MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 158
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Natuurlijk, maar je mag het je eigen vechter ten zeerste kwalijk nemen dat dit leuke gala overschaduwt wordt door dit incident.
    C'est tout.
    Wat mij betreft wordt het gala absoluut niet overschaduwd door dit incident. Het was gewoon een top avond :thumbs: . Naar mijn idee absoluut voor herhaling vatbaar. Misschien kan dan ook alsnog de partij van Bram vs Matthieu plaatsvinden. Lijkt me alsnog erg gaaf om die te zien.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    nee ben het met je eens Ronald
    Ik heb een leuke avond gehad. Veel goede partijen gezien. Er hing een leuke sfeer. Veel mensen gesproken..............
    Top avond dus................
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Natuurlijk, maar je mag het je eigen vechter ten zeerste kwalijk nemen dat dit leuke gala overschaduwt wordt door dit incident.
    C'est tout.
    Wat mij betreft wordt het gala absoluut niet overschaduwd door dit incident. Het was gewoon een top avond :thumbs: . Naar mijn idee absoluut voor herhaling vatbaar. Misschien kan dan ook alsnog de partij van Bram vs Matthieu plaatsvinden. Lijkt me alsnog erg gaaf om die te zien.
    hoop in een grotere zaal zodat ook het uitpubliek kans krijgt om genoeg kaartjes te bemachtigen

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand enig idee waarom Hubert zo kwaad werd? Voor mij leek er niks aan de hand. Tarzan tikt af en Hubert wint en daarmee is de kous af. Ik kan me niet voorstellen dat deze reactie uit het niets komt. Daarmee is het bewust blesseren van je tegenstander en het bespugen van je tegenstander(als dat daadwerkelijk gebeurd is) natuurlijk niet goed te praten.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Edgar, als coach heb je tijdens het gala denk ik gedaan wat je moest doen. Ik denk dat we jou daarom niks kwalijk kunnen nemen, maar Hubert wel. Op basis van wat ik heb gezien geef ik commentaar en dat is zeker niet bedoeld als ‘iemand die ik niet ken aan de schandpaal nagelen’. Naast de positieve dingen mag een – in dit geval – enkel negatief voorval zoals dit ook worden genoemd lijkt mij. Als je trouwens mijn eerste post even naleest dan zul je zien dat ik de goede prestaties van jullie team ook nog heb aangehaald.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik krijg net trouwens te horen dat Bruce Soares z'n neus heeft gebroken in de partij tegen Ufuk. Waarschijnlijk gebeurde dit ergens in het midden van de eerste ronde.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    hoest verder met hem Roy
    hij was aardig beroerd dat we naar huis gingen.
    audy was toen opzoek naar een arts.
    hij was aan het overgeven en was helemaal niet lekker
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft verder een lichte hersenschudding, maar ik geloof dat het nu alweer wat beter met hem gaat. Ik heb z'n telefoonnummer niet, anders zou ik hem even bellen.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Edgar, als coach heb je tijdens het gala denk ik gedaan wat je moest doen. Ik denk dat we jou daarom niks kwalijk kunnen nemen, maar Hubert wel. Op basis van wat ik heb gezien geef ik commentaar en dat is zeker niet bedoeld als ‘iemand die ik niet ken aan de schandpaal nagelen’. Naast de positieve dingen mag een – in dit geval – enkel negatief voorval zoals dit ook worden genoemd lijkt mij. Als je trouwens mijn eerste post even naleest dan zul je zien dat ik de goede prestaties van jullie team ook nog heb aangehaald.
    Justi = correct. In het andere topic over dit gala heb ik ook de positieve kanten van het gala aangehaald en er enkele opvallende vechters uitgelicht.

    Of Hubert nu wel of geen forumbroeder is maakt m.i. geen verschil; spugen op je tegenstander is beneden alle peil, en toevallig is Tarzan erbij betrokken. In het voetbal is het ook zo dat als spelers naar elkaar spugen en dit ontgaat de scheids, dat o.b.v. de beelden er alsnog gevolgen aan kunnen worden verbonden. Dan zie je ook niet de 89 prachtig voetbal, maar die ene minuut dat het mis gaat.

    Nogmaals, spugen hoort niet thusi in een wedstrijd en hetuigt van weinig respect.
    In het voetbal maken ze daar korte metten mee, ik ben benieuwd hoe dit in de vechtsportwereld gaat. En daar mag prestatiedruk e.d. geen excuus voor zijn.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    At your place
    Posts
    225
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    gefeliciteerd Ufuk
    Thnx!!! En natuurlijk veel respect voor Bruce, die deze match toch heeft aangenomen.

    Ik krijg net trouwens te horen dat Bruce Soares z'n neus heeft gebroken in de partij tegen Ufuk. Waarschijnlijk gebeurde dit ergens in het midden van de eerste ronde.
    Ik ben gisternacht opgebeld door zijn vriendin, ze wou mij (wou ik ook) op d ehoogte houden van de situatie van Bruce. Bruce blijkt een hersenschudding te hebben opgelopen, hij heft zijn neus gebroken en zijn ogen zijn opgezwollen. Maandag gaan ze naar de KNOarts, en dan krijg ik meer te weten....

    Ik krijg van mensen te horen of het de bedoeling is om je tegenstander te verwonden. Iedere helderdenkende, beetje sportkennende mens, weet dat dit volkomen onzin is. Bij deze sport is het een risico die je loopt, net als je bij voetbal het risico loopt om wat aan je benen te krijgen. Daarom wens ik Bruce ook veel sterkte toe en hoop dat deze match hem niet demotiveert om nog harder te gaan trainen.
    No pain, No gain

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Sportief gebaar Ufuk :thumbs:
    en nogmaals gefeliciteerd met je overwinning, mooie pot!

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ufuk, je hebt top geknokt en als je mee doet aan zo'n wedstrijd loop je gewoon het risico dat je een blessure oploopt. Namen Bruce bedankt voor je sportiviteit! Bruce kennende zal hij alleen maar harder gaan trainen om de volgende wedstrijd nog beter te knokken.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    mooi gebaar!!! :thumbs:

    Bruce sterkte!!

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Ik lees dat er behoefte is van een reactie van mijn kant over het voorval met Hubert en Tarzan. Allereerst moet ik zeggen dat het mij net zo overvalt als een ander, ook ik wordt hier mee geconfronteerd en was en ben er inderdaad niet blij mee.
    Ik baal er dan ook enrom van dat Tarzan die ik een zeer sportieve vechter vindt, daardoor zich geblesserd heeft en een nare smaak heeft over gehouden. Echter dat wat gebeurd is kan ook ik met de beste wil niet veranderen en ook voor mij gebeurde het zo snel dat ik ook de beelden moet nakijken wat er nou werkelijk gebeurd is. Zelfs met mijn neus er boven op is het moeilijk te zien laat staan voor de mensen die er niet bij waren.

    Ik weet nog niet of hij het aftikken wel of niet opmerkte en of hij te strak stond vol adreline of onder te grote prestatie druk, waardoor hij te hard voor de klem ging. Toch vond ik dat de scheidsrechter bij deze prof partij er goed boven op zat ,dacht ik.

    Natuurlijk staat respect hoog in mijn vaandel en natuurlijk zal ik in de dojo stappen nemen tegen onsportief gedrag zoals weglopen e.d onaceptabel punt uit, daar kunnen jullie op rekenen. Ik denk echter niet dat het nodig is om op een forum te vertellen hoe en wat ik doe.
    Wat betreft de IMA dat moeten ze als bond uitzoeken hoe en wat ze doen maar dan vindt ik wel dat het een gelijkwaardige lijn moet zijn die dan voor een ieder geldt ook de 'grote jongens' en de bekende forum broeders als ze een keer in de fout gaan. Bij elk besluit van de bond zal ik mij neerleggen zolang alles maar deskundig en onderbouwd onderzocht en besloten wordt. De IMA heb ik ervaren als een zeer proffessionele organisatie. Ook wij hebben natuurlijk wel eens mindere moment zoals laatst op 2H2H. So be it!

    Hubert is geen forum broeder van jullie maar ook een jongen die normaal altijd netjes vecht en ook zich netjes en sportief gedraagt ook bij verlies terecht of onterecht. Het is makkelijk om iemand die je niet kent aan de schandpaal te hangen. Ik heb hem terug gehaald ik heb hem zijn excuses aan Tarzan en zijn coach laten aanbieden. Ook als coach heb ik dat gedaan, wat kan ik nog meer doen op zo'n moment.

    Ik vindt het belachelijk dat iemand (guest) de vergelijking trekt met een zinloos geweld situatie van mijn leerling die bruut is doodgestoken in zijn rug samen met een vriendin die zwaargewond is. Ik hoop dat, dat duidelijk is en daar wil ook niets meer over horen anders is het voor mij afgelopen om nog te reageren.

    Jammer dat er op het forum niets wordt gezegd over het feit dat ik van Budo Academy Physical 13 man had vechten waarvan er 12 wonnen met 4 prof wedstrijden. Ook al zijn het geen forum broeders toch knap lijkt mij.
    Ook de prestatie van Audrey die met een gescheurde meniscus na een wedstrijd in Letland toch vecht zonder mobiliteit en wint. Fighting spirit?

    Ik hoop dat mijn uitleg iets verduidelijkt en dat door het voorval de schoonheid van het gala niet vergeten wordt.
    Natuurijk gebeuren er negatieve zaken maar laten we ook niet de positieve dingen vergeten zoals de explosieve wedstrijd van Matthieu, ik lees daar niet over .
    Het leek wel of er een katapult werdt afgeschoten hoe vonden julie dat?
    Ik hoop dat jullie wel genoten hebben van deze topavond
    Groet en respect

    Edgar Kruyning
    Budo Academy Physical
    Nette, goede en eerlijke reactie Edgar denk dat je hier heel goed aangedaan hebt :thumbs: om even persoonlijk te rageren

    Osu Sjaak

    [quote]
    Quote Originally Posted by Andre
    Guest dit is een walgelijke opmerking. Weet niet of je het weet maar dat zinloos geweld gaat over een toffe en fijne jongen die is vermoord door een gestoorde crimineel terwijl hij een vrouwelijke collega te hulp kwam die met een mes werd aangevallen.
    Helemaal mee eens, heel walgelijk

    Ik vind ook dat mensen die het niet gezien hebben of er bij betrokken waren hier zeker niet over kunnen en mogen oordelen.
    Dat is pure onzin, er wordt hier in detail beschreven wat er is gebeurd door zowel Xander als door Roy en ik vind dat iedereen over dit "gedrag" eeen mening mag hebben, zou niet weten waarom niet :?

    En wat Edgar met Hubert doet, (en dat doet hij zeker als blijkt dat Hubert mis zat) dan is hij nog geen verantwoording schulig aan een internet forum.
    Dat is inderdaad een interne zaak tussen leraar en leerling en dat hoeft zeker niet hier op een forum te worden besproken.

    Maar misschien is het wel goed als de organisatie laat weten hoe ze hebben of gaan reageren op dit "incidentje" wat zoals jezelf al zegt een mooi gala overschaduwd. Klote hoor en erg jammer.

    btw ik heb vanmiddag rond 12.00 uur al op Fighttalk geschreven dat Budo Aca. aardig heeft huis gehouden op dit gala en dat zegt toch wel genoeg lijkt mij Gefeliciteerd :thumbs:

    Sjaak

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb een aantal partijen naar mijn pc geript

    willy ni vs gerard knobben

    xander nel vs hubert veenendaal

    audrey kruyning vs cat somers

    matthieu lawalatta vs ronny janmaat

    zal ze morgen proberen te uploaden

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Zou gaaf zijn Wheelie!

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Top Wheelie

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Neverland...
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie
    Ik heb een aantal partijen naar mijn pc geript

    willy ni vs gerard knobben

    xander nel vs hubert veenendaal

    audrey kruyning vs cat somers

    matthieu lawalatta vs ronny janmaat

    zal ze morgen proberen te uploaden
    GOED, Wheelie!!!
    It's magic....

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Heb je gister niet gezien tink?
    Ush,
    Marco.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    nice work

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    Natuurlijk, maar je mag het je eigen vechter ten zeerste kwalijk nemen dat dit leuke gala overschaduwt wordt door dit incident.
    C'est tout.
    Wat mij betreft wordt het gala absoluut niet overschaduwd door dit incident. Het was gewoon een top avond :thumbs: . Naar mijn idee absoluut voor herhaling vatbaar. Misschien kan dan ook alsnog de partij van Bram vs Matthieu plaatsvinden. Lijkt me alsnog erg gaaf om die te zien.
    goed idee Ronald !!


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Neverland...
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Heb je gister niet gezien tink?
    Wel gezien uiteraard maar vraag me niet hoe....Daarna in de kleedkamer nog op video nagekeken maar toen waren we allemaal erg gefascineerd door het DAADWERKELIJKE spugen van Hubert. Dus de partij thuis nog maar even rustig nakijken....

    Maar ik wil verder nog even zeggen dat wij een leuke avond hebben gehad ook zeer zeker daarna nog, en dat er niet zo heel veel over het 'incident' is gesproken.
    It's magic....

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tink
    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Heb je gister niet gezien tink?
    Wel gezien uiteraard maar vraag me niet hoe....Daarna in de kleedkamer nog op video nagekeken maar toen waren we allemaal erg gefascineerd door het DAADWERKELIJKE spugen van Hubert. Dus de partij thuis nog maar even rustig nakijken....
    Maar ik wil nog even zeggen dat wij een leuke avond hebben gehad ook zeer zeker daarna nog, en dat er verder niet zo heel veel over het 'incident' is gesproken.
    Bedoelde eigenlijk dat ik jou niet gezien heb ... lol
    Ush,
    Marco.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Neverland...
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    oh, hahahaha ik val ook niet zo op.
    It's magic....

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Hahahahahha.....had je ff komen voorstellen dan ...
    Ush,
    Marco.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •