MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default Ribben gekneusd.

    Gisteravond na mijn werk (23.30 uur) ging ik naar mijn zus, en heb gestoeid met haar man, ging er vrij heftig aan toe, maar wel erg leuk zoals altijd.
    op een gegeven moment duwde hij met zijn voeten mij tegen het bedrand aan, brak de rand af, was wel geinig natuurlijk, maar kon niet lachen van de pijn.
    Heb volgens mij een voet op mijn ribben gehad, om 12 uur de arts op gebeld, die is 45 minuten later langs gekomen en die heeft even fijn :shock: gevoeld aan mijn ribben.
    Ik heb de 10e en 11e rib zo ie zo gekneusd, en misschien is er eentje gebroken (daarvoor moet ik zo dalijk foto's laten maken), na al die jaren kickboksen en andere aanverwante sporten en wedstrijden nog nooit zo iets als dit gehad.

    iemand enig idee wat ik het beste kan doen hiermee?? (behalve rust)

    alvast bedankt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Succes in ieder geval!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat je hier betere antwoorden kan krijgen Leintje
    Sterkte :thumbs:
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    thanks mama!!!! thansk b3 lik3 m3

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    sterkte!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    thanks kyo.
    maar niemand die echt iets weet behalve rust, want ik word nu al gek van een halve dag niksen.
    heb stiekem de was al aangezet en de afwas gedaan, heb er wel erg lang over gedaan, maar tis gebeurd.....

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    thanks kyo.
    maar niemand die echt iets weet behalve rust, want ik word nu al gek van een halve dag niksen.
    heb stiekem de was al aangezet en de afwas gedaan, heb er wel erg lang over gedaan, maar tis gebeurd.....

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    fryslan
    Posts
    2.564
    vCash
    126000

    Default

    pak een boek, kijk een filmpje, probeer je te ontspannen, ik weet het het is moeilijk maar ik zou toch proberen wat rust te nemen.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Wel geen film waar je om moet lachen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Soms kun je d.m.v. een (minimale) taping wat ontlasting krijgen van je ribben doordat je ze er mee wat stabiliseert. De ene arts doet het wel, de andere niet. Ook kan je als je toch moet lachen of hoesten depijn wat verlichten door met je handen (of bijvoorbeeld een kussen tussen je arm en ribben te drukken) druk te houden op de gekneusde of gebroken rib op het moment dat je moet hoesten. Is wel gevoelig maar minder pijnlijk dan hoesten

    Sterkte en beterschap in ieder geval,.............. En laat ff weten wat de foto liet zien,..............

    Osu

    LOCO

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    thanks iedereen, en octavius, ik was er al achter dat ik niet moest lachen... :-)

    en loco thanks voor het advies!!!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    trouwens, de foto's lieten geen breuken zien, dus heb gewoon 2 gekneusde ribben (de 10e en 11e) aan de linker kant

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    nouja niets aparts doen en gewoon kijken wat goed aanvoelt, als echter
    helemaal niets goed aanvoelt of als je bang bent dat het erger word (wat
    natuurlijk kan en helemaal niet vreemd of iets is om voor te schamen)
    raad ik net als iedereen anders hier gewoon rust aan, dat helpt altijd wel :thumbs:

  14. #14

    Default

    Niet lachen, niezen, kracht zetten en vooral rust houden :roll:

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Helaas, heb het al drie keer vrij heftig gehad, een keer uit een glijbaan geklapt als klein jochie, andere twee keer met kickboksen(twee keer knie) en heb slecht nieuws. ER zit niets andersd op dan rust, eersye vier weken is gewoon echt kut, 4-6e week, gaat iets beter, na 6-8 weken over, als het echt zwaar gekneusd is en bedoel ik dat je je in je bed niet kan omdraaien zonder pijn of je bed echt niet uit kan zonder veel pijn. Anders een maand, helaas, het is niet anders, succes!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    hoe lang duurt het voor ik weer kan werken gemiddeld dan?? Ik word gek, begin sinds gisteren ook te hoesten, en heb astma dus word dan snel kortademig. Maar die hoestbuien doen me zo zeer, ect niet leuk , verder doet idd alles me zeer mjokkie, draaien, zitten, liggen vind ik wat prettiger, maar voordat ik lig ben je al een paar minuten verder........
    heb net de arbo gebeld dat ik niet op mijn eigen adres verblijf omdat ik alleen ben nu en dat ik hulp nodig heb. maar dat had ik aan mijn werkgever moeten doorgeven, dus nu wacht leintje maar totdat de arbo is geweest vandaag, hoop niet dat dat te lang duurt, want heb heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel pijn.....

    maar bedankt voor jullie tips.....

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Sterkte met je ribben!!!

    Wat je kan doen is de komende feestdagen veel alcohol drinken, verlicht de pijn
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Someone, doe jij fysiek werk, of zit je achter een bureau? Maakt nogal wat uit, ook mbt je herstel, maar als ik het zo hoor moet jij gewoon even niet werken als je fysiek werk doet. Bel je huisarts en meldt dat je echt pijn hebt, misschien kan hij je iets voorschrijven en zelf zou ik af en toe een Ibuprofennetje nemen, zo'n lekkere rose jetzer, 400mg, helpt wel een beetje. En Dennis z'n advies is ook goed,

    Merry c-mas anyway en succes

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    @ dennis, dat was ik toch al van plan hahahaha ;-)

    @ mjokkie, ik heb van mijn zus brufen 600 mg (oplosbaar poeder) mee genomen omdat ik van mijn eigen arts dus niets mee krijg, ik moet het met een paracetamolletje doen
    en ja ik doe zeker fysiek zwaar werk, werk in een slagerij dus veel en zwaar tillen, en het is megadruk vooral nu met de kerst.
    ik wilde dat weten omdat waarschijnlijk de controleur vandaag komt..... dan weet ik wat ik zeggen kan tegen die vent.....

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Ribben gekneusd.

    Quote Originally Posted by someone
    Gisteravond na mijn werk (23.30 uur) ging ik naar mijn zus, en heb gestoeid met haar man, ging er vrij heftig aan toe, maar wel erg leuk zoals altijd.
    euh....HOMO!!! :mrgreen:

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    KNSM-eiland, Amsterdam
    Posts
    357
    vCash
    126000

    Default

    Someone is een meisje :mrgreen:

    Sterkte trouwens Someone. Het zit je niet mee wat je gezondheid betreft de laatste tijd.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    whahaha,

    euh....HOMO!!!
    hey! je moet someone niet laten lachen. Sterkte Someone!

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Norma, hoi mjokkie hier, kan jij misschien nog een keer die link van Hippo vs. Ryan op de multimedia forum zetten, ik zou je eeuwig dankbaar zijn!

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    idd ik ben een meisje en euh ja idd homo dan he :P
    en idd kan nog steeds niet lachen hoor, doet zeer.......

  25. #25
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    116
    vCash
    126000

    Default

    Misschien een goed moment om je site een beetje te updaten...?
    This is a block of text that can be added to posts you make. There is a 255 character limit

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •