MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default 'Riesentalent' Boulahrouz direct naar Hamburger SV

    Het gaat hard met Khalid Boulahrouz. Vorige week moest de verdediger van RKC Waalwijk nog cynisch lachen toen hij hoorde dat hij inn de voorselectie van het Nederlands elftal was opgenomen. Een week later is hij international Ć©n speler van Hamburger SV.
    Via haar website laat Hamburger SV weten dat de club met RKC Waalwijk eens is over de transfervoorwaarden en dat HSV met Boulahrouz akkoord is over een contract, dat loopt tot de zomer van 2008. Bij RKC liep zij contract nog door tot medio 2006.

    'Hij is een Riesentalent', laat coach Klaus Toppmƶller weten. 'Ik ben heel blij dat we hem naar HSV hebben kunnen halen. Ik ga ervan uit dat we in de toekomst veel plezier aan hem gaan beleven.'

    Boulahrouz was net begonnen aan zijn vierde seizoen bij RKC Waalwijk. Onder coach Erwin Koeman lijkt hij eindelijk een vaste plek in de basis te hebben gevonden als centrale verdediger. Koemans voorganger Martin Jol was ook zeer gecharmeerd van de 22-jarige speler, maar stelde hem (soms noodgedwongen) op tal van verschillende posities op, variƫrend van rechstback tot centrumspits.

    Komende week maakt Boulahrouz voor het eerst deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. Oranje oefent vrijdag tegen Liechtenstein en speelt volgende week een WK-kwalificatieduel met Tsjechiƫ.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2

    Default

    Dat is nog eens progressie. :thumbs:

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    gvd... kan ik weer mijn opstelling door da war gaan gooien...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    pfff ashi doe nou maar niet zo dapper.... je kunt er gewoon n nieuwe in zetten. Pff ik wou dat ze vonlanthen peto en buffel eens heel erg verkochten

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Het is mij een wonder dat ik nog bovenaan sta.

    Dit is iig niet mijn sterkste team meer... :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •