MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 90 of 90
  1. #76
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ben ik dan de enige die hier helemaal geen problemen mee heeft?
    Altijd zeiken mensen dat de Nederlandse politie niet hard genoeg optreed, ze over zich heen laten lopen etc.
    Maar op het moment dat ze dat doen denkt iedereen zich maar ff ermee te kunnen bemoeien.
    Als je niet luistert dan zijn er consequenties, klaar, zo hoort het en het is echt schandalig dat het zover gekomen is in Nederland dat men voor de ordehandhaving geen respect meer heeft.
    Pleeg je verzet bij aanhouding? Prima, dan verdien je ook die knie op je kaak of in je rug.
    Moet je je maar niet verzetten, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
    Geloof me, als je dit in andere landen flikt krijg je gewoon een knuppel of nog erger een kogel voor je kanis.
    Gewoon hard aanpakken want anders gaat het van kwaad naar erger. Die jonge pokkeventjes hebben nergens meer respect voor. Als jij je niet verzet zal een agent je echt niet onnodig pijn doen. En dan die omstanders die zich er mee gaan bemoeien en tegen agenten keren, daar krijg je toch helemaal een sik van.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Kurd me'ren, kun je niet vergelijken met Iraakse leger. Maar die Isis lui zijn ook gek hoor. Die willen gewoon dood want dan krijgen ze 72 maagden en gaan ze met Mohammed aan tafel. Althans, dat denken ze.
    Toch zijn ze een stuk laffer dan ze zich voordoen hoor. De enige lui die echt hun leven willen opofferen zijn de zelfmoordterroristen en zelfs bij hun kan je de angst van hun gezicht aflezen ( een groot deel doet het ook niet helemaal vrijwillig). 90% van de andere extremisten zijn gewoon laf en bang als het te heet onder de voeten wordt en de dood dichtbij komt, en ik spreek uit ervaring. Op zich niet onlogisch, het is normaal om bang te zijn in extreme situaties en goed getraind en voorbereid zijn ze ook niet.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Toch zijn ze een stuk laffer dan ze zich voordoen hoor. De enige lui die echt hun leven willen opofferen zijn de zelfmoordterroristen en zelfs bij hun kan je de angst van hun gezicht aflezen ( een groot deel doet het ook niet helemaal vrijwillig). 90% van de andere extremisten zijn gewoon laf en bang als het te heet onder de voeten wordt en de dood dichtbij komt, en ik spreek uit ervaring. Op zich niet onlogisch, het is normaal om bang te zijn in extreme situaties en goed getraind en voorbereid zijn ze ook niet.
    Ik snap niet dat isis medemoslims vermoorden verminken en verkrachten. Ze haatten israel toch zo erg, als ze een beeTje ballen hebben gaan ze naar israel, die hun in een minuut uitschakelen. Maar dat durven ze dan weer niet.


    op de vot dermit

  4. #79
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het idee dat ze idd allemaal dood willen. Hoe bedoel je niet vrijwillig? Maar vertel verder, uit ervaring?

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Toch zijn ze een stuk laffer dan ze zich voordoen hoor. De enige lui die echt hun leven willen opofferen zijn de zelfmoordterroristen en zelfs bij hun kan je de angst van hun gezicht aflezen ( een groot deel doet het ook niet helemaal vrijwillig). 90% van de andere extremisten zijn gewoon laf en bang als het te heet onder de voeten wordt en de dood dichtbij komt, en ik spreek uit ervaring. Op zich niet onlogisch, het is normaal om bang te zijn in extreme situaties en goed getraind en voorbereid zijn ze ook niet.

  5. #80
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Ik heb het idee dat ze idd allemaal dood willen. Hoe bedoel je niet vrijwillig? Maar vertel verder, uit ervaring?
    Veel mensen worden gedwongen zich eigen op te blazen, ze maken zelfs gebruik van verstandelijk gehandicapte moslims. Ik heb missies gedraaid waardoor ik uit ervaring spreek.

  6. #81
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Achja het zijn nooit de topmannen of de nieuwe "profeten" welke de aanslagen plegen. Mss toch niet zo overtuigd van 72 maagden die wippen als christy mack voor warmachine....

  7. #82
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...ziel-nog.dhtml


    Smerige , laffe lui zijn het. Zouden ze me vandaag vragen om een goedgekeurde missie te gaan draaien tegen de IS zou ik gisteren al onderweg zijn. Moet me ook echt inhouden als ik IS sympathisanten in NL tegenkom denk ik.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Dat is schokkend. En zijn ze dus beestachtiger dan het westen (is zegt dat zij alles doen wat op gitmo ook plaats vond)

    het jammere is dat het westen te vaak vieze handen maakt om geld/ belangen anders dan "vrijheid"

  9. #84
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Dat is schokkend. En zijn ze dus beestachtiger dan het westen (is zegt dat zij alles doen wat op gitmo ook plaats vond)

    het jammere is dat het westen te vaak vieze handen maakt om geld/ belangen anders dan "vrijheid"
    Jep, de VS is ook gewoon mede verantwoordelijk gezien hun de ISIS hebben bewapend.
    Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij dat er mensen in NL zijn die achter de IS staan. Het moet wel te maken hebben met "de broederschap" in hun geloof. Gelukkig staat maar een miniem deel van de moslims hier achter de IS en daarvan zijn een groot deel jonge pikkies die nog geen ellende gezien hebben.

  10. #85
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Waarom inhouden? Ik denk dat miljoenen Nederlanders je zouden steunen.

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...ziel-nog.dhtml


    Smerige , laffe lui zijn het. Zouden ze me vandaag vragen om een goedgekeurde missie te gaan draaien tegen de IS zou ik gisteren al onderweg zijn. Moet me ook echt inhouden als ik IS sympathisanten in NL tegenkom denk ik.

  11. #86
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik voelde mij ook zo precies op deze dag 13 jaar geleden. Ondertussen heb ik geleerd niet toe te geven aan dat gevoel...

    check die 2e kamer janken dat nl niet genoemd wordt als partij tegen IS. Pfff straks weet krodillentranen als het weer een slangenkuil wordt. Je hebt commitment nodig dat je de
    komen 30 jaar daar de boel op orde houd en wie gaat dat betalen???

  12. #87
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Waarom inhouden? Ik denk dat miljoenen Nederlanders je zouden steunen.
    Omdat ik en alles te verliezen heb als ik voor eigen rechter ga spelen, ik dan ook geen haar beter ben dan hun , en ik denk dat vooral die jonge gastjes wel weten waar de IS voor staat maar het niet beseffen.

  13. #88
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Had iemand ook Ik vecht de jihad gezien op BNN? Werden enkele mensen geïnterviewd die dus naar Syrië en omstreken gingen om te vechten. Hier de link. Het is een lange zit, maar volgens mij is het laatste half uur discussie, dus de documentaire zelf is net iets korter dan een uur geloof ik.

    http://www.npo.nl/9-11-special-ik-ve.../BNN_101370346

  14. #89
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Compleet het spoor bijster. Wel opmerkelijk dat Asscher, een PvdA'er nog wel, door het lulkoek verhaal van die "Nederlandse" woestijn ninja prikt.

  15. #90
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Had iemand ook Ik vecht de jihad gezien op BNN? Werden enkele mensen geïnterviewd die dus naar Syrië en omstreken gingen om te vechten. Hier de link. Het is een lange zit, maar volgens mij is het laatste half uur discussie, dus de documentaire zelf is net iets korter dan een uur geloof ik.

    http://www.npo.nl/9-11-special-ik-ve.../BNN_101370346
    Maakt wel indruk die docu.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •