Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46

Thread: Beste guest...

Remy gewonnen:3R
    右ハイキック→KO
    Advertentie door Mixfight.nl

Quote Originally Posted by Justinian
    Remy gewonnen:3R
    右ハイキック→KO
    Verkeerde topic Roy ??? :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Hoe kun je een foto bij nieuw topic neer zetten, wil iemand mij dat even uitleggen??

Dank je wel!

Quote Originally Posted by BJJ JOKER
    Hoe kun je een foto bij nieuw topic neer zetten, wil iemand mij dat even uitleggen??

Dank je wel!
    plaats de url tussen [img] en [/img] zonder spaties

Quote Originally Posted by Guru
    Quote Originally Posted by Gulo gulo
    Sorry,

On-topic, guests kunnen zeer nuttige bijdragen leveren aan de discussies, maar omdat iedere guest voor ons hetzelfde is op grond van de naam, worden ze vaak onterecht over een kam geschoren. Iedere guest, heet in principe guest en dan lijden de goeden onder de kwaden.

Maar wat zijn eigenlijk de redenen van de guests om zich niet aan te melden. (Deze vraag is uiteraard gericht aan de Guests)
    Heel simpel, gewoon geen zin in..
    En nu in één keer wel? MAAK NOU EENS KEUZES

={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

Jusitian bedankt!

Groetjes de bjj Joker

Dat je anoniem ent is dus niet waar. Als je je registreert kunnen de mods je met je ip adres registreren en dus als je een keer anoniem post zonder je nickname omdat je misscheind ingen zegt die niemand hoeft te weten dat jij ze zegt, kunnen de mods je altijd achterhalen.

Leuk verhaal maar klopt niet.

Quote Originally Posted by Anonymous
    Dat je anoniem ent is dus niet waar. Als je je registreert kunnen de mods je met je ip adres registreren en dus als je een keer anoniem post zonder je nickname omdat je misscheind ingen zegt die niemand hoeft te weten dat jij ze zegt, kunnen de mods je altijd achterhalen.

Op het moment dat je hier als guest post, kunnen wij ook zien of er vanaf dat IP-adres vaker is gepost en welke posts er zijn gemaakt vanaf dat IP-adres. In die zin verandert er niets. Als je je registreert wordt er enkel een nickname aan gekoppeld. Wie er achter die nickname schuil gaat hoeft bij ons niet bekend te zijn.

Leuk verhaal, maar klopt wel

Klopt niet wat je zegt. Als mod kun je namelijk ook het IP adres van een guest zien. Geen enkel probleem. Zo zie ik bijvoorbeeld dat jij nu voor de 10e keer bij ons post (tijd voor een accountje? ). Voor een mod maakt het niet zo heel veel uit of ie je kan herkennen aan een naam of aan een nummer.

Toch ben ook jij nog steeds anoniem. Ik heb dan wel je IP adres maar dat is toch echt wat anders dan je telefoonnummer of je naam/adres/woonplaats.
    Als jij je nu zo registreren als "Pietje" weet ik nog steeds niet wie je bent. Ik heb dan nog steeds alleen je IP-adres, maar die had ik van je als guest ook al.
    Kortom, ook met een account kun je gewoon totaal anoniem posten als je dat zou willen.

Waarom we graag hebben dat je een account neemt is, zoals gezegd, vooral omdat je daarmee voor andere bezoekers ook herkenbaar bent. Ik kan aan een guest z'n IP adres wel zien of het dezelfde guest is als in een andere post; de members kunnen dat niet.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Shit, Justi was eerder .

Dus je bent niet anoniem bij de mods, dit was gelijk even een test, en ja, jullie kunnen zien hoe vaak ik als guest gepost heb. De meeste die hier geregistreerd staan, zijn bekend wie het zijn! Als je als guest voor het eerst gaat posten en daarna, dan weet niemand wie je bent.

Nu hoef ik niet anoniem te blijven, want ik zeg sta voor wat ik zeg en maakt het mij niet uit of ze weten wie het zegt, sterker nog, soms is het belangrijk om te weten wie iets zegt.

Ik probeer mij wel aan te melden, maar op de een of andere manier lukt dit niet, dus ik ben nog bezig maar vind zonde van mijn tijd om daar veel energie in te steken, en ach, als guest vind ik zelf niet zo erg

Ik probeer mij wel aan te melden, maar op de een of andere manier lukt dit niet, dus ik ben nog bezig maar vind zonde van mijn tijd om daar veel energie in te steken, en ach, als guest vind ik zelf niet zo erg
    Top dat je ff de tijd neemt om een accountje aan te maken :thumbs: . Mocht het niet lukken mail me dan ff op Ronald@mixfight.nl. Ik kan je er makkelijk bij helpen zonder dat je dat veel tijd kost.

Done!

Welcome @ #1 MMA forum van NL Heihachi !! :thumbs:
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

lekker nutteloos...

kijken of iemand al eerder gepost heeft als quest etc.

Quote Originally Posted by topperrr
    lekker nutteloos...

kijken of iemand al eerder gepost heeft als quest etc.
    je moest eens weten hoeveel grapjassen een topic openen en dan doodleuk met zichzelf gaan kleppen, je hebt zelfs debielen die zichzelf gaan uitschelden. :?

accountje aangemaakt...Done,
    nu gelijk maar ff posten...want alleen rondhangen is ook niks toch?

*Merc zoekt de sleutel van de Dungeon*

stiekem naar binnen sneaken ging niet.

via settings, permission groups kun je aangeven van welke groep je lid wilt worden, een mod of admin zal dan kijken of de toegang verleend wordt.

thanx....request verzonden

Quote Originally Posted by Mercenary View Post
    thanx....request verzonden
    autorisatie verleent

Have fun!

Tags for this Thread

Bookmarks