MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default AZ laat Fortes Rodriguez transfervrij vertrekken

    AZ laat Fortes Rodriguez transfervrij vertrekken

    21/12/2004 17:13

    José Fortes Rodriguez gaat AZ naar alle waarschijnlijkheid in de winterstop verlaten. De verdediger, die ook na een gesprek in onmin leeft met trainer Co Adriaanse, heeft die vrijheid gekregen van de Alkmaarse club.
    De transfervrije status is de uitkomst van een onderhoud dat de technische leiding had met José Fortes Rodriguez. Het gesprek leverde geen verzoening op tussen de verdediger en trainer Co Adriaanse. Om toch een bevredigende oplossing voor de uitzichtloze situatie te bieden verleent AZ medewerking aan een overgang. De Alkmaarse club zal geen afkoopsom vragen voor de routinier.

    AZ acht de kans groot dat Fortes Rodriguez, die in Alkmaar nog tot 2005 onder contract staat, snel een nieuwe club vindt. Volgens de Alkmaarse club is er ruime interesse in de 32-jarige verdediger.

    Adriaanse had Fortes Rodriguez half december uit de A-selectie verbannen nadat de verdediger voor het duel met FC Twente had geweigerd plaats te nemen op de tribune. Het conflict kreeg de vorm van een vertrouwensbreuk, waarna de AZ-coach besloot tot de drastische maatregel. 'Pas wanneer hij zijn excuses aanbiedt en zijn vertrouwen in mij uitspreekt, mag hij terugkomen', zei de coach. Fortes Rodriguez heeft blijkbaar zijn excuses niet aangeboden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Niets voor Feyenoord???
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    zo feyenoord mag zich ernstig in de hanjes wrijven met hem, als het lukt

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.763
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat iemand met zoveel ervaring ook voor Ajax nog wel wat kan betekenen...
    I've never been wrong, except once when I thought I'd make a mistake...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ja maar wil hij dat zelf? het zou me verbazen

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik had dit berichtje ook al in die topic over Hofs en De Graaf gepost.... Lijkt me idd een zeeeeeer slimme zet van Feyenoord als ze deze man aantrekken.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Zeker weten een hele welkome versterking voor Feyenoord.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •