MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 90
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by }|^-_-^|{
    je hebt gelijk, maar ik zie ze liever in de VS opgeborgen, omdat ik bang ben dat ze in Nederland met een paar jaar weer vrij zijn.
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen bezwaar had tegen een inval gelijk aan de inval in dat Russische theater destijds.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    }|^-_-^|{ = Correct..

    En Justi ook...je moet idd de strafmaat aanpassen maar ja... Nederland is de laatste tijd uitgekomen als heel tollerant land...
    In de VS zien ze de ernst van de zaak iets beter in..

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Als je de Nederlanse nationaliteit "krijgt" maakt dit je nog geen Nederlander.

    Ik ben er ook een groot voorstander van om dit helemaal af te schaffen.

    Je bent Nederlander of je bent het niet, die dubbele nationaliteiten slaan al helemaal nergens op.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    Wat betreft de nationaliteit, daar zou je best gelijk in kunnen hebben.

    Voorbeeld van de XTC-handelaren is mijns inziens een slecht voorbeeld omdat het hier ging om vermeende XTC-handelaren die leverden aan Amerika. Het strafbare feit werd derhalve niet alleen in Nederland gepleegd, maar door levering van de drugs in Amerika ook in Amerika. Omdat de schade ten gevolge van de levering met name in Amerika zou plaats vinden, heb ik begrip voor het besluit de verdachten uit te leveren, al sta ik er niet achter.
    .
    ik ken de betreffende gast en ik vind het zo debiel dat hij is uitgeleverd aan de VS. Hij is verdomme zijn hele leven niet in de VS geweest en verkoopt hier in amsterdam xtc aan een paar gasten en wordt dan naar de VS gebracht. Xtc verkopen is fout oke , maar om hem dan aan amerika uit te leveren omdat hij aan een amerikaanse undercover agent verkoopt in amsterdam die zich bovendien niet eens aan de NL regelgeving houdt (entrapment)t. Sorry hoor maar NL heeft zich echt laten kennen toen deze jongen werd uitgeleverd. Gelukkig is t een sterke gozer en gaat het redelijk goed in amerika met hem. Maar hij had dus echt nooit uitgeleverd mogen worden. Schandalig!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    hehehehe...grappig...daarom registreer ik me )nog( niet.....door die reacties op guests..hehehehe..
    maar goeie discussie dit!! keep it going!!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    Quote Originally Posted by Justinian
    Wat betreft de nationaliteit, daar zou je best gelijk in kunnen hebben.

    Voorbeeld van de XTC-handelaren is mijns inziens een slecht voorbeeld omdat het hier ging om vermeende XTC-handelaren die leverden aan Amerika. Het strafbare feit werd derhalve niet alleen in Nederland gepleegd, maar door levering van de drugs in Amerika ook in Amerika. Omdat de schade ten gevolge van de levering met name in Amerika zou plaats vinden, heb ik begrip voor het besluit de verdachten uit te leveren, al sta ik er niet achter.
    .
    ik ken de betreffende gast en ik vind het zo debiel dat hij is uitgeleverd aan de VS. Hij is verdomme zijn hele leven niet in de VS geweest en verkoopt hier in amsterdam xtc aan een paar gasten en wordt dan naar de VS gebracht. Xtc verkopen is fout oke , maar om hem dan aan amerika uit te leveren omdat hij aan een amerikaanse undercover agent verkoopt in amsterdam die zich bovendien niet eens aan de NL regelgeving houdt (entrapment)t. Sorry hoor maar NL heeft zich echt laten kennen toen deze jongen werd uitgeleverd. Gelukkig is t een sterke gozer en gaat het redelijk goed in amerika met hem. Maar hij had dus echt nooit uitgeleverd mogen worden. Schandalig!
    mee eens..maar dat is bush zn bush likken..... helaas...

  7. #32
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik hoor net op een verjaardag in Amersfoort dat Jermaine in Syrië is en zich aangesloten heeft bij ISIS.
    Ben jarenlang met hun omgegaan en forumbroeder RDN ook.
    Hij schijnt vrouw en kinderen meegenomen te hebben. Dwaas.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Jermaine?

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik hoor net op een verjaardag in Amersfoort dat Jermaine in Syrië is en zich aangesloten heeft bij ISIS.
    Ben jarenlang met hun omgegaan en forumbroeder RDN ook.
    Hij schijnt vrouw en kinderen meegenomen te hebben. Dwaas.
    Mooi toch? Zijn we er voorgoed vanaf. Ik hoop dat hij in Syrië een kogel kopt van Assad.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik hoor net op een verjaardag in Amersfoort dat Jermaine in Syrië is en zich aangesloten heeft bij ISIS.
    Ben jarenlang met hun omgegaan en forumbroeder RDN ook.
    Hij schijnt vrouw en kinderen meegenomen te hebben. Dwaas.
    Lijkt me wel schokkend, als je iemand zo goed hebt gekend Willem.
    Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je als vader en moeder je kinderen bewust naar een oorlogsgebied brengt. Dat je daar zelf voor kiest, prima, lekker doen en daar dan vooral blijven. Maar die kinderen.....
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Lijkt me wel schokkend, als je iemand zo goed hebt gekend Willem.
    Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je als vader en moeder je kinderen bewust naar een oorlogsgebied brengt. Dat je daar zelf voor kiest, prima, lekker doen en daar dan vooral blijven. Maar die kinderen.....
    Lijkt me vanuit hun ideologie niet meer dan logisch.

    Gewoon lekker dat kalifaat erkennen. Dan is het een land en kunnen we iedereen die voor hen vecht de nl nationaliteit afnemen.

    Het blijken idd letterlijk soldiers te zijn zijn Willem. Blijft je reputatie tenminste intact.

  12. #37
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'k zie ook alleen maar voordelen aan al die Syrië-gangers.
    Ik maak me meer zorgen over hen die dezelfde ideeën erop na houden, maar niet soldier genoeg zijn om hun paspoort in te leveren.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k zie ook alleen maar voordelen aan al die Syrië-gangers.
    Ik maak me meer zorgen over hen die dezelfde ideeën erop na houden, maar niet soldier genoeg zijn om hun paspoort in te leveren.
    Of hun uitkering op te zeggen.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Fuck deze mogooltjes. Wie is bereidt om tegen deze duivels (ISIS aanhangers) te vechten?

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Fuck deze mogooltjes. Wie is bereidt om tegen deze duivels (ISIS aanhangers) te vechten?
    Het beste is om wapens aan Assad en het Syrische leger te leveren.

  16. #41

    Default



    Denk dat alle partijen ruim voorzien worden.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    http://www.wanttoknow.nl/wp-content/...i-in-Syrie.jpg

    Denk dat alle partijen ruim voorzien worden.
    whos that?

  18. #43

    Default

    Secret visit: Senator McCain poses with Syrians during his meeting with the rebel opposition fighting Assad
    Mr McCain traveled to Syria to meet leaders of the rebel opposition, who have asked the U.S for weapons and airstrikes against Hezbollah and Assad's forces.


    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  19. #44

    Default



    John McCain is seen talking intently with Ibrahim al-Badri, otherwise known as Abu Bakr al-Baghdadi, the leader and commander of the Islamic State in Iraq, otherwise known as ISIS.

    The former NSA and CIA agent Edward Snowden revealed that the leader of the Islamic State of Iraq and Syria Abu Bakr Al Baghdadi was trained in Israel, various Iranien sources reported.
    Snowden added that the American CIA and the British Intelligence collaborated with the Israeli Mossad to create a terrorist organization that is able to attract all extremists of the world to one place, using a strategy called “the hornet’s nest”. The “Hornet’s nest’’ strategy aims to bring all the major threats to one place in order to track them, and mostly to shake the stability of the Arab countries. The NSA agent revealed that the ISIS “Calif”, Abu Bakr Al Baghdadi went trough intense military training in the Israeli intelligence “Mossad”.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    http://www.nowtheendbegins.com/blog/...et-meeting.jpg

    John McCain is seen talking intently with Ibrahim al-Badri, otherwise known as Abu Bakr al-Baghdadi, the leader and commander of the Islamic State in Iraq, otherwise known as ISIS.

    The former NSA and CIA agent Edward Snowden revealed that the leader of the Islamic State of Iraq and Syria Abu Bakr Al Baghdadi was trained in Israel, various Iranien sources reported.
    Snowden added that the American CIA and the British Intelligence collaborated with the Israeli Mossad to create a terrorist organization that is able to attract all extremists of the world to one place, using a strategy called “the hornet’s nest”. The “Hornet’s nest’’ strategy aims to bring all the major threats to one place in order to track them, and mostly to shake the stability of the Arab countries. The NSA agent revealed that the ISIS “Calif”, Abu Bakr Al Baghdadi went trough intense military training in the Israeli intelligence “Mossad”.

    En daarna begon hij aan het volgende hoofdstuk van zijn oorlogsroman.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    http://www.nowtheendbegins.com/blog/...et-meeting.jpg

    John McCain is seen talking intently with Ibrahim al-Badri, otherwise known as Abu Bakr al-Baghdadi, the leader and commander of the Islamic State in Iraq, otherwise known as ISIS.

    The former NSA and CIA agent Edward Snowden revealed that the leader of the Islamic State of Iraq and Syria Abu Bakr Al Baghdadi was trained in Israel, various Iranien sources reported.
    Snowden added that the American CIA and the British Intelligence collaborated with the Israeli Mossad to create a terrorist organization that is able to attract all extremists of the world to one place, using a strategy called “the hornet’s nest”. The “Hornet’s nest’’ strategy aims to bring all the major threats to one place in order to track them, and mostly to shake the stability of the Arab countries. The NSA agent revealed that the ISIS “Calif”, Abu Bakr Al Baghdadi went trough intense military training in the Israeli intelligence “Mossad”.

    Ja, want als de CIA een geheime organisatie op gaat zetten is het natuurlijk volstrekt logisch dat John McCain zich in een ruimte gaat begeven samen met het hoofd van deze organisatie en verscheidenen anderen zodat die alles kunnen doorvertellen en er nog een leuke foto er van maken ook. Zo simpel dat het gewoon gevaarlijk is, dit soort massa paranoia heeft altijd de potentie om flink wat schade aan te richten in de toekomst.

    Het feit dat een grootmacht op een bepaald moment met bepaalde groepen heeft gesteund (wat ik soms verschrikkelijk kortzichtig vind), zegt helemaal niets anders dan dat zij op dat moment de zelfde belangen hadden. De Amerikanen werken ook zo vaak samen met de Russen en de Chinezen. Betekent dat dat zij stiekem goede vriendjes zijn? nee ze hebben op die momenten er gewoon baat bij om samen te werken.


    Bovendien is ISIS niks meer dan een verzameling totaal gestoorde randdebielen die graag iedere kufaar vermoord om vervolgens hun vrouwen en kinderen te verkrachten. Helaas ben ik in Nederland al genoeg van dit soort apen tegengekomen, allemaal CIA agenten zeker.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Fuck deze mogooltjes. Wie is bereidt om tegen deze duivels (ISIS aanhangers) te vechten?
    Als het aan mij ligt joegen we hun sympathisanten nog vandaag weg uit Europa en stuurden we het leger om die horde moordenaars en verkrachters in Irak en Syrie allemaal tot pulp te knallen.

  23. #48
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Als je nu op dit moment in de tijd, in deze wereld waarin wij nu leven ... nog steeds je kop in je kont steekt .. moet je dat helemaal zelf weten. Maar als je de moeite neemt om echt eens te gaan luisteren naar wat die teringlijers echt zeggen en ondertussen ook de moeite neemt om zelf ergens een gezond tegengeluid te vinden dat de juiste context biedt, mag je je kop daar toch echt niet meer laten zitten, lijkt me.

    Alles wat de John McCains, John Kerry's, Hillary Clintons and Obalama's over ons hebben uitgestort het afgelopen jaar/half jaar grenst aan totale waanzin. En die drol van een McCain is serving Satan as far as I can tell.

    http://shoebat.com/2014/09/04/john-m...rt-isis-syria/

    (eerder dit jaar)

  24. #49
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Als je nu op dit moment in de tijd, in deze wereld waarin wij nu leven ... nog steeds je kop in je kont steekt .. moet je dat helemaal zelf weten.
    En jij denkt dat dit iets van tegenwoordig is? volgens mij ben jij degene met je kop in je reet. lees eens een echt boek inplaats van een half youtube filmpje; dit soort shit is al gaande sinds het jaar nul. Het heet wereldpolitiek en het is een smerig spelletje dat door iedereen gespeeld wordt.

    Wat er in Syrie gaande is infeite een proxy war om invloed tussen Iran, Rusland en de VS.

    ISIS was op een bepaald moment gewoon een makkelijke bondgenoot tegen Assad die weer door Iran werd gesteund, maar dat maakt ISIS(die trouwens ook vol op steun krijgen van radicalen uit de golfstaten) nog geen CIA infiltranten. Het zijn gewoon barbaren die op een bepaald moment goed bruikbaar waren voor de V.S.. En met de zelfde barbaren heb ik in Nederland elke dag op straat te maken, maar kennelijk heb je dat ook niet door.
    Last edited by ijsbier; 07-09-2014 at 10:58.

  25. #50
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    En jij denkt dat dit iets van tegenwoordig is? volgens mij ben jij degene met je kop in je reet. lees eens een echt boek inplaats van een half youtube filmpje; dit soort shit is al gaande sinds het jaar nul. Het heet wereldpolitiek en het is een smerig spelletje dat door iedereen gespeeld wordt.

    Wat er in Syrie gaande is infeite een proxy war om invloed tussen Iran, Rusland en de VS.

    ISIS was op een bepaald moment gewoon een makkelijke bondgenoot tegen Assad die weer door Iran werd gesteund, maar dat maakt ISIS(die trouwens ook vol op steun krijgen van radicalen uit de golfstaten) nog geen CIA infiltranten. Het zijn gewoon barbaren die op een bepaald moment goed bruikbaar waren voor de V.S.. En met de zelfde barbaren heb ik in Nederland elke dag op straat te maken, maar kennelijk heb je dat ook niet door.
    ben jij een agent?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •