MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Er zal best de nodige shit boven komen drijven ,maar je kunt toch niet ontkennen dat er de laatste jaren iets flink fout aan het gaan is, wie dit dan ook aangestuurd heefd, en er zijn legio theorieen; neemd niet weg dat de grootste dreiging momenteel uit de fundamentalistiesche hoek komt . Heb recentelijk niets gehoord over terroristen uit bv christelijke hoek.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Dat hoor je ook pas als het gebeurt is
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    Heb recentelijk niets gehoord over terroristen uit bv christelijke hoek.
    In Noord Ierland slachten ze elkaar nog dagelijks af vanwege het christelijke geloof. KKK vermoord ook nog steeds negers met de bijbel in de hand. Wat was de rol van de kerk in Zuid Afrika tijdens de apartheid? In de VS worden zeer regelmatig medewerkers van abortusklinieken vermoord vanwege christelijke overtuigingen, enz. enz. Tis alleen geen nieuws meer...

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Klopt , alleen vergeet je voor het gemak de schaal, verhoudings gewijs is het aantal doden door moslim extremisme stukken hoger dan de slachtoffers van de door jou terecht genoemde terroristen. Nog even dit dee KKK is al jaren niet meer betrokken bij het linchen van mensen, ze worden zwaar gecontroleerd DE rol van een klein deel van de blanke gereformeerde kerk genootschappen in Z.A was inderdaad niet best ,daar tegen over stonden bischop Tutu en Dominee Beiers Noudee, en vele anderen van christeliojke signatuur. DE gestoorden die aanvallen plegen op abortus klinieken in de vs zijn ,of noemen zich christenen. ook dit is een relatief kleine groep ,die tot nu weinig slachtoffers heefd gemaakt, elk slachtoffer dat deze groepen maken is er zowie zo een te veel, dat ze dit uit naam van christus doen is zeer tries maar je kunyt het ze jammer genoeg niet verbieden. Begrijp mij goed ik wil het christendom geen pluim op de hoed steken want dat verdienen ze niet maar om ze hedden ten dage te gaan vergelijken met moslimterroristen gaat mi niet op.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    ach, de moslims hebben nog wel wat in te halen als je bijvoorbeeld naar de inquisitie kijkt van een paar eeuwen geleden.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    ach, de moslims hebben nog wel wat in te halen als je bijvoorbeeld naar de inquisitie kijkt van een paar eeuwen geleden.
    Zo ken ik er ook wel een paar, Atilla , Djengis Khan de turkse genocide in armenie, de slachtpartijen van de taliban in afghanistan. Maar ik vind dit geen discusie , dit is vliegen afvangen .dus aub iets anders graag voordat we de hele dag gaan googellen om maar zoveel mogenlijk info voor je eigen gelijk te verzamellen.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    daarom, de discussie in zinloos, er zijn net zoveel foute moslims als foute christenen, mijn punt is dat we ons gewoon bang laten maken en dat ik geen zin heb om bang te zijn voor onzin. mijn leven is niet veranderd sinds 11 september 2001, voor mij is het nog steeds een ver van mijn bedshow. ik ga me niet bang laten maken door het nieuws.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    T'ja bang laten maken ,nee dat laat ik mij ook niet maar je ogen sluiten voor de
    realiteidvind ik ook niet echt slim. Maar ja de tijd zal het leren nietwaar? en ik hoop dat jij gelijk krijgd en dat er never nooit wat gebeurd,en dat alle fanaten en hun volgelingen en sympatisanten fijn in hun eigen achtertuintje gaan liggen klooien.


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •