MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    269
    vCash
    126000

    Default foto's uit de playboy op internet zetten

    de beheerder van de site waar ze staan kan op een forse schadeclaim van playboy rekenen

    daarom beter om enkel de link te zetten van een andere site waar ze staan(linken mag altijd)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    www.staffordforum.eu

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheSkindo
    Man, ze kunen tegenwoordig die dingen via je navel naar binnen brengen....zie je niets van.......
    *proest* ............word tijd dat jij weer gaat trainen jongen , je zit veelste veel op het internet

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    854
    vCash
    126000

    Default

    AMSTERDAM - Playboy zeurde volgens Georgina Verbaan al wat jaren, maar ze hield het af. "Mensen roepen dan dat het handig is voor je carrière, maar ik vind dat je dan toch wat meer in de uitverkoop komt te liggen", aldus de actrice. Dat ze nu bloot poseert, komt omdat ze het geld wel kan gebruiken en omdat ze de belasting nog wat moest betalen.

    "Ik had een paar blauwe enveloppen wat te lang laten liggen", lacht ze.

    Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk is blij met Georgina, omdat hij haar een van de boeiendste vrouwen in Nederland vindt: "Ik kende haar uit mijn tijd als hoofdredacteur van For Him Magazine. Ik vond dit daarom een logisch gevolg. Ze is intrigerend en valt op door haar soms ondoordachte uitspraken waardoor ze iets ontwapenends heeft. Bovendien is ze van een grietje nu echt een vrouw geworden. Dat is mooi om te zien."

    Films
    Volgende maand is Georgina met kleren aan te zien in twee films die dan uitkomen, Amazones en Erik of het klein insectenboek. Volgend najaar verschijnt ze vermoedelijk in een theaterstuk, waarvan ze de naam nog niet mag noemen. "Ik geloof dat het nog niet helemaal zeker is."

    Voor de foto's reisde het Playboyteam speciaal naar Brazilië. Georgina mocht de plek zelf kiezen. "Tja, waarom Brazilië. Omdat het er gezellig is. Ben er nog nooit geweest, maar ik heb het me laten vertellen."

    Jort Kelder
    Vriend Jort Kelder noemt de foto's geslaagd, al vindt hij het bizar dat zijn vriendin zich zo blootgeeft. "Ik roep 's ochtends zo vaak: doe eens wat aan joh, maar om dat nu voor duizenden lezers te zeggen." Kelder vond het wel tijd worden dat zijn vriendin zich in de Playboy zou laten zien: "In eerste instantie zie ik het verzoek als een compliment, omdat het betekent dat je mooi bent. Bovendien moet je als actrice een keer in je leven met de billen bloot, maar doe dat dan wel voor je dertigste. Ze is nu 25 jaar. Dus.."

    Borstvergroting
    Wat blijft is de discussie over Georgina's borsten. Zijn ze nu wel of niet echt, is de vraag. Jort en Georgina zijn het een beetje moe. "We hebben overwogen röntgenfoto's te laten maken en in Playboy af te drukken met een brief van de arts dat ze echt zijn.

    Het wordt een beetje de omgekeerde wereld: iedereen gaat ervan uit dat het nep is en dan moet je gaan bewijzen dat dat niet zo is." Georgina: "Ik ben gewoon van 45 kilo naar ongeveer 52 kilo gegaan. Die extra kilo's zijn daar gaan zitten." Haar vriend oppert de mogelijkheid een rechtszaak aan te spannen, als iemand weer zegt dat de borsten nep zijn. "Dan moeten we het maar op die manier aantonen."

    Bron: Nu.nl


    D'ont drive faster than your guardian angel can fly

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.811
    vCash
    126000

    Default

    :thumbs:

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Die map van playboy :thumbs: Georgina



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    zou iemand mij toegang tot de DUNGEON kunnen geven. Please!

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    als je het alleen voor dat domme mens met die varkens lach wil kan je ook net zo goed op www.mokkels.nl kijken of ff googlen, ik had het binnen 15 seconde gevonden ofzo...

    maar ik zou er ook toegang tot willen als ik jou was

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by joffrey
    zou iemand mij toegang tot de DUNGEON kunnen geven. Please!
    yep

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    THANKS

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen (nee geen bladen, ken iemand die haar persoonlijk kent) dat zij ze heeft laten injecteren en dat ze tijdelijk groter worden.
    Ze heeft dus geen grote borsten en ze heeft ook niet laten vergroten door een operatie.

    Dat ze triest en een aandachtstrekker is dat wisten we al.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Ik dacht al, dungeon opgeheven?

    Wheel, laat me naar binnen!
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Remco
    Ik dacht al, dungeon opgeheven?

    Wheel, laat me naar binnen!
    check it out

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hoe dan ook ik vind het er goed uit zien :mrgreen:

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •