MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Koeman: De volgende keer stap ik van het veld

    "ik heb het met rafael besproken en de volgende keer stappen we van het veld"

    http://www.nu.nl/news.jsp?n=408365&c=41

    Een stelletje homo's zijn het! o o o wat erg zeg....."Silvie Meis is de hoer van Amsterdam" jonge jonge wat schokkend zeg! Ze zal er zeker trauma's aan over houden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2

    Default

    Sorry hoor maar ik ben van mening dat hij dat dan zondag al had moeten doen.

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gulo gulo
    Sorry hoor maar ik ben van mening dat hij dat dan zondag al had moeten doen.
    dat durft en doet hij toch niet deze uitspraak was er alleen maar om weer wat olie op het vuur tegooien en zodat heel nederland weer met het vingertje naar de voetbal supporters kan staan, ik keur niet goed wat er allemaal wordt gezongen langs een voetbal veld doe daar dus ook niet aan mee,maar blijf er ook niet voor weg.
    iedereen weet dat ajax de geuzen naam "joden"zich heeft toe geeigend ze lopen met grote vlaggen ervan en roepen het zelf dat ze het zijn en dan kan je verwachten dat daarop reactie komt door ploegen die ajax supporters niet zo mogen.Vindt het alleen kut dat juist Den Haag er nu op aan wordt gekeken terwijl in de kuip en etc.. dit ookal JAREN het geval is.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voodoo Child
    Quote Originally Posted by Gulo gulo
    Sorry hoor maar ik ben van mening dat hij dat dan zondag al had moeten doen.
    dat durft en doet hij toch niet deze uitspraak was er alleen maar om weer wat olie op het vuur tegooien en zodat heel nederland weer met het vingertje naar de voetbal supporters kan staan, ik keur niet goed wat er allemaal wordt gezongen langs een voetbal veld doe daar dus ook niet aan mee,maar blijf er ook niet voor weg.
    iedereen weet dat ajax de geuzen naam "joden"zich heeft toe geeigend ze lopen met grote vlaggen ervan en roepen het zelf dat ze het zijn en dan kan je verwachten dat daarop reactie komt door ploegen die ajax supporters niet zo mogen.Vindt het alleen kut dat juist Den Haag er nu op aan wordt gekeken terwijl in de kuip en etc.. dit ookal JAREN het geval is.
    Maar,

    Hamas, Hamas, alle joden aan het gas

    gaat mij toch echt te ver

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    dat is 1 of 2 keer gezongen en werd door de oude garde DH supporters ff vakkundig de kop in gedrukt!!! :roll: je moet niet alles geloven wat er in de media staat :thumbs:

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voodoo Child
    dat is 1 of 2 keer gezongen en werd door de oude garde DH supporters ff vakkundig de kop in gedrukt!!! :roll: je moet niet alles geloven wat er in de media staat :thumbs:
    dat is minimaal 5 keer gezongen en t slaat helemaal nergens op. Het is duidelijk verwijzen naar de joden vervolging en dat gaat veel en veels te ver.

    Wie dat soort dingen zingt is imo te dom om te poepen. Dan zing je nazi-achtigeliedjes, hoe dom ben je dan als nederlander.

    de oude garde van den haag , je zegt het alsof je respect voor ze hebt. Alsof zij de mensen in toom houden. Die eikels organiseren juist alle ellende. Maar dan in de media altijd schijnhelig doen en zelfs durven stellen dat de oude garde poogde de nieuwe de kop in te drukken. Laat me niet lachen zeg. Ze jutten die jonkies op om de dingen te doen. Zielig!

    De oude garde is net zo zielig en kansloos als de nieuwe. Dit geldt overigens voor alle supporters die zichzelf rekenen tot een harde kern of een oude garde van een club . Ook bij ajax erger ik me dood aan deze zogenaamde supporters. Losers met een hoofdletter L. Allemaal en stuk voor stuk.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    dan ben ik vast naar een andere pot voetbal wezen kijken
    heb het gelukkig maar 2 keer gehoord en toen ik het hoorde begonnen toch echt wat ouderen te fluiten om over het gezang heen tekomen
    ik hou persoonlijk meer van ludieke liedjes cq spandoeken
    en met rellen of wat daarom heen hangt wil ik nix temaken hebben

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    020 moet eerst zelf maar eens hun supporters verbieden om joden te scanderen en davidsterren mee te nemen het stadion in.


    Sfeerfoto uit het 020 stadion. :?

    Nu schreeuwt de directie van 020 van de daken dat dit niet meer kan, maar voorlopig is er ook nog geen fuck gebeurd aan het jong 020 - jong Feyenoord incident.

    Kijk eerst maar eens in je eigen keuken.

    Huilebalken!
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Ja piepdozen :mrgreen:

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    ik vind dat we ado-ajax over moeten spelen op de Toekomst :mrgreen:
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    ik vind dat we ado-ajax over moeten spelen op de Toekomst :mrgreen:
    LOL strak plan, dan zullen er weinig meer over zijn die klagen

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ja man goed idee.

    Dan spelen we voortaan 020 - Feyenoord op Varkenoord.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  13. #13

    Default

    Feyenoord - 020 bedoel je of wil je twee keer in Rotterdam spelen

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    2x in Rotterdam spelen dus !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  15. #15

    Default

    Mooi zo :thumbs:

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •