MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default Anderlecht mengt zich in strijd om Buffel

    Anderlecht mengt zich in strijd om Buffel

    30/12/2004 9 :01

    De kans dat Thomas Buffel Feyenoord nog in de winterstop verlaat, wordt steeds groter. Naast VfB Stuttgart en Glasgow Rangers heeft ook Anderlecht zich officieel bij de Rotterdammers gemeld voor de 23-jarige aanvaller, zo meldt de Belgische teletekst.
    Geen van de clubs is er echter al uit met Feyenoord. Buffel gaat pas om tafel met zijn mogelijk nieuwe werkgever zodra die hobbel is genomen. Het contract van de Belgische international loopt in de zomer van 2006 af en Feyenoord wil koste wat kost voorkomen dat Buffel net als Jon Dahl Tomasson gratis uit De Kuip wandelt.

    Een hoge transfersom is voor Feyenoord eveneens van groot belang omdat de club zijn verdediging zo snel mogelijk wil versterken. En coach Ruud Gullit heeft van voorzitter Jorien van den Herik te horen gekregen dat er eerst geld moet binnenkomen voordat er wordt uitgegeven.

    In de zoektocht naar defensieve versterking heeft Gullit bot gevangen bij Roberto Mancini. De coach van Internazionale en oud-ploeggenoot van Gullit bij Sampdoria maakte duidelijk dat Feyenoord te weinig biedt om bij Inter overbodige verdedigers over te nemen.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Voor Buffel moeten ze toch minstens wel 5 miljoen kunnen vangen

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    5 miljoen voor een speler die over een half jaar transfer vrij is?
    Dan moet je wel erg om bepaalde speler verlegen liggen om dat ervoor neer te leggen
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Feyenoord slim bezig is, want Feyenoord heeft meer aan een goede verdediger dan aan Buffel.
    "...luck is when preparation meets opportunity." - Ken Shamrock

    "Simplicity is the key to brilliance."
    - Bruce Lee

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Dennis
    5 miljoen voor een speler die over een half jaar transfer vrij is?
    Dan moet je wel erg om bepaalde speler verlegen liggen om dat ervoor neer te leggen
    Buffel's contract loopt nog 1,5 jaar door.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    2.880
    vCash
    126000

    Default

    Ja Dennis tot de zomer van 2006.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    FEYENOORD EN RANGERS AKKOORD OVER DIRECTE OVERSTAP BUFFEL

    Feyenoord en Glasgow Rangers hebben een akkoord bereikt over de directe overname van Thomas Buffel door de Schotse club. De Belgische aanvaller moet zelf nog wel overeenstemming bereiken met de Schotse grootmacht. Indien Buffel tot een akkoord komt, dan zal hij al per 1 januari 2005 deel uitmaken van de selectie van de Rangers.


    Thomas Buffel speelt al sinds zijn tienerjaren voor Feyenoord en groeide na een tweejarig verblijf bij Excelsior uit tot een van de smaakmakers van de Rotterdammers. De Belgische spits scoorde de afgelopen twee jaar liefst 32 competitiegoals voor Feyenoord, maar zag zich in de huidige jaargang voorbijgestreefd door Salomon Kalou. De Belg heeft bij Feyenoord nog een contract tot de zomer van 2006 en liet eerder weten niet in te willen gaan op een aanbod tot contractverlenging.

    Het is niet voor het eerst dat Feyenoord en de Rangers zaken doen. Eerder verruilden Giovanni van Bronckhorst en Bert Konterman De Kuip al voor Ibrox.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Buffel en Glasgow Rangers komen er niet uit
    05-01-2005 17:42:57

    Thomas Buffel en Glasgow Rangers hebben nog geen akkoord kunnen bereiken over een contract. Dit verklaarden de zaakwaarnemers van de Feyenoorder tegenover het Belgische Het Laatste Nieuws.

    De looneisen van de Rode Duivel zou een struikelblok vormen voor de Schotse club. Volgens Schotse bronnen zou Buffel niet akkoord gaan met een verdubbeling van zijn huidige salaris.

    Feyenoord, dat al wel een deal heeft met de Rangers, is niet gecharmeerd van de houding van Buffel en heeft hem al laten weten dat hij niet mee op trainingskamp mag.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Niet akkoord met een verdubbeling??? Wat een uitzuiger!!!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    pff al die commotie om een belg

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph
    Niet akkoord met een verdubbeling??? Wat een uitzuiger!!!
    idd... @ Buffel.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    Thomas Buffel tekent bij Glasgow Rangers

    5/1/2005 20:52

    Thomas Buffel tekende woensdagmiddag een contract voor 4,5 jaar bij Glasgow Rangers. Feyenoord incasseert 2,3 miljoen pond voor de Belgische international, ongeveer 3,3 miljoen euro.
    'Ik ben zeer blij dat ik bij zo'n grote club heb getekend', verklaarde Buffel op de website van Rangers. 'Ik kan niet wachten op het moment dat ik mag beginnen.' Dat zou komende zondag al kunnen zijn, als zijn club het in de Schotse FA Cup moet opnemem tegen aartsrivaal en kampioen Celtic. 'Als de coach me nodig heeft, dan ben ik klaar voor zondag.'

    Naast Rangers waren ook Benfica, Stuttgart, Schalke en Anderlecht geïnteresseerd in de Feyenoorder. Maar alleen Rangers kwam tot een akkoord met de Rotterdamse club. Buffel, die eerder deze week nog aangaf meer interesse te hebben voor clubs als Benfica en VfB Stuttgart, besloot toch te kiezen voor de Schotse grootmacht.

    Buffel vroeg enkele oud-Feyenoorders om advies. 'Ik sprak met Giovanni van Bronckhorst omdat ik weet dat hij erg succesvol was bij Rangers en hij zei geweldige dingen over de club. Ik sprak ook met Pierre van Hooijdonk en ook hij was heel enthousiast over het leven in Glasgow. Voor mij was het een makkelijke beslissing om te nemen.'

    'Het is allemaal heel erg snel gegaan. Afgelopen weekeinde kwmen de clubs tot een vergelijk en vandaag (woensdag, red.) hebben we de deal afgerond. Ik realiseer me dat ik middenin een verhitte kampioensrace terechtkom, maar ik wil iets doen om Rangers aan de titel te helpen.' De achterstand van The Gers op Celtic bedraagt drie punten.

    Manager Alex McLeish was vol lof over zijn aanwinst. Coach McLeish: 'De wereld ligt aan Buffels voeten. Ik weet zeker van dat de fans van hem zullen houden. Hij viel me voor het eerst op toen hij samenspeelde met Pierre van Hooijdonk. Daarna heb ik hem niet meer uit het oog verloren.'

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Gelukkig maar.... en nu snel een fatsoenlijke verdediger aantrekken !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    3,3 miljoen ? veel te veel

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    heeee dat is een extra wissel in de MSL :mrgreen:

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •