MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 67
  1. #26
    Aaronk Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Ton
    Echt super jammer ! Des te meer een reden om vanavond elke tv die je maar in de buurt ziet aan te zetten voor de kijkcijfers....
    LMFAO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Ja kom op zeg wat voor een andere reactie was er anders te verwachten?
    Ook ik had gehoop dat het vechtsporten eindelijk eens de waardering zou krijgen die het verdiende, tjonge jonge wat een teleurstelling zondag het was gewoon een klere zootje.
    Idd ook bij mij zijn alle vooroordelen weer eens bevestigd, er is in 20 jaar idd veel veranderd, ja tis alleen maar erger geworden.
    Ben maar blij dat de vechtsport verder geen media aandacht krijgt!!!
    Want wat schieten we der mee op?Ja dat wij ook als randdebielen worden gezien.
    En dan hoor ik Marc spreken over een geslaagd evenement, kom op zeg.
    De bedoeling was om volgende keer weer met 20 man te gaan, we gaan dus niet!
    Laatste wat ik er over zeg en denk punt. (hoop ik)
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Als je gewoon een goed draaiend en boeiend gala neerzet is er geen tijd voor rotzooi, Marc had alles perfect voor elkaar maar het draaide gewoon niet.
    Mede door het sterren boksen de lange wachttijden en de niet spetterende partijen, draaide het volgens ons in de frut.
    Maar ja wie zijn wij, niemand alleen een jarenlange klant, gebruiker v/h vechtsportgebeuren, dus totaal onbelangrijk...
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waddinxveen
    Posts
    976
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ton
    Wanneer kom Jorinde hier persoonlijk posten :roll:
    Wanneer ze komt posten weet alleen zij zelf

    Maar hier nog even een fotooke van het meiske die volgens graag meer uit het evenement had willen halen.

    sport fotografie: www.triker.nl

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    het lulligste vind ik nog dat de gasten die het zo verpesten voor de rest niet eens echt fans zijn van de sport. Ik durf te wedden dat er nog geen 1 raddraaier hier post of leest of uberhaupt wat afweet van de sport. Die komen puur voor het bloed en de ellende er om heen.

    en natuurlijk klote voor yorinde die wel probeerde de sport te promoten en het imago te verbeteren. ik hoop niet dat zij hard op dr bek is gegaan bij haar werkgevers want ik vermoed dat zij wel dr nek heeft uitgestoken voor de mma. bedankt voor de moeite in iedergeval yorinde.

    erg jammer allemaal en ik hoop dat men er wat van leert.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Dat gezeik moet eens een keer afgelopen zijn.. GVD zeg.. Excuses als ik hier mee iemand beledig, maar het zijn GVD altijd van die anabolen mannen die denken dat ze stoer en sterk zijn (terwijl het allemaal nep is.. water haha Sissys)
    Hebben nog nooit een bokshandschoen aan gehad en laat staan dat ze het woord RESPECT kennen. Ja ik kan mij hier heel erg boos om maken. Juist omdat de vechtsport de laatste tijd in een positief daglicht stond. GVD.. Men associeert al jaren de vechtsport met de onderwereld en alles wat erbij hoort. En het ging mijns inziens de laatste tijd GOED!! Veel media aandacht etc. En nu wordt dat weer verpest door een paar sullekes die denken dat ze stoer zijn.. Knap hoor.. :thumbs:

    Blijf gewoon thuis en ga je moeder vervelen. Of leer anders Respect te tonen. Niet alleen voor de rest vd bezoekers, maar ZEKER voor de SPORT!!!!

    Nu ga ik stoppen hierover want anders komt het niet goed!!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Oeps.. Was niet ingelogd..

    Was getekend

    Lammie

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Dat gezeik moet eens een keer afgelopen zijn.. GVD zeg.. Excuses als ik hier mee iemand beledig, maar het zijn GVD altijd van die anabolen mannen die denken dat ze stoer en sterk zijn (terwijl het allemaal nep is.. water haha Sissys)
    Hebben nog nooit een bokshandschoen aan gehad en laat staan dat ze het woord RESPECT kennen. Ja ik kan mij hier heel erg boos om maken. Juist omdat de vechtsport de laatste tijd in een positief daglicht stond. GVD.. Men associeert al jaren de vechtsport met de onderwereld en alles wat erbij hoort. En het ging mijns inziens de laatste tijd GOED!! Veel media aandacht etc. En nu wordt dat weer verpest door een paar sullekes die denken dat ze stoer zijn.. Knap hoor.. :thumbs:

    Blijf gewoon thuis en ga je moeder vervelen. Of leer anders Respect te tonen. Niet alleen voor de rest vd bezoekers, maar ZEKER voor de SPORT!!!!

    Nu ga ik stoppen hierover want anders komt het niet goed!!
    Adem in adem uit .....

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    HAHah

    JA sjaak das een goeie..

    Hahah.. Maar das goed hoor.. Die gasten moeten ook eens vechtsport gaan beoefenen.. Kunnen ze zelfbeheersing leren hahah.. :mrgreen:

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het trouwens wel een zeer vet programma, de sport komt goed uit de verf!

    Ik zit met genoegen te kijken.


    shootomaniac

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal mee eens. Leuk programma. :thumbs:
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Helemaal mee eens. Leuk programma. :thumbs:
    Zeker weten. En geen wanklank te horen in het commentaar. En vooral prachtige beelden, mooi camerawerk en regie. Toppie. Jammer dat het eenmalig is, want met dit soort uitzendingen zijn we in NL op de goeie weg.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Het zag er top uit, vooral door zoveel camera hoeken :thumbs: Fred Rooiers aan het woord. Mooi om die beelden zo snel al terug te zien.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    idd super. jammer dat het eens maar nooit weer was

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    was iss een goed programma :thumbs:

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    yep idd was leuk om te zien.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Was leuk om te zien, jammer dat Veronica zo reageert

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Behoorlijk kut dat dit de 1e en laatste keer was blijkbaar,had zelf al gehoopt dat ze nu meer gingen doen. Die programma's van Mylene de la Heye waren ook altijd goed om te zien over de K1. Ach mischien dat ze de heren wel zo gek kan krijgen om in een andere vorm een vechtsport programma te maken.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno
    Behoorlijk kut dat dit de 1e en laatste keer was blijkbaar,had zelf al gehoopt dat ze nu meer gingen doen. Die programma's van Mylene de la Heye waren ook altijd goed om te zien over de K1. Ach mischien dat ze de heren wel zo gek kan krijgen om in een andere vorm een vechtsport programma te maken.
    die van mylene heb ik nog allemaal op band! was toen best een leuk programma idd!

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Wel erg kort, maar zag er goed uit.
    Jorinde bedankt.
    Practice makes you master!

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    jammer..van japan zouden ze in nederland nog eens wat kunnen leren
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Misschien een giga mailactie starten om onze steun voor vechtsport te betuigen aan Veronica?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    We have 332 registered users


    dus nee een "giga" mail actie lijkt me volkomen zinloos. We zijn absoluut niet groot genoeg om als markt of doelgroep gezien te worden. Valt relatief niks te verdienen aan 332 man voor een tv programma. Totaal niet aantrekkelijk voor sponsors en reklames.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    als de guests ook meedoen heb je veel meer.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    veel meer?

    wat is veel ? Al zou je net zoveel guest als users hebben dan nog ben je een relatief klein rot groepje in de ogen van zo'n tv producite bedrijf.
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •