MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 87 of 87
  1. #76
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    als ik zin heb een boterham met pasta of een mueslireep en daarna kwark. weet iemand toevallig een alternatief voor een shakie? ik vind dat toch zo ranzig! en kwark is teveel.... bestaat er niks makkelijkers?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Somewhere below...
    Posts
    213
    vCash
    126000

    Default

    Hmm..een shakie ranzig? Over welk een shake heb je het Kimmetje? Ik neem de Whey-shake van Twinlab met aardbei-banaan smaak en die is echt yummie ze!!! En enige alternatief dat ik weet voor kwark is tonijn..idem qua eiwitten.

  3. #78
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    een of andere met vanillesmaak, heb al twee soorten geprobeerd, alletwee niet te vreten! ik maak voortaan wel brood met tonijnsalade hahahaha!

  4. #79
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Somewhere below...
    Posts
    213
    vCash
    126000

    Default

    Echt meid..ga es de whey gaan halen van Twinlab, met aardbei-banaan smaak, zijn 2 smaken samen en is echt lekker! Ik had dat ook vroeger, shakes die niet lekker smaakte en die vanille ben je verdomd snel beu, maar nu heb ik dat niet meer...probeer het eens, je zal het zien :thumbs:

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    hmmzz...ik train altijd vrij laat, dus pasta zit er dan niet meer voor mij in. Wat zijn nog relatief makkelijke dingen om te eten naast een shake?

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    waar kun je dat whey spul krijgen?

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kyokushin
    waar kun je dat whey spul krijgen?
    bv in de martial arts shop waar MF reclame voor maakt.

    http://www.martialartsstore.nl

    ff klikken op button "sportvoeding"


  8. #83
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    hmmzz...ik train altijd vrij laat, dus pasta zit er dan niet meer voor mij in. Wat zijn nog relatief makkelijke dingen om te eten naast een shake?
    Een paar mueslirepen, zitten veel koolhydraten in om je eiwitten sneller op te nemen

  9. #84
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Somewhere below...
    Posts
    213
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    hmmzz...ik train altijd vrij laat, dus pasta zit er dan niet meer voor mij in. Wat zijn nog relatief makkelijke dingen om te eten naast een shake?

    Havermout of brinta..en qua eiwitten, tonijn, zalm of kwark..

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lady in red
    ik eet nooit na training, ik drink dan alleen water.
    8-) 8-) 8-) 8-)

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Chips of pinda's

  12. #87
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Wat belangrijk is na een training is het snel aanvullen van je glycogeen voorraden. Dit kan je het beste doen door je voeding te drinken want dat wordt het snelst opgenomen. Dextrose in poedervorm is daar ideaal voor.

    Na een kwartier/half uur een proteine shake in de vorm van whey poeder. Deze vorm van eiwit is licht verteerbaar en wordt ook snel opgenomen. Kwark kan ook, maar wordt minder snel opgenomen en bevat lactose wat niet iedereen goed kan verteren.

    Fructose lijkt me geen goed keuze want hier worden wel de glycogeen voorraden in de lever snel mee aangevuld maar niet zozeer in de spiercellen. De lever is vrij snel "gevuld" wat dus kan resulteren in een "spill over" naar je vetreserves.
    Het is belangrijk je insulinepeil na de training snel te laten pieken. Dit omdat insuline een opslag hormoon is. Ook dit doet dextrose omdat het vrijwel gelijk staat met glucose op de glycemische index. Fructose staat veel lager en heeft minder inpact.
    Alhoewel vet erg belangrijk is vooral geen vet na de training want dat wordt dan netjes in de vetrandjes opgeslagen. Dit geldt eigenlijk voor alles wat teveel is.

    Ik zelf neem altijd 50 gram dextrose en 100 gram whey wat netto neer komt op 75 gram eiwit. Je moet met de verhoudingen een beetje spelen. Ik verbrand snel spieren dus houd de eiwitten hoog. Maar voor voeding geldt, iedereen is anders.

    Paleo

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •