MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default Nieuwe onthulling zaak Van Gogh 22:00 uur?

    om 22:00 op het journaal schijnt de persconferentie van minister Remkes en Donner behandeld te worden met mogelijk nieuwe onthullingen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Voor niets gaat de zon op.

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Deze brief is walgelijk en tegelijk schokkend

    WTF denken "zij" wel niet wie ze zijn

    Ik hoop dat nu alle ogen open gaan in Den Haag want het is 10 over 12 en er zal nu iets moeten gaan veranderen hier in Nederland want dit kunnen WIJ (het Nederlandse volk) niet accepteren

    Alle radicalen extremisten en sympathisanten aanpakken, oppakken, opsluiten en uitzetten, want onze democratie en alles waar we in geloven en waarvoor onze vaders en moeders, opa's en oma's hebben gevochten staat op het spel

    Nu niet meer lullen, ik eis AKTIE, keiharde AKTIE en met alle mogelijke middelen :maskills:



    De brief die de moordenaar van filmmaker Theo van Gogh achterliet op zijn slachtoffer, was gericht aan het VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali. Dat hebben de ministers Donner van Justitie en Remkes van Binnenlandse Zaken donderdagavond bekendgemaakt.

    De andere brief die de verdachte, Mohamed B., zelf bij zich had, had volgens Donner alle kenmerken van een afscheidsbrief. Daaruit bleek dat hij bereid was te sterven voor zijn ideaal. De titel van het document is In bloed gedoopt. "Dit is dan mijn laatste woord. Door kogels doorboord. In bloed gedoopt. Zoals ik had gehoopt."

    Het kabinet heeft besloten de documenten bij wijze van hoge uitzondering vrij te geven, wegens de inhoud en de maatschappelijke implicaties.

    De brieven geven uiting aan een extreme religieuze ideologie, waarbij vijanden van de islam moeten vrezen voor hun leven", aldus Donner. Extra veiligheidsmaatregelen Minister Remkes noemt de brief "een regelrechte aanslag op de Nederlandse rechtsorde."

    De brief wordt afgesloten met de woorden: "Ik weet zeker dat jij ongelovige fundamentalist ten onder gaat". Ze wordt verder met de dood bedreigd de dood vanwege haar "kruistocht tegen de islam". Volgens de dader zal het Westen ten onder gaan.


    Na de moord op Theo van Gogh en de vondst van de twee brieven van de dader zijn extra veiligheidsmaatregelen genomen. Het onderzoek dat politie en de Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) al deed naar radicale moslims, is geïntensiveerd.

    Verder zal het kabinet vrijdag bekijken of extra geld en mankracht nodig is voor de AIVD en de anti-terreurdienst van de KLPD. Dat hebben de ministers Donner (Justitie) en Remkes (Binnenlandse Zaken) donderdag gezegd.

    Ongehoord

    De advocaat van Mohamed B., Peter Plasman, vindt de openbaarmaking van de brief die is achtergelaten op het stoffelijk overschot van de vermoorde Theo van Gogh "ongehoord". De raadsman begrijpt dat "iedereen" wil weten wat er in de brief staat, maar de openbaarmaking ervan staat wat hem betreft op zeer gespannen voet met de beginselen van een goede procesorde.

    Plasman beschikt zelf niet over de brief en kan er dus niets over zeggen. Hij heeft goede gronden om aan te nemen dat het document ook nog niet in het bezit is van de rechter-commissaris. Plasman: "Donner zegt dat het hier gaat om een heel bijzondere zaak. Dat is zo. Maar juist in zo'n uitzonderlijke zaak moet de kwaliteit van ons rechtsstelsel blijken. Juist in zo'n zaak, waar zo enorm veel druk op staat . Het feit dat dat anders loopt, vind ik zeer verontrustend. Onder druk van de politiek worden alle stations zonder pardon gepasseerd."

    Inhoudelijk kan en mag Plasman niets over de zaak zeggen, omdat zijn cliënt in zogeheten beperkingen zit. Dat betekent dat Mohamed B. geen enkel contact met de buitenwereld kan hebben, behalve met zijn raadsman. Plasman mag op zijn beurt niet met de buitenwereld over de zaak communiceren.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Kheb het 10 uur journaal niet gezien.... Waren er nieuwe onthullingen?
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    zie hierboven. Ik ben pisnijdig over wat er zich in dit land afspeelt. :x
    Voor niets gaat de zon op.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik ook!
    Deze man zijn achternaam wil ik ook even vermelden;
    Mohammed B. = Mohammed Bouyeri
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Guru
    Ik ook!
    Deze man zijn achternaam wil ik ook even vermelden;
    Mohammed B. = Mohammed Bouyeri
    Hoe weet je dat? Zeker?
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru
    Ik ook!
    Deze man zijn achternaam wil ik ook even vermelden;
    Mohammed B. = Mohammed Bouyeri
    Mohamed Bouker toch? van wijkraad Eigenwijks?
    Voor niets gaat de zon op.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Sjaak, je ziet het helemaal verkeerd. het is nu wel duidelijk: als je de islam beledigt schieten ze je dood. dus: afschaffen die vrijheid van meningsuiting, want dat is helemaal niet goed voor je gezondheid! :thumbs:
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    een gedeelte van de de tekst van de afscheidsbrief van Mohammed B.

    Titel: "In bloed gedoopt"

    Dit is dan mijn laatste woord...
    Door kogels doorboord...
    In bloed gedoopt...
    Zoals ik had gehoopt.

    Ik laat een boodschap achter...
    Voor jou...de vechter...
    De boom van Tawheed is afwachtend...
    Naar jouw bloed smachtend...
    Ga de koop aan...
    En Allah geeft je ruimbaan...
    Hij geeft je de Tuin...
    In plaats van het aardse puin.

    Tegen de vijand heb ik ook wat te zeggen...
    Je zal zeker het loodje leggen...
    Al ga je over de hele wereld op Tour...
    De dood is je op de Loer...
    Op de hielen gezeten door de Ridders van de DOOD...
    Die de straten kleuren met Rood.

    Tegen de hypocrieten zeg ik tenslotte dit:
    Wenst de DOOD of hou anders je mond en ...zit.

    Beste broeders en zusters ik nader mijn einde...
    Maar hiermee is het verhaal zeker niet ten einde.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Voor niets gaat de zon op.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Precies Thomas, Zoiets als http://cyberdjihad.blogspot.com mag toch nooit meer dan een uur op het internet te zien zijn?!!!!! Direct van het net af knuppelen En daarna de makers van die site !
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.173
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ton
    Precies Thomas, Zoiets als http://cyberdjihad.blogspot.com mag toch nooit meer dan een uur op het internet te zien zijn?!!!!! Direct van het net af knuppelen En daarna de makers van die site !
    Ik kan er niet bij. Hoe kan je dit nou goed vinden!? Ik ben echt geschokt en ben de weg kwijt. Wat een domheid!
    Voor niets gaat de zon op.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Ben bang dat het eind zoek is!

    Want reageren, hoe wil je reageren?

    Volgens mij kun je hier weinig tegen doen.

    Voor het eerst in mijn leven vraag ik mezelf af:
    hoe zou de wereld er over 10 jaar uitzien?

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    ach, maak je niet druk, over tien jaar zijn we allang allemaal dood
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Kan mij nog herrineren dat ik voor een jaartje of wat terug waarschuwde voor dit
    soort zaken werd toen voor gek versleten,nu hebben we de shit, maar ga liever strijdend naar mijn eind al me te laten ''bekeren of als een schaap te laten afslagten. ondaks wat die fijne guest uit a'dam hier allemaal loopt te zieken hoop voor hem dat hij binnen kort tegen een fanatieke moslim aanloopt die een slachtoffer zoekt wat een ongeloofelijke zak .sorry maar na alles gelezen te hebben wat de .......... hahaha freak schrijft hoop ik dat ik hem nog een keer tegenkom .......hahaha dan kunnen we echt lachen hahah..... ,echte amsterdamer ......hahaha .......laat me niet lachen echte NSBer zul je bedoelen .


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Wordt tijd dat we deze partij een kans geven.

    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by max mulder shihan
    ondaks wat die fijne guest uit a'dam hier allemaal loopt te zieken hoop voor hem dat hij binnen kort tegen een fanatieke moslim aanloopt die een slachtoffer zoekt wat een ongeloofelijke zak .sorry maar na alles gelezen te hebben wat de .......... hahaha freak schrijft hoop ik dat ik hem nog een keer tegenkom .......hahaha dan kunnen we echt lachen hahah..... ,echte amsterdamer ......hahaha .......laat me niet lachen echte NSBer zul je bedoelen .
    hahahahahhahaa....... 8)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •