron. Ik vind dat ik recht heb om hem man to man te spreken. En laf ....... haha ..........only time will tell.

    Goh wat kan jij veel hard maken zeg :thumbs: Ik hoorde ook al dat de ruiten bij Karels waren ingegooid volgens dezelfde bronnen waar jij waarschijnlijk uit put. Nou je hebt het nu uit eerste hand, is kinderachtig en niet mijn stijl en NIET WAAR. Als ik problemen met mensen heb zoek ik ze zelf op voor een persoonlijk gesprek ipv bla bla bla achter de PC.

    Truste allemaal, ga pitten

    Sjaak
    Je mag me ook gewoon Jeroen noemen... ik had ook het fatsoen jou gewoon bij je naam te noemen. Op een of andere manier schijnt het voor jou erg moeilijk te zijn mensen normaal aan te spreken als er enige vorm van discussie gaande is... jammer.
    Hoe bedoel je dat ik weer op dit forum mag? IK heb me altijd netjes gedragen en postte zelfs zeer weinig? Dus leg eens uit alsjeblieft.
    En jij kent mijn bronnen niet. In ieder geval ontken je niet dat je het over die Rotterdamse jongens van je gehad hebt, dus zo ver zit ik er weer niet naast he? Zou dat misschien komen omdat mijn bronnen wel kloppen? Ik ben niet iemand die loos gezever verspreidt, ik post ook verrot weinig op fora. Maar als ik wat post, kun je er van uit gaan dat ik er zeker van ben dat WAT ik post, wel klopt.
    Maar ik merk dat de gemoederen alweer bekoeld zijn, dus nu lijkt me de tijd rijp dat Aaron en jij eens een NORMAAL gesprek voeren over dit alles. En laat je maatjes maar thuis en let voortaan op je woorden. Je hebt tenslotte een reputatie hoog te houden.
    Ik heb weer genoeg soap gehad voor de komende tijd. The stage is yours en ik verlaat het theater.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by uni
    ****

    ---Ronald---

    Beste gast. Ga lekker ergens anders je lastercampagne voeren.

    ---/Ronald---
    Ronald, laat gewoon staan man. Censuur is slecht man. Jullie hebben toch niks te verbergen? Wat die gast daar postte vond ik in ieder geval niet schokkend genoeg om meteen maar weg te halen.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat het bericht al is verwijderd, want ik was net bezig met een reply... Nou ja, ik ga er van uit dat de guest het toch wel leest:

    Beste guest,

    Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat de door mij opgegeven redenen nog steeds gelden. Ik wil me met andere dingen bezig gaan houden, waaronder ma-skills.com, dat een tijd heeft stil gestaan. Na mijn vertrek heb ik vernomen dat de kans erg aannemelijk was dat TJ zou stoppen met het forum. Je zult denk ik begrijpen dat ik daarover erg teleurgesteld was en met mij ook de andere admins/mods. We hebben er met z’n allen de laatste paar jaar ontzettend veel tijd in gestoken en het zou bijzonder spijtig zijn wanneer dit in een keer teniet zou gaan. Ik had het idee dat ik op dit moment weg zou kunnen gaan en een mooi forum achter zou laten en rustig verder zou kunnen gaan met MA-skills etc., niet dus. Omdat ik toch al verder wilde met MA-skills hebben ik en de andere admins daar een forumpje (www.ma-skills.com/forum/) opgezet zodat de shoto groep niet in een keer uit mekaar zou vallen. Gebleken is dat we eigenlijk toch best enthousiast zijn over dit forum en dat ik dit goed kan combineren met MA-skills.com. Achteraf een verstandige keuze aangezien TJ inderdaad is gestopt met Shoto.

    Wellicht ten overvloede; met TJ heb ik geen problemen en voorzover ik weet hij ook niet met mij. Sterker nog hij heeft me de complete Shoto database gestuurd, zodat wij ermee verder konden.

    Misschien moet je even lid worden, want je hebt hier inmiddels toch aardig wat berichten gepost (als guest zijnde), dus zo verschrikkelijk is dit forum kennelijk ook niet.

    Groeten,

    Justi

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Jeroen
    Ronald, laat gewoon staan man. Censuur is slecht man. Jullie hebben toch niks te verbergen? Wat die gast daar postte vond ik in ieder geval niet schokkend genoeg om meteen maar weg te halen.
    Voor een deel heb je wel gelijk Jeroen. Het is ook bepaald niet erg moeilijk om weerwoord te geven aan die guest.
    Maar het enige doel van dat soort posts is om onrust te stoken. Verder dient het echt helemaal nergens toe. Dan gooi ik het er gewoon af. Daar wil ik m'n tijd niet meer aan verdoen. Bovendien, met wie praten we dan eigenlijk?
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    Ok... fair call

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by mama
    oh ja en als de mods/admins alles een beetje in de gaten houden gebeurt zoiets niet.
    (verwacht ik)
    je kan nooit voorkomen dat iets gepost word, maar we kunnen er wel voor zorgen dat het verwijderd word als dat nodig is. (dat heeft robbie ook gedaan op FT)

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat je deze hele topic er beter af kunt gooien...... het draagt niet bij aan een positief beeld van dit forum, van enkele van haar leden en ook niet van de vechtsport in het algemeen...

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    was dat nu karels die zijn excuses aanbood of niet :roll:

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by micha
    was dat nu karels die zijn excuses aanbood of niet :roll:
    *IP check*

    Ja.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Sjaak,

    Nog maals was het niet me bedoeling om zo een probleem er van te maken.

    Ik had jou al gepmd, dat ik je ergens wel wil ontmoeten om het persoonlijk door te spreken

    Mijn exuces voor de misplaatse grap

    Aaron
    Ik hoor dat je echt bent van Ronald

    Bij deze is je excuus door mij geaccepteerd, hoop dat je er van hebt geleerd dat niet alles kan.

    Michael

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    weet je wat het is met grappen maken op het internet, ze lopen altijd uit de hand.

    ik heb het al vaker gezegd dat geschreven tekst door iedereen anders gelezen word en omdat humor iets persoonlijks is kan dit altijd voor problemen zorgen.

    BTW ik heb die thread niet gezien dus ik weet niet hoe extreem deze is maar goed je moet er altijd mee oppassen.


    En als met Aron word bedoeld onze vriend uit almere dan kan ik alleen maar zeggen dat ik me kan voorstellen dat zijn humor sommige mensen wel eens tegen de borst kan stuiten, Ik kan altijd ontzettend om en met hem lachen en de dingen die hij zegt of doet moet je vaak met een korreltje zout nemen, dat geld trouwens voor 99% van wat je hier leest.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Sjaak,

    Nog maals was het niet me bedoeling om zo een probleem er van te maken.

    Ik had jou al gepmd, dat ik je ergens wel wil ontmoeten om het persoonlijk door te spreken

    Mijn exuces voor de misplaatse grap

    Aaron
    :thumbs:

    Zo, dat is ook weer opgelost.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    :thumbs: @ Aaron.

    Over ruggengraat tonen gesproken !!!!
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTERRRR!!!!
    ik denk dat je deze hele topic er beter af kunt gooien...... het draagt niet bij aan een positief beeld van dit forum, van enkele van haar leden en ook niet van de vechtsport in het algemeen...
    ik denk juist dat het heel gezond is om er eerlijk over te praten.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Quote Originally Posted by HUNTERRRR!!!!
    ik denk dat je deze hele topic er beter af kunt gooien...... het draagt niet bij aan een positief beeld van dit forum, van enkele van haar leden en ook niet van de vechtsport in het algemeen...
    ik denk juist dat het heel gezond is om er eerlijk over te praten.
    You are correct...!

    Dat is nu juist de essentie van `n forum!

    Niet alleen over leuke / relaxe en nietszeggende zaken ouwehoeren, maar ook af en toe je mening uiten over de minder leuke kanten van het internetverkeer...

    Als er op een volwassen manier over gepraat wordt, hoeven er - zo lijkt mij - geen problemen te ontstaan...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    ja goed het kan wel zijn dat jullie vinden dat dat de essentie is van een forum maar zolang je gaat discussieren met iemand zonder dat je zijn/haar gezicht en lichaamstaal ziet, kan je er geheid van uitgaan dat het gedonder word, als het onderwerp maar serieus genoeg is.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Goed..

    Hierbij dan toch even mijn reactie.
    Ik kom net op mn werk om ff op een guest post in deze thread geattendeeerd te worden..
    Schijnbaar worden er een aantal verwijten aan o.a. mijn adres gemaakt.

    Hierbij wil ik toch even reageren op onze "guest"..

    Lieve Rocket,

    Ik weet niet precies wat je probleem de laatste tijd is,
    maar ik weet (en jij met mij) dat *jij* je mond niet moet
    reppen over achterbaks gedrag.

    Ik krijg sterk het idee dat je probeerd om een aantal admins hier in een kwaad
    daglicht te stellen om je eigen forum wat beter uit de verf te doen komen.
    Kan het je opzich niet kwalijk nemen, omdat we opzich best groeien en
    ik me kan voorstellen dat je dat bedreigend vind..

    NewsFlash Robby:
    Geen enkele bezoeker van onze fora leest en post op maar 1 van de 2..
    Dus maak je niet zo druk man..

    Je speelt bovendien op het moment de moraalridder voor een gozer, die je tot enige weken
    geleden, nog bij elke gelegenheid die zich voordeed disste.
    Je gunde hem het licht in zn ogen niet.. En nou ga je zn vriendje spelen omdat *jou* dat uitkomt.. Jammer!

    Daar komt nog eens bij dat je ons "ter verantwoording" tracht te roepen,
    waar je me nog geen 2 weken geleden zelf mededeelde dat ik je die niet verschuldigd was.
    In dat opzicht ben ik dus enigzins in de war met wat je nou precies van ons wil.

    De redenen van de admins om te vertrekken zijn voor elk van hen anders. Maar
    zoals Justi het al zo bekwaam uitdrukte: Wij kregen sterk het idee dat Shoto compleet
    zou gaan verdwijnen.. Toch best een kut idee als je er bijna 5 jaar in hebt gestoken.

    Normaal zou ik voor dit soort aangelegenheden ook geen publiekelijk
    toneel kiezen, echter schijn jij er op uit de publieke opinie in je voordeel
    te doen keren. Prima. Is je goed recht... Maar For Gods Sake, Robby..
    Doe dat lekker op je eigen forum.. Wij willen hier gewoon lekker over
    sport kleppen..

    Mocht dit niet voldoende voor je zijn.. Hey man.. Je hebt mn nummer!

    Dus: Laat mij en de mijnen lekker met rust.. Doen wij hetzelfde..
    Alvast bedankt..

    Greetz Mickey..

    p.s. Now get back to spamming! :maskills:
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •