MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default 'Real Madrid haalt in winterstop type Vieira'

    'Real Madrid haalt in winterstop type Vieira'

    24/9/2004 12:19

    Real Madrid breekt met de traditie om zich niet in de winterstop op de transfermarkt te begeven. Nu ook de nieuwe coach Mariano GarcÃ*a Remón aangeeft dat er een verdedigende middenvelder nodig is, komt Real in actie.
    'Geef me een naam en ik leg hem vast', zou voorzitter Florentino Pérez volgens de Madrileense sportkrant AS hebben gezegd tegen zijn trainer. De Madrilenen zoeken er bij voorkeur eentje van het type Patrick Vieira, de Fransman die deze zomer twijfelde maar uiteindelijk toch voor Arsenal koos.

    PSV'er Mark van Bommel zou op het lijstje van kandidaten staan om in januari over te stappen naar de Koninklijke. De Nederlandse international staat nog tot aan het einde van het seizoen onder contract in Eindhoven en zou dus niet al te duur meer moeten zijn.

    Nadeel is echter dat Van Bommel sowieso niet meer in de Champions League mag spelen voor Real omdat hij met PSV al in actie is geweest. Dat probleem heeft de veelgeprezen Argentijn Javier Mascherano niet.

    De controleur van River Plate is echter afhankelijk van de poging van Roberto Carlos om een Spaans paspoort te bemachtigen. Lukt dat voor het sluiten van de transfermarkt, dan heeft Real weer een plaatsje vrij voor een speler van buiten de Europese Unie. Zo niet, dan is Mascherano (nog) geen optie.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik zou er niet eens raar van op kijken als Real na de winterstop niet eens meer europees speelt... :?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  3. #3

    Default

    zou wel een schande zijn als ze al zo vroeg uit de CL geknikkerd zouden worden

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Kut Club

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Idd Wheelie

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    zou wel een schande zijn als ze al zo vroeg uit de CL geknikkerd zouden worden
    Ik hoop het....

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    ik ook harry

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •