MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default Camacho dient ontslag bij Real Madrid in

    Antonio Camacho heeft bij het bestuur van Real Madrid zijn contract ingediend. De voormalig speler van de Koninklijke en tevens bondscoach van Spanje zegt geen vertrouwen meer te hebben in de selectie met volgens hem 'volgevreten vedettes'.

    Ondanks dat de ploeg de beschikking heeft over wereldsterren als Zinedine Zidane, Ronaldo, David Beckham, Raúl, Figo en Roberto Carlos, weet het al sinds vorig seizoen niet meer te presteren. Vorig jaar liep Real Madrid de titel mis en boekte het ook al geen successen in de Champions League.

    Dit seizoen gaat het allemaal nog veel slechter. In Europa werd het met 3-0 geslacht door Bayer Leverkusen en in de competitie werd ook al puntverlies geleden. Zaterdag was Espanyol in eigen huis te sterk voor de hoofdstedelingen.

    Real-preses Florentino Perez zegt dat hij wil dat Camacho blijft. Daarom heeft hij hem nog een dag gegeven om na te denken over zijn beslissingen. Naar verluidt wil Camacho echter niets anders dan vertrekken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    werd tijd! het was gewoon te triest om aan te zien!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    vind het wel een stoere actie van hem. Je moet wel durven hoor , zo'n arsenaal aan topspelers hebben en dan doodleuk zeggen dat je niks kan met deze rotzooi :mrgreen:
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Florentino Perez, voorzitter van Real Madrid, heeft vandaag op de persconferentie bekendgemaakt dat hij het ontslag van Jose Antonio Camacho heeft geaccepteerd. Gisteravond bood Camacho zijn ontslag aan nadat Real Madrid met 1-0 verloor van Espanyol.

    Camacho was ook aanwezig op de persconferentie en zei: "Het rendement van het elftal is niet optimaal en zolang ik trainer ben zal daar weinig verandering in komen. Daarom heb ik ontslag genomen."

    Zijn opvolger werd ook bekendgemaakt. Mariano GarcÃ*a Remón zal trainer van Real zijn tot het einde van het seizoen. Remón: "Dit is een trieste dag voor mij omdat dit betekent dat het mijn vriend Camacho niet gelukt is om succesvol te zijn met dit superelftal. Ik zal mijn uiterste best doen om te strijden voor alle titels!"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •