MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default Galásek volgt Van der Vaart op als Ajax-aanvoerder

    Ronald Koeman heeft Tomás Galásek met ingang van heden benoemd tot de nieuwe aanvoerder van Ajax. De Tsjechische middenvelder volgt hiermee Rafael van der Vaart op, die de band is afgenomen door trainer Ronald Koeman.

    Van der Vaart weigerde gisterenavond tegen Bayern München te spelen als hangende linksbuiten, in het licht van het teambelang vindt Ronald Koeman deze opstelling zeer teleurstellend.

    Onder Co Adriaanse was Tomás Galásek ook al eens aanvoerder in 2001, maar aangezien hij zich na terugkomst van een lange blessure eerst zonder druk wilde concentreren op zijn spel, leverde hij de band destijds vrijwillig in bij Fred Grim.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    van der vaart is een kloozak die leeft in een droomwereld. Wie de fok denkt hij wel niet dat hij is !? Die loser moet verbannen worden naar het 2de of in de winter verkocht worden. Denkt hij dat hij zidane ,ronaldo , nedved of henry is ? Helemaal gek , wat een sterallures , hoe haalt hij t in zn rotte kop.

    eerst kost hij ons zlatan. Door de ruzie en de problemen publiek te maken op zn super zielige website. Vervolgens stelt hij zijn eigen belang boven die van ajax in europees voetbal. Dan ben je dus echt niet geschikt en dan hoepel je maar lekker op met al je talent. Hij kan aardig ballen maar dat compenseert voorlopig zijn sociale en proffesionele gebreken absoluut niet.


    bloedhond!!! weg ermee

    sowieso tijd dat stanley aborah in de basis staat , die jongen is zo hongerig als maar kan en hij heeft de skills :thumbs:

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Zo,

    Dat is de eerste juiste beslissing. Nu nog even verkopen voor een knaak (=waarde van rafael exclusief een paar miljoen opleidingskosten natuurlijk).

    Haal die andere Rafael (nando) maar terug uit Mofrika. Dat is pas iemand met een Ajax hart.

    Hopelijk gaat de huidige Ajax Rafael spelen in een land waar zijn armen er af gehakt worden als hij de bal aanneemt zoals hij dat de laatste tijd doet. Met de armen i.p.v. de borst.
    Ik dacht dat de om zeep geholpen open kans tegen RBC het dieptepunt was maar gisteren flikte hij z'n "kippen-borst-hands" maneuvre gewoon bij zijn eerste balcontact. Wat een morron zeg.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    VERTROUWENSBREUK NA NIEUWE BOTSING MET KOEMAN

    Van der Vaart band kwijt


    AMSTERDAM, vrijdag
    Ajax houdt dit seizoen een twijfelachtige traditie in stand. Opnieuw zaait een wedstrijd in de Champions League tweedracht. De weigering van Rafael van der Vaart om als hangende linkerspits te spelen tegen Bayern München viel bij trainer Ronald Koeman verkeerd. Hoewel de coach direct na afloop vrij mild was in zijn oordeel, sommeerde hij Van der Vaart gisteren de aanvoerdersband in te leveren bij Tomas Galásek.
    Bang om er wéér ’een affaire’ bij te hebben, deden alle partijen er krampachtig het zwijgen toe. Het was nog „te vers�, zei de beklaagde. Vandaag hebben speler en trainer eerst nog een gesprek, alvorens Van der Vaart naar buiten zal treden. Kort voor de wedstrijd maakte hij kenbaar het niet meer te zien zitten in een rol als pure aanvaller. „Ik wil voortaan op mijn eigen positie spelen: linkshalf of centraal achter de spitsen.�
    Koeman dacht daar anders over en zette andere spelers neer op de posities die Van der Vaart ambieert. „Op dit niveau heb je middenvelders nodig die completer zijn in de omschakeling.â€? Hij vond het protest van zijn aanvoerder fair, maar voegde er wel veelbetekenend aan toe dat een voetballer altijd moet wÃ*llen spelen. Met een boycot (lees: Seedorf-syndroom) laat je bovendien een heel elftal in de kou staan. Daar had Koeman een punt, want hoe zou de nasleep van dit meningsverschil geweest zijn als Ajax was uitgeschakeld? Nigel de Jong heeft ook vijf verschillende plaatsen van het speelveld gezien, en soms vervloekt. Als iedereen zijn eisenpakket op tafel legt, is het einde zoek.
    Dat Koeman teleurgesteld is in Van der Vaart, bleek ongeveer tien uur later. Op zijn beurt reageerde Van der Vaart gekrenkt. Hij had deze maatregel niet verwacht. Dinsdag vroeg Koeman zijn aanvoerder om aan het belang van de ploeg te denken, maar Van der Vaart koos voor zichzelf. Hij is de vele wisselingen beu en wil zich graag richten op een positie op het middenveld, waar zijn vriend Wesley Sneijder momenteel de voorkeur geniet.
    „Eerst viel ik buiten de boot; nu is het andersom. Ik heb het afgedwongen op trainingen en in wedstrijden. Dat geeft me een fantastisch gevoel, maar het blijft vervelend dat Rafael en ik in die discussie blijkbaar nooit van elkaar gescheiden kunnen worden�, aldus Sneijder, die een goede wedstrijd speelde tegen Bayern München. De blijdschap over het behalen van de volgende ronde verdween snel naar de achtergrond. Sneijder moest toegeven dat het ook met schaamte te maken had. Andere clubs eindigden in de Champions League op zeven, negen of zelfs tien punten. De vier van Ajax steken daar schril bij af.

    Wat erger is: wie dacht dat Ajax langzaam maar zeker weer een front begon te vormen, zit ernaast. Het gaat immers niet om een ontevreden wisselspeler die in opstand komt. Koeman denkt dat hij Ajax in de Nederlandse competitie wel kan laten opereren met Van der Vaart en Sneijder op het middenveld. Het is echter de vraag of dat in de toekomst nog vaak zal gebeuren. Door de gebeurtenissen van deze week lijkt een breuk onafwendbaar. Van der Vaart zal vermoedelijk elke goede mogelijkheid aangrijpen om in de winterstop weg te komen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Mike = correct.

    Je moet blij zijn dat je sowieso mag spelen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    Koeman laat ex-aanvoerder Van der Vaart spelen

    10/12/2004 21:06

    'Hij speelt', met die woorden maakte Ajax-coach Ronald Koeman duidelijk dat er voor Rafael van der vaart geen grote gevolgen zijn voor zijn weigering niet als linksbuiten te spelen. Behalve dan het inleveren van zijn aanvoerdersband.
    'Dat deed pijn', reageerde Van der Vaart op het kwijtraken van zijn aanvoerdersschap. Tomás Galásek is nu de captain, Hans Vonk is vice-aanvoerder. 'De trainer vertelde dat hij teleurgesteld was en dat ik geen goed voorbeeld voor de groep was. Ik schrok ervan, want ik vind dat ik niets verkeerd heb gedaan.'

    Koeman vond wel dat Van der Vaart in de fout was gegaan door niet als linksbuiten te willen spelen tegen Bayern München. 'Ik heb het hem niet verplicht, anders had hij wel gespeeld, daar ben ik zeker van.'

    'Woensdagavond was deze zaak niet belangrijk, toen waren we met de wedstrijd bezig. Later heb ik er over nagedacht en ik vond zijn houding een aanvoerder onwaardig. Hij had moeten spelen; je moet alles doen voor het elftal en ik miste bij hem de wil om er alles voor te doen. De aanvoerder moet een voorbeeld zijn voor zijn ploeggenoten. Ik heb bij Barcelona ook eens acht wedstrijden op rij als rechtshalf gespeeld. En ik was geen rechtshalf.'

    Van der Vaart zei geen grote conclusies te verbinden aan wat er gebeurd is, maar laat doorschemeren allesbehalve blij te zijn met de maatregel van zijn coach. 'We hebben een meningsverschil, maar we moeten wel verder. Het zal pijn blijven doen. Ik ben niet boos, maar een beetje pissig. De relatie tussen ons is wel een beetje kapot', sipte Van der Vaart.

    'Dit alles is geen reden voor mij om weg te gaan bij Ajax. Ik doe dit ook zeker niet om een breuk te forceren en ik zou nooit op zo'n manier weg willen gaan bij deze club. Ik heb het er moeilijk mee, maar ik speel graag bij Ajax.'

    Koeman probeerde nog een positieve wending te geven aan het ontnemen van de aanvoerdersband. 'Wie weet valt er een last van Rafael af en voelt hij zich straks bevrijd. Dan zeggen we over een paar maanden weer hoe fantastisch hij speelt. Het kan dus ook een positieve uitwerking hebben. Wat mij betreft is de kous nu af. Rafael zal zondag tegen Vitesse ook gewoon spelen.'

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Ja die vd Vaart is het echt een beetje naar z'n bolletje gestegen. Snel verkopen die praatjesmaker, want hij begint types als sneijder ook al aan te steken.
    Gewoon hard aanpakken, zoals adriaanse nu ook doet bij az.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike
    van der vaart is een kloozak die leeft in een droomwereld. Wie de fok denkt hij wel niet dat hij is !? Die loser moet verbannen worden naar het 2de of in de winter verkocht worden. Denkt hij dat hij zidane ,ronaldo , nedved of henry is ? Helemaal gek , wat een sterallures , hoe haalt hij t in zn rotte kop.

    eerst kost hij ons zlatan. Door de ruzie en de problemen publiek te maken op zn super zielige website. Vervolgens stelt hij zijn eigen belang boven die van ajax in europees voetbal. Dan ben je dus echt niet geschikt en dan hoepel je maar lekker op met al je talent. Hij kan aardig ballen maar dat compenseert voorlopig zijn sociale en proffesionele gebreken absoluut niet.


    bloedhond!!! weg ermee
    Helemaal mee eens, plus dat proleten hoertje Silvie kan hem geen manieren leren, tja exit met die mafkees.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Weet je waarom vd Vaart over Zlatan heen kotste? Sylvie was eerst het neukertje van Zlatan

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    En dat geloof ik dus meteen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Judas
    Sylvie was eerst het neukertje van Zlatan
    en ik de eerste van Sylvie

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    judas, hoe concreet is die info (ik kom ze namelijk nog weleens tegen in de supermarkt en dit lijkt me dus echt iets dat door de omroepinstallatie verspreid moet worden...)
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Vandaar dat Sylvie = de hoer van a'dam ook zo hard aankwam bij die huilebalk van een vdv. :mrgreen:
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    zlatan is de pimp van amsterdam
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    In de krant stond:"Van der Vaart raakt aanvoerdersband kwijt"

    mijn collega (vrouw, blond, no offence) zegt:"nou wat een nieuws, dat moet echt in de krant, hij kan toch gewoon een nieuwe halen" dus ik lachen, is ze nog kwaad ook, het was geen grapje.
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto
    In de krant stond:"Van der Vaart raakt aanvoerdersband kwijt"

    mijn collega (vrouw, blond, no offence) zegt:"nou wat een nieuws, dat moet echt in de krant, hij kan toch gewoon een nieuwe halen" dus ik lachen, is ze nog kwaad ook, het was geen grapje.
    hahahahaha

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    :shock:

    hahahaha

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Silvie = lekker :P

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •