MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default PSV vecht met Engelsen om Nicky Hofs

    PSV hoopt Nicky Hofs aan het eind van het seizoen over te nemen van Vitesse. Volgens diverse goed geïnformeerde bronnen zou de 21-jarige - die komende zomer transfervrij is - moeten kiezen uit een overgang naar Eindhoven of een naar Engeland, waar onder andere Birmingham City en Aston Villa belangstelling tonen.

    De middenvelder heeft laten zien over veel talent te beschikken. Dit seizoen maakte hij het diverse malen waar. Mede door Hofs staat Vitesse nu op gedeelde derde plaats in de Eredivisie. Afgelopen vrijdag leverde dat enkele scouts in het Zuiderpark op, die Hofs in het duel bij ADO Den Haag bekeken. Naar verluidt waren het scouts uit Birmingham.

    De in Arnhem mateloos populaire Hofs kan echter ook kiezen voor een langer verblijf in het Gelredome. Vitesse wil er alles aan doen om hem te behouden. De club hoopt dat hij binnenkort een nieuw driejarig contract tekent.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal terecht, die gozer doet het echt goed.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Bij Vitesse ja.

    Ik moet het nog maar eens zien dat hij het een stapje hoger ook nog trekt....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Das altijd afwachten Ashi

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Als ik hem was, zou ik sowieso nog een eventjes in Nederland blijven. Hij moet eerst maar kijken of hij bij de traditionele top 3 ook zo goed speelt als bij Vitesse. Hij is nog hardstikke jong en kan daarna altijd nog naar het buitenland. Kijk nu naar Van Persie: die zit nu een beetje bij Arsenal op de tribune of als ie geluk heeft op de bank en speelt op maandagavond op een bijveldje een nietszeggende potje met het 2e voor 100 man publiek. Dan kan je je denk ik beter ontwikkelen bij een Nederlandse topclub en dan geheid aan spelen toekomen. Maar ja, hij moet het natuurlijk ook zelf wel willen.....

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik vind dat Janssen het nu ook erg goed doet!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Jeru = correct

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •