MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 10 FirstFirst ... 45678910 LastLast
Results 176 to 200 of 232
  1. #176

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Komt mij bekend voor 60 jaar geleden hadden we ook een paar van die gekken.
    Inderdaad Max, de trieste waarheid is dat ik je gelijk moet geven en dat je het nu weer ziet gebeuren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  2. #177
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Alleen komt het nu uit een andere hoek, en de reactie is , dat er straks weer een figuur opstaat die de germanen naar het walhalla zal brengen of ze willen of niet.
    wat niet wegneemd dat ik zo langsamerhand een soort van staats nationalist aant worden ben[ houd ongeveer in dat als mensen uit andere culturen zich in ons land vestigen zij zich moeten aanpassen aan ONZE normen en waarden, en niet andersom.verder vind ik mooi bruin niet lelijk om gelijk maar alle, kijk max is een racist of fascist schreeuwers, het gras voor de voeten weg te maaien.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  3. #178
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    nou als er nu een GERMAAN opstaat die mij vertelt dat we de shit helemaal gaan afhandelen met dat midden-oosten, volg ik.

    ik heb al een paard gekocht en mijn conanzwaard is besteld (bij een vette zaak op internet...260 euri 1,22 m hoog), dus ik kan medoen aan een hernieuwde chiristelijke kruistocht!

  4. #179
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Stond er maar een germaan of bataaf of wat mij betreft een belg of indo op die hier in Nederland de zaak op orde bracht .Om het middenoosten kunnen we wel een muur en een gracht omheen leggen, en dat is weer goed voor de werkgelegenheid in die regio :P


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  5. #180
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    nou als er nu een GERMAAN opstaat die mij vertelt dat we de shit helemaal gaan afhandelen met dat midden-oosten, volg ik.

    ik heb al een paard gekocht en mijn conanzwaard is besteld (bij een vette zaak op internet...260 euri 1,22 m hoog), dus ik kan medoen aan een hernieuwde chiristelijke kruistocht!
    Ik heb mijn hand gesmeede 2 bladige strijd bijl ook al klaarliggen, paard is ook geen probleem, denk dat we er zelf maar een moeten organiseren
    Redjuh de bloedige en Max de hakker ,bieden u aan voor in de zomer vakantie geheel verzorgde kruistochten ook leuk voor de kinderren, half pension mogenlijk :mrgreen:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  6. #181

    Default

    Zo Max ambitie in de reisbranche? Wat kost zo'n reisje nou bij jou?

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  7. #182
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Dat moet ik ff met mede organisator Redjuh overleggen. :mrgreen:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  8. #183

    Default

    Dan krijg ik toch wel zo'n tof all-inclusive-polsbandje, voor één prijs kan ik dan van alle geneugten genieten. :twisted:

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  9. #184
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Die zit er zeker bij ,uiteraard van kamelenhaar om in de stijl te blijven :mrgreen:
    Maar we gaan nu wel erg of topic, straks worden we weer tot de orde geroepen


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  10. #185

    Default

    Je hebt gelijk, on-topic ik denk dat de normen en waarden op de verschillende fora soms met voeten worden getreden. Wij als posters zijn natuurlijk verantwoordelijk voor wat wij zelf posten, dat gezegd hebbe ben ik van mening dat er op mixfight dienaangaande (nog niets) is te klagen.

    De mods hebben via hun reacties op je thread aangegeven hier op te letten en indien nodig handelend op te treden.

    Samenvattend over het geheel genomen heb je gelijk, maar het is aan ons en de mods om ervoor te zorgen dat hier dergelijke dingen niet gaan gebeuren.

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  11. #186
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Wat vind je bijvoorbeeld van het volgende, is ooit een keer gepost en was aan mij gericht, ging ongeveer zo'' je moet altijd over je schouder bliven kijken want anders pakik je of een van mijn vrienden '' iets dergelijks was het,volgens mij kan dit niet,of zie ik dit fout. :?:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  12. #187

    Default

    Max, ik ben het met je eens dat dit niet kan.

    Wil iemand dit tegen mij zeggen dan zou ik het waarderen als hij/zij het recht in mijn gezicht zou zeggen. Het probleem is dat internet ook anonimiteit garandeert en dat bepaalde types dus vrijspel krijgen.

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  13. #188
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Nee, dat zie je niet fout
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  14. #189
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Wat te doen met guest die in een normale discusie de zaak lopen te fokken ,topic stoopen ,verplaatsen naar de ''pit'' [kom ik niet kan mijn tijd wel beter gebruiken]
    of de guest gelijkte bannen en zijn post er af gooien, zeg het maar


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  15. #190
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    als een guest een topic waar een serieuse discussie is verpest mogen wat mij betreft zijn posts worden verwijderd en bij meervoudige herhaling een ban.

  16. #191
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kyokushin
    als een guest een topic waar een serieuse discussie is verpest mogen wat mij betreft zijn posts worden verwijderd en bij meervoudige herhaling een ban.
    :thumbs:


  17. #192
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    En wat vinden onze mods hiervan :?:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  18. #193
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat guests een vloek en een zege tegelijk zijn.
    Vaak word er door guest waardevolle inside info gepost uit de MMA scene. Deze mensen kiezen er dan voor omdat anoniem te doen omdat het anders consequenties met zich meeneemt voor ze.

    Aan de andere kant heb je de trolls wiens enige doel het is om de boel op te stoken. Dit type guest is aanzienlijk vervelender. Echter ook een stuk moeilijker tegen te houden.. Als een troll echt wil komt ie het forum wel op. En het is voor de mods ondoenlijk om alle threads continu in de gaten te houden.

    Gelukkig heerst er een sterke mate van sociale controle op mixfight.

    Kortom: Als wij trolls tegen het lijf lopen met buitensporig provocerende posts zullen wij die conform ons regelement verwijderen. Hou ons echter ten goede.. Geloof het of niet: Mods en Admins zijn soms net mensen en missen ook wel eens wat. Het staat je vrij om ons er middels een mailtje of pm op attent te maken.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  19. #194
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Goh mick. dat jij bijna menselijk bent ,had ik nou nooit achter je gezocht :mrgreen:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  20. #195
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Tis een goed bewaard geheim..
    Hou het SVP voor je
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  21. #196
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Praten we niet meer over :thumbs: :mrgreen:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  22. #197
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ach als iemand dat tegen mij zegt, dan geef ik hem een briefje met het volgende erop:

    Michiel Moore
    sluis 23
    1705 DG
    heerhugowaard
    kom gezellig langs voor een matpartijtje.
    vergeet niet alvast 112 te bellen.

  23. #198
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    ach als iemand dat tegen mij zegt, dan geef ik hem een briefje met het volgende erop:

    Michiel Moore
    sluis 23
    1705 DG
    heerhugowaard
    kom gezellig langs voor een matpartijtje.
    vergeet niet alvast 112 te bellen.
    Red het zal wel aan mij liggen ,maar deze snap ik ff niet.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  24. #199
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Wat vind je bijvoorbeeld van het volgende, is ooit een keer gepost en was aan mij gericht, ging ongeveer zo'' je moet altijd over je schouder bliven kijken want anders pakik je of een van mijn vrienden '' iets dergelijks was het,volgens mij kan dit niet,of zie ik dit fout. :?:
    dit bedoel ik

  25. #200
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh
    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Wat vind je bijvoorbeeld van het volgende, is ooit een keer gepost en was aan mij gericht, ging ongeveer zo'' je moet altijd over je schouder bliven kijken want anders pakik je of een van mijn vrienden '' iets dergelijks was het,volgens mij kan dit niet,of zie ik dit fout. :?:
    dit bedoel ik
    Juist ,snap hem, iedereen kan mij ook vinden sta op internet met mijn dojo , www.vechtsport.nu/ama , we hebben een eigen EHBO dienst. als die nog kunnen helpen. :maskills:


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •