MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 119
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    @ Angelo, graag gedaan hoor.

    En @ de rest bedankt voor alle positieve reacties, ga er nog van naast mijn schoenen lopen.
    Op naar het volgende gala :thumbs:
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    en t volgende gala komt al snel..... aanstaande zaterdag n leuk gala in purmerend met profboksen, mixfight en muay thai. georganiseerd door Michel v Halderen

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  3. #78
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Aleide, heb je jouw partij toevallig op video staan? Zou leuk zijn als je die kon posten. Ik was helaas niet aanwezig en heb e.e.a. dus moeten missen .
    mijn trainer heeft m wel opgenomen. zal aan m vragen of ie m post.
    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Born As A Thug
    goede avond,

    zeer mooie gala en natuurlijk vette verslagen!!!

    maar ik vind dat de jury de volgende keer wat beter moet gaan opletten, want er zijn partijen waarbij de jury hele grote fouten heeft begaan... waar onder de 1ste partij. dat was heel erg jammer!! Umit was de absolute winnaar want er waren gewoon momenten waarbij die thai gewoon stil bleef staan en maar wachtte op de bel....ik vind dat Mutlu had moeten winnen want pas na de derde ronde begon mutlus tegenstander te boksen,,, maarja gebeurt is gebeurt!!!

    nogmaals het was een leuk galatje
    Thnx! Heb ook een eigen mening over de uitslag..
    Maar ja, gewoon van leren en "op naar de volgende wedstrijd!!!"

    Greetz Mutlu Karabulut

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ps, Angelo bedankt voor een weer onwijs geslaagd gala, hoor van iedereen weer alleen goede reacties over Enschede!! Het publiek leefde sportief mee, de vechters waren allemaal sportief met elkaar, geen opstootjes, en dat maakte het gala nog specialer!

    Mutlu

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default romeo

    Quote Originally Posted by mixfight reporters
    03. MT-N: Romeo Nimmermeer (v/d Vathorst) – Nico Hauser (Angelo Gym)
    In deze partij is de compact vechtende Nimmermeer veel beter dan Hauser, die er gewoon niet doorkomt. Nimmermeer vecht vanuit een solide dekking, geeft weinig weg en komt goed door. Wel verdiend Nico Hauser een applausje extra omdat hij deze partij pas 3 dagen van te voren, als invaller, had aangenomen.
    Romeo Nimmermeer winnaar op punten.








  7. #82
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian
    @ Born As A Thug: Allereerst welkom op het forum

    Er zaten een aantal partijen bij waarbij ik ook zo m’n twijfels had m.b.t. de juistheid van de uitslag van de partij. De partij tussen Umit en Thanit was er daar toch echt niet een van. Thanit scoorde gewoon meer met lowkicks en hoge trappen. Ook met stoten kwam hij volgens mij beter door. Moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik misschien niet helemaal objectief ben, maar toch denk ik dat de (grote) meerderheid van het publiek met me eens is dat Thanit de terechte winnaar was.
    Ik ben wel objectief (al komt Vd Vathorst uit amsterdam) en volgens mij was het een onbeslist.
    Thanit kwam vaak goed door met kicks, maar miste ook erg veel. Boksend was Umit beter en aangezien in NL kicks niet zwaarder tellen dan stoten leek me er weinig verschil in te zitten. Thanit heeft volgens mij gewonnen vanwege zijn houding en....... het thuisvoordeel.

    Over de partij van Paul ...... tegen Tim Mekkenholt kan ik kort zijn. Paul was deze avond niet de agressieve vechter die ik normaal zie. Na de trap in het kruis (overigens geheel per ongeluk) had hij er echt weinig zin meer in en werd ook een paar keer goed op zijn benen geraakt.
    Mekkenholt is een goede vechter, maar kijk uit met te zeggen dat hij staand voor niemand bang hoeft te zijn, want hij mist wel erg veel, waar tegenstanders van kunnen profiteren. Paul helaas maar een keer op zondag en dat was duidelijk niet genoeg.
    Roy Gefeliciteerd.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    M.b.t. Thanit:
    Umit maakte misschien wel meer stoten dan Thanit, maar voor zover ik het zag (en ik zat er best dichtbij), kwamen veel van die stoten op de dekking. Thanit kwam met zijn trappen goed door en daar had Umit volgens mij toch behoorlijk last van.

    Ben wel met je eens dat de houding van Thanit bij zou kunnen dragen aan de overwinning, maar zoals ik hierboven al aangaf denk ik sowieso dat Thanit terecht heeft gewonnen. Het was sowieso een topprestatie van Thanit die hier zijn eerste C-partij vocht tegen een topvechter als Umit die bijna B-klasse is.


    M.b.t. Tim:
    Vergeet niet dat dit Tim zijn eerste partij was (op een amateur Shooto wedstrijd na). Hij heeft wel wat gemist, maar wist goed te herstellen zodat daar geen gebruik van kon worden gemaakt (althans, zo zie ik het). Hoe dan ook, ik zag van Tim goede stootcombinaties, keiharde lowkicks, maar ook hoge trappen (t.g.v. een hoge trap kreeg Paul in ronde 1 dan ook 8 tellen).

    Los van deze partij, denk ik dat Paul een goede vechter is. Ik hoorde over zijn partij in Nieuwegein veel positieve geluiden. Wie weet treffen Paul en Tim mekaar over een tijd nog een keer. Ik weet van zowel Paul als Tim dat ze hier niet onwelwillend tegenover staan

    Enne thx

  9. #84

    Default

    yo yo yo
    karakas is back....
    ej thnx voor shirtje man
    maare als iedereen zo twijfelt denk ik aan een rematch dan zien we dan wel maare umit kwam meer door met stoot +trap
    maar ik denk aan een rematch we kunnnen gaan stemmen en dan geen thuisorganisatie dan komt die thai lekker naaar ZILVERMEEUWEN IN ZAANDAM TOCH????
    peace
    Op zijn minst was het een ONBESLIST.
    F:\Documents and Settings\MATW\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\rayen.jpg

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by karakas...
    yo yo yo
    karakas is back....
    ej thnx voor shirtje man
    maare als iedereen zo twijfelt denk ik aan een rematch
    Ik twijfel helemaal niet, hoe kom je erbij?

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    Very well done!
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  12. #87
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Nog even over de foto's.

    Op verzoek van Garik doe ik hier een oproep. Hij zoekt nog steeds aanvallende actie foto's van zijn partij!!! voor zijn portfolio.. .

    Zowel Mama als Triker laten veel actiefoto's zien van zijn tegenstander van Van de Vathorst, terwijl dit gala toch duidelijk werd geafficheerd als Twente tegen de rest van Nederland. Mooie foto's hoor Mama en Triker, maar toch.....sportschool van de Vathorst komt toch echt niet uit Twente.

    Het gaat om deze:
    - In de eerste seconde lag Clement op zijn kont na een links-rechtse combo van Garik. Foto?
    - Hieltrap van Garik op het gezicht van Clement, die achterover stuiterde. Foto?
    - linksrechtse combo met linkerknie na, Clement valt weer op de grond. Foto?
    - Guillotine choke van Garik. Ondanks dat deze actie op de grond plaats vond, wordt een foto hiervan wel gewaardeerd. Foto?
    - Rechter highkick van Garik, die rakelings langs gaat. Foto?

    Zijn er wellicht fotografen die wel aanvallende actiefoto's hebben gemaakt van onze Twentse vechter, Garik Sarkisjan van Scorpio Gym uit Almelo (=ook Twente)?????
    WIE?

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail
    Nog even over de foto's.

    Op verzoek van Garik doe ik hier een oproep. Hij zoekt nog steeds aanvallende actie foto's van zijn partij!!! voor zijn portfolio.. .

    Zowel Mama als Triker laten veel actiefoto's zien van zijn tegenstander van Van de Vathorst, terwijl dit gala toch duidelijk werd geafficheerd als Twente tegen de rest van Nederland. Mooie foto's hoor Mama en Triker, maar toch.....sportschool van de Vathorst komt toch echt niet uit Twente.
    Waar ligt Tukkerland

  14. #89
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    In het middelpunt van de wereld, tussen Wladiwostock en Los Angeles.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    enschede
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default FOTO's Enschede

    Foto's van het gala zullen binnenkort op onze site geplaatst worden. (www.angelogym.nl)
    Er waren een aantal fotografen aanwezig op ons gala, die mij een cd-rom met foto's hebben beloofd.

    Angelo
    It's not whether you get knocked down, it's whether you get up...

  16. #91
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig, er is nog een sprankje hoop in deze donkere dagen.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Het was een vette gala met harde partijen!

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ik geloof er niks van dat Garik Sarkisjan die avond aanvallende acties gemaakt heeft :roll: .
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: FOTO's Enschede

    Quote Originally Posted by angelo
    Foto's van het gala zullen binnenkort op onze site geplaatst worden. (www.angelogym.nl)
    Er waren een aantal fotografen aanwezig op ons gala, die mij een cd-rom met foto's hebben beloofd.

    Angelo
    Waar heb ik dat meer gehoord

  20. #95
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Ik geloof er niks van dat Garik Sarkisjan die avond aanvallende acties gemaakt heeft :roll: .
    Hey Ronald, jij bent dus admin.
    Geweldige reactie, maar hoe moet ik die smiley zien?

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail
    Quote Originally Posted by Ronald
    Ik geloof er niks van dat Garik Sarkisjan die avond aanvallende acties gemaakt heeft :roll: .
    Hey Ronald, jij bent dus admin.
    Geweldige reactie, maar hoe moet ik die smiley zien?
    Hey Drakenstaart, jij bent dus white belt.
    Die smiley mag je lezen als "hmm...". De opmerking is overigens ironisch bedoelt. Ironische opmerkingen uitleggen is eigenlijk nooit grappig :roll: (= hmm...).
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  22. #97
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Hey Drakenstaart, jij bent dus white belt.
    Skip the white belt. Bij jouw hoort zo'n geblokte.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    hihi aleide vet lache toch dat je met mixfight shirt opkwam haha

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default



    wie is deze kerel? ik heb hem een x in de trein gezien. Hij lijkt op vitor een beetje op bepaalde fotos

  25. #100
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    Dat is Siyar "The Killer" Bahadurzada.
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •