MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 62
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arjan
    haha doet ie het nog?
    denk dat elke gozer zn nare ervaringen zelfs MET tok nog wel heeft...
    Vooral als vermoeide mensen frontkicks moeten trainen en dan hun trainingspartner raken, waardoor zo'n mooie tok naar beneden schiet :x
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    wel slecth dat je dat niet wist jorina

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Quote Originally Posted by Arjan
    zitten die scheidsjes daar ook altijd te voelen?
    heeft ze niets aan *plop* oeps, sorry mevrouw...
    Nee maar ik vraag het wel .... tis namelijk niet verplicht om als vrouw een protector te dragen .... wel verstandig trouwens ... een borstprotector check ik wel altijd aan de zij-kant of ie niet over de lever etc etc gaat .....
    Nou, ik heb mijn laatste 2 wedstrijden te horen gekregen dat ik een tok moest dragen anders mocht ik niet vechten. Dus dat klinkt erg verplicht of niet?
    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Aleide
    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Quote Originally Posted by Arjan
    zitten die scheidsjes daar ook altijd te voelen?
    heeft ze niets aan *plop* oeps, sorry mevrouw...
    Nee maar ik vraag het wel .... tis namelijk niet verplicht om als vrouw een protector te dragen .... wel verstandig trouwens ... een borstprotector check ik wel altijd aan de zij-kant of ie niet over de lever etc etc gaat .....
    Nou, ik heb mijn laatste 2 wedstrijden te horen gekregen dat ik een tok moest dragen anders mocht ik niet vechten. Dus dat klinkt erg verplicht of niet?
    Het zou kunnen dat organisaties het wel verplicht stellen, maar ik zou geen organisatie kunnen noemen waar t verplicht is .....
    Ush,
    Marco.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Quote Originally Posted by Aleide
    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Quote Originally Posted by Arjan
    zitten die scheidsjes daar ook altijd te voelen?
    heeft ze niets aan *plop* oeps, sorry mevrouw...
    Nee maar ik vraag het wel .... tis namelijk niet verplicht om als vrouw een protector te dragen .... wel verstandig trouwens ... een borstprotector check ik wel altijd aan de zij-kant of ie niet over de lever etc etc gaat .....
    Nou, ik heb mijn laatste 2 wedstrijden te horen gekregen dat ik een tok moest dragen anders mocht ik niet vechten. Dus dat klinkt erg verplicht of niet?
    Het zou kunnen dat organisaties het wel verplicht stellen, maar ik zou geen organisatie kunnen noemen waar t verplicht is .....
    Ik weet niet precies welke bond dat was maar dat was bijvoorbeeld in Enschede afgelopen rings gala. Volgens mij is dat NKBB. En die daarvoor was ook bij hun.
    www.loeksgym.nl
    BRC Rules!

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    +Kut
    Posts
    608
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem
    ik vind dat je die dingen moet verplichten;een stukje zelfbescherming. Ik heb zelf een nare ervaring door het "niet"dragen van een TOK!! Maar goed dat is mijn mening.

    Osu

    Chris
    Ik dacht dat je dat lekker vond chris, heheh
    MrMiyagi sais "Ja Zegge!?"

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    HOI aleide,is altijd op gewicht.
    Je hebt gelijk, bij de nkbb is het verplicht voor dames en heren uiteraard ook.

    gr, JURY

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    okie bedankt
    ff geen zin om op te drukken

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jojo1 haha
    okie bedankt
    ff geen zin om op te inloggen

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    No sense of direction.
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Nog een variant erop van www.martialartsstore.nl:



    Ook niet onaardig trouwens:

    Wow wat gaaf moet ik zeker hebben met savate

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default ongelukken

    Zijn er bij de dames nooit ongelukken zonder tok gebeurd? Ik heb namelijk wel eens een knie en ook een trap in mijn kruis gehad, was toen wel heel blij dat ik een tokkie had. Verder nog nooit van ongelukken bij vrouwen gehoord, maar neem van mij aan dat het heel erg pijn doet!
    Trouwens voor de vrouwelijke organen in de onderbuik schijnt het nog belangrijker te zijn om er een aan te hebben. Als je nog gen kinderen hebt gehad tenminste en die nog wel wilt krijgen!

    Groetjes

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Quote Originally Posted by Aleide
    Quote Originally Posted by Marco (scheids)
    Quote Originally Posted by Arjan
    zitten die scheidsjes daar ook altijd te voelen?
    heeft ze niets aan *plop* oeps, sorry mevrouw...
    Nee maar ik vraag het wel .... tis namelijk niet verplicht om als vrouw een protector te dragen .... wel verstandig trouwens ... een borstprotector check ik wel altijd aan de zij-kant of ie niet over de lever etc etc gaat .....
    Nou, ik heb mijn laatste 2 wedstrijden te horen gekregen dat ik een tok moest dragen anders mocht ik niet vechten. Dus dat klinkt erg verplicht of niet?
    Het zou kunnen dat organisaties het wel verplicht stellen, maar ik zou geen organisatie kunnen noemen waar t verplicht is .....
    Bij de FFE is een tok bij de dames verplicht en daar word ook op gecontroleerd, borstbescherming is voor eigen risico en word niet gecontroleerd door de scheidsrechter.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Thanx voor de info Phranq :shock:
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ik draag met trainen altijd borstprotectie, het is gewoon niet fijn als je een knie, stoot, trap op je borsten krijgt, een meisje dat bij ons trained heeft daar ook weleens erg lang last van gehad. Heb eigenlijk nog nooit een trap of knie in mn kruis gehad, tenminste niet zo dat ik er last van had.
    Misschien is het zinvoller om borstprotectie te verplichten..
    Groetjes

  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Nou ik weet wel dat in Japan het wel verplicht was om een tok te dragen.
    En ik vondt het echt zwaar irritant...
    vooral als je ook grond erbij vecht, het zit gewoon in de weg!
    Maar ja als het verplicht is, kan je er weinig aandoen.
    Het lijkt net zo'n super grote maandverband die tussen je benen zit...ahahaha
    maar wordt het met Shooto/MMA partijen in Nederland ook verplicht?
    weet iemand dat?

    Groetjes Nadiaatje

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    ik draag met me wedstrijden tegenwoordig altijd borst protectie en tok met trainen alleen borst protectie maar af en toe is die tok en daar ben ik nu al 2x door gestraft 1x een blauwe doos door een knietje echt verrotte zeer en 1x gewoon vette pijn...
    maar goed zo'n tok zit niet zoals ik wil haha

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ......tis kut maar na een wedstrijd een snee in je punani is ook niet alles.

  18. #43
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    ik dacht dat het met mma shooto in nederland niet verplicht is, maar vind het wel verstandiger als ze het zouden verplichten net als de nkbb.

    Ik woon nu n Duistland en bij kickboks wedstrijden worden een vrouwen tok en borstbeschermer verplicht gesteld. Ook bij trainingen draag ik beide, inderdaad zoals jojo zei is een blauwe doos niet fijn en nogmaals:
    de gevolgen van een knie in de onderbuik( daar waar de eierstokken en dergelijke zitten) is echt gevaarlijk voor vrouwen!

    De borstbeschermer vind ik zelf iets minder belangrijk, en ook kan een trap op de borstprotector vervelend snijden aan de zijkant! Een ideale bestaat er volgens mij nog niet! Geldt ook voor toks, waarom maken ze die dingen niet beter en comfortabeler?!!

  19. #44
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    ik dacht dat het met mma shooto in nederland niet verplicht is, maar vind het wel verstandiger als ze het zouden verplichten net als de nkbb.

    Ik woon nu n Duistland en bij kickboks wedstrijden worden een vrouwen tok en borstbeschermer verplicht gesteld. Ook bij trainingen draag ik beide, inderdaad zoals jojo zei is een blauwe doos niet fijn en nogmaals:
    de gevolgen van een knie in de onderbuik( daar waar de eierstokken en dergelijke zitten) is echt gevaarlijk voor vrouwen!

    De borstbeschermer vind ik zelf iets minder belangrijk, en ook kan een trap op de borstprotector vervelend snijden aan de zijkant! Een ideale bestaat er volgens mij nog niet! Geldt ook voor toks, waarom maken ze die dingen niet beter en comfortabeler?!!

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    je hebt twee keer gepost daniela!

    ben het met je eens een tok voor vrouwen moet. Bij karate wedstrijden is de tok voor vrouwen niet verplicht, maar heb wel eens een trap keihard in de ...... gehad. Zonder tok! AUAUAU Maar ja ben nog bij de dokter geweest voor de zekerheid. Alleen een blauwe doos, maar nu heb ik wel een tok en de eerste training kreeg ik er direct weer een trap op! Het zit iid niet fijn, maar het beschermt wel goed, hoewel je het natuurijk nog goed voelt.

    Verder moet een borstprotector met karate wel voor vrouwen, ben eraan gewend!

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    904
    vCash
    126000

    Default

    heb je die dingen oook in verschillende maten ? voor grote heuvels en kleine heuvels, en heb je ze ook voor als de dames de maandelijkse periode hebben met een klein gaatje voor het touwtje ?
    WIE EEN KUIL GRAAFT VOOR EEN ANDER MAG GRAAG WERKEN!

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    whahahahahhahahahahaha lol at bloody
    dat touwtje stop je gewoon tussen je dinges hooor hahahaha
    en het is 1 maat alleen je hebt in de banden voor je middel maten meestal gewoon s/m/l/

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    lol at bloody hahahahaha
    dat touwtje stop je er gewoon tussen hoor hahahahahahaha
    en verschillende maten zijn er niet echt alleen gaat het om je buik naja heupen of het een s/m/l/ moet worden

    hahahahah sorry maa moest echt ff lache toen ik lag over dat gaatje voor het touwtje whahaha

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    ahhh Bloody heeft nog niet veel vrouwen gezien. Waar laat je het touwtje????
    Geloof dok flinstone maar, het touwtje is geen meter hoor. Zelf al frommel je hem niet tussen de buitenste lippen weg dan kan je gewoon een tok dragen. Het is geen ijzere ketting van een meter!!!
    ush Fred

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Een tok heeft mijn cohones meerdere malen gered!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •