MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 67 of 67
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    tuurlijk, maar het geeft toch het beeld dat er intresse is, en ik weet zeker dat er veel mensen zijn die als ze het een keer zien het ook leuke programma's vinden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    We have 332 registered users


    dus nee een "giga" mail actie lijkt me volkomen zinloos. We zijn absoluut niet groot genoeg om als markt of doelgroep gezien te worden. Valt relatief niks te verdienen aan 332 man voor een tv programma. Totaal niet aantrekkelijk voor sponsors en reklames.
    Je hebt nog meerdere forums, zoals kickbox.nl en fightalk en vechtsporten.nl plus je kan sportyscholen in Nederland benaderen.
    Plus op grote internet forums oproepen plaatsen.
    Kijk ik zeg niet dat het lukt maar je laat tenminste een "stem" horen en dat is ook belangrijk.

  3. #53

    Default

    Niet geschoten is altijd mis

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Stuur even een mailtje naar Veronica TV:[email protected]

    Beste mevrouw/mijnheer,

    Vrijdagavond heb ik met genoegen gekeken naar de registratie van het vechtsportevenement ‘Too Hot Too Handle’. Een nette uitzending, waarin alle aspecten van de sporten mixfight en Muay Thai goed belicht werden. Uitstekend camerawerk en zo mogelijk nog beter commentaar van Fred Royers. Kortom: niets dan lof.

    Zoals u misschien wel weet, worden er in een jaar honderden vechtsportevenementen georganiseerd, waarvan de evenementen ‘Too Hot To Handle’ en ‘It’s Showtime’ het grootst zijn. De uitzending van vrijdag smaakt naar meer en ik hoop in de toekomst vaker registraties van dien aard voorbij te zien komen bij Veronica.
    Kan ik daarop rekenen?

    Met vriendelijke groet,
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Heb even een mailtje in elkaar gedraaid, waar moet het heen Jorinde?
    LMAO@ Paul die hier wel heel subtiel om het mailadres van Jorinde vraagt

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru
    Quote Originally Posted by Mike
    We have 332 registered users


    dus nee een "giga" mail actie lijkt me volkomen zinloos. We zijn absoluut niet groot genoeg om als markt of doelgroep gezien te worden. Valt relatief niks te verdienen aan 332 man voor een tv programma. Totaal niet aantrekkelijk voor sponsors en reklames.
    Je hebt nog meerdere forums, zoals kickbox.nl en fightalk en vechtsporten.nl plus je kan sportyscholen in Nederland benaderen.
    Plus op grote internet forums oproepen plaatsen.
    Kijk ik zeg niet dat het lukt maar je laat tenminste een "stem" horen en dat is ook belangrijk.
    en de meeste mensen hebben meerdere email adressen.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    is al gewijzigd
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    mailtje heb ik net verzonden
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Overijsel, Holland
    Posts
    597
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het hypocriet dat er zo'n groot drama van dit voorval word gemaakt.
    Als je kijkt naar voetbal en het verstoren van de openbare orde die het met zich meebrengt is een mma gala een mug verleken met een olifant.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    het probleem is dat voetbal al geaccepteerd is en als je trouwens kijkt naar alle voetbalwedstrijden in een jaar en welk percentage de openbare orde verstoort, klopt er niks van je bewering.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    moet je doen als je aan een live sesamstraat uitzending bezig bent en die kinderen elke keer drie kwartier laten wachten op de volgende uitzending. Heb je helemaal geen als angels of wie dan ook nodig voor een opstand!
    Live is leuk maar een show moet lopen, sterrenboxen , ok das leuk maar je kunt van niemand verwachten dat als je topsporters bezig ziet en dan bijna een uur blablabla voor dat ratelsnake de ring betreed, dan vindt ik dat het publiek zich nog wonderbaarlijk heeft gedragen!

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    fuck, nu moet ik toch toegeven dat ik het, voor het eerst in de geschiedenis, met je eens ben bas.
    Sesamstraat is trouwens alleen weleens live geweest met sinterklaas geloof ik.
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ggbasboon
    moet je doen als je aan een live sesamstraat uitzending bezig bent en die kinderen elke keer drie kwartier laten wachten op de volgende uitzending. Heb je helemaal geen als angels of wie dan ook nodig voor een opstand!
    Live is leuk maar een show moet lopen, sterrenboxen , ok das leuk maar je kunt van niemand verwachten dat als je topsporters bezig ziet en dan bijna een uur blablabla voor dat ratelsnake de ring betreed, dan vindt ik dat het publiek zich nog wonderbaarlijk heeft gedragen!
    Dat bedoelde ik dus...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •