MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 69
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default Ziek : 'Zeebeving is straf van Allah / God'

    Volgens een vooraanstaand moslimleider uit Riyadh in Saoedi-Arabiƫ, sjeik Al-Fawzan, is de zeebeving in de Indische Oceaan - die tot nu toe aan zeker 165.000 mensen het leven heeft gekost - een straf van Allah omdat de getroffen gebieden onder meer toestaan dat homo's hun ''perverse gedragingen'' daar praktiseren. ''Deze grote tragedies en collectieve straffen die hele dorpen, steden en zelfs hele provincies treffen, zijn de wil van Allah. Iedereen weet dat de getroffen gebieden, die helaas te vinden zijn in Islamitische en andere Aziatische landen, vooral rond de kerstdagen worden overstroomd door seksueel perverse toeristen, met name door homoseksuelen'', aldus de moslimleider.

    Het is volgens de sjeik geen toeval dat de ramp zich voltrok in een periode rond kerst op het moment dat ''ontuchtplegers en lieden uit de hele wereld die corrupt zijn naar deze stranden komen voor hun seksuele perverse handelingen.'' Al-Fawzan zegt verder dat in de getroffen gebieden ''voorlopig alleen het gekrijs van kraaien te horen zijn. Een teken voor alle moslims om Allah te gehoorzamen.''

    Al-Fawzan is lid van het hoogste college van moslimgeestelijken in Saudi-Arabiƫ. Hij is als hoogleraar verbonden aan de Al-Imam Universiteit. Zijn religieuze boeken worden gebruikt door 5 miljoen studenten over heel de wereld tot in Europa en de Verenigde Staten.

    Dominee
    In Thailand zei een dominee uit Bangkok eveneens dat de tsunami een straf van God is. ''God stuurde welbewust de watervloed naar Indonesiƫ, Sri Lanka en Thailand. Het gaat erom dat we Zijn hand opmerken en de betekenis gaan begrijpen'', aldus ds. Saengkong.

    Veel christenen in Thailand zouden er overigens van overtuigd zijn dat dat de Heer met de zeebeving enerzijds zijn toorn over de zonden heeft willen tonen en tegelijk de volken in Zuidoost-Aziƫ en in de wereld heeft willen opwekken tot bekering.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    ohh maar natuurlijk gaan we nu die kant op, was eigenlijk wel te verwachten. Vroeg of laat moest er wel iemand zijn die dat zou zeggen.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Wil er eigenlijk geeneens op reageren. Kotsmisselijk word je van de godsdienst waanzinnigen (ongeacht welk geloof).

    Dit soort gasten moeten ze boven de indische oceaan in zee dumpen "als straf van God.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    479
    vCash
    126000

    Default

    Een nederlands christelijk blad had dat ook al een paar dagen geleden geschreven...
    You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap
    Wil er eigenlijk geeneens op reageren. Kotsmisselijk word je van de godsdienst waanzinnigen (ongeacht welk geloof).
    sluit ik mij bij aan

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    ja payap= correct
    ziek!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Dit schreef ik op kerst avond :? in deze topic...

    http://www.ma-skills.com/phpBB2/view...ghlight=bijbel

    Quote Originally Posted by Silat
    Posted: Fri Dec 24, 2004 12:13 pm Post subject:
    Dieren eten elkaar op en mensen vermoorden elkaar, mensen doden dieren, dieren doden mensen, oorlogen, mannen worde gay, vrouwen pot, overstromingen, aardbevingen, virussen, plagen, enz, enz..

    Zo blijft er een balans op aarde.
    Anders had onze "hogere macht" die de een God noemt en de ander Allah of Boedha het allang gestopt daar in het midden oosten en de rest vd wereld.
    :roll:

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Thuis
    Posts
    2.373
    vCash
    126000

    Default

    aan dit soort onzin ga ik geeneens woorden vuil maken

  9. #9

    Default

    Dergelijke reacties waren te verwachten..........

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    N.L
    Posts
    1.594
    vCash
    126000

    Default

    Gekken heb je nou eenmaal overal .


    De plicht is zwaarder dan een berg de dood lichter dan een veer

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    allah vindt het dan waarschijnlijk ook niet erg als we die 112 miljoen lekker zelf houden

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    stelletje kakkerlakken

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Het is wel grappig om te zien hoe dat artikel is opgebouwd. Het commentaar door de 'moslimleider' wordt als eerst beschreven en met heel wat meer woorden ...

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default Re: Ziek : 'Zeebeving is straf van Allah / God'

    Quote Originally Posted by Nicky
    Volgens een vooraanstaand moslimleider uit Riyadh in Saoedi-Arabiƫ, sjeik Al-Fawzan, is de zeebeving in de Indische Oceaan - die tot nu toe aan zeker 165.000 mensen het leven heeft gekost - een straf van Allah omdat de getroffen gebieden onder meer toestaan dat homo's hun ''perverse gedragingen'' daar praktiseren. ''Deze grote tragedies en collectieve straffen die hele dorpen, steden en zelfs hele provincies treffen, zijn de wil van Allah. Iedereen weet dat de getroffen gebieden, die helaas te vinden zijn in Islamitische en andere Aziatische landen, vooral rond de kerstdagen worden overstroomd door seksueel perverse toeristen, met name door homoseksuelen'', aldus de moslimleider.
    Zolang er zulke moslimleiders rondlopen gaat het niet goed komen met de wereld. Wat een tyfushond zeg ziek, ziek, ziek, die moeten ze nu gelijk oppakken en gebukt over een hek neerleggen vlak voor een mannetjesolifant

    Snap niet dat er hele volkstammen zo'n gozer volgen :? Wie kan me dit uitleggen want zulke "leiders" kunnen alleen bestaan bij de gratie van hun stomme volgelingen :x

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default Re: Ziek : 'Zeebeving is straf van Allah / God'

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by Nicky
    Volgens een vooraanstaand moslimleider uit Riyadh in Saoedi-Arabiƫ, sjeik Al-Fawzan, is de zeebeving in de Indische Oceaan - die tot nu toe aan zeker 165.000 mensen het leven heeft gekost - een straf van Allah omdat de getroffen gebieden onder meer toestaan dat homo's hun ''perverse gedragingen'' daar praktiseren. ''Deze grote tragedies en collectieve straffen die hele dorpen, steden en zelfs hele provincies treffen, zijn de wil van Allah. Iedereen weet dat de getroffen gebieden, die helaas te vinden zijn in Islamitische en andere Aziatische landen, vooral rond de kerstdagen worden overstroomd door seksueel perverse toeristen, met name door homoseksuelen'', aldus de moslimleider.
    Zolang er zulke moslimleiders rondlopen gaat het niet goed komen met de wereld. Wat een tyfushond zeg ziek, ziek, ziek, die moeten ze nu gelijk oppakken en gebukt over een hek neerleggen vlak voor een mannetjesolifant

    Snap niet dat er hele volkstammen zo'n gozer volgen :? Wie kan me dit uitleggen want zulke "leiders" kunnen alleen bestaan bij de gartie van hun stomme volgelingen :x
    zucht.........................................

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Impulse
    ohh maar natuurlijk gaan we nu die kant op, was eigenlijk wel te verwachten. Vroeg of laat moest er wel iemand zijn die dat zou zeggen.
    Maar ik vraag me af waarom zo weinig mensen hier op reageren of heeft die mafketel gewoon gelijk volgens ......... :?

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    allah heeft dit gedaan dus?..ik heb maar een woord daarvoornzin

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Natuurlijk is dit onzin maar waarom geloven nu miljoenen mensen deze onzin

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Omdat het vaak nou niet echt de meest ontwikkelde mensen zijn, sjaak

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    nou..
    je hebt mensen die normaal zijn en je hebt mensen die niet normaal zijn..dus wij behoren tot de normale en de andere behoren tot ........

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Maar ik vraag me af waarom zo weinig mensen hier op reageren of heeft die mafketel gewoon gelijk volgens ......... :?
    Daar had ik ook een keer een discussie over en vrienden van me hadden als argument dat ze er ziek van werden dat ze iedere keer alles moeten gaan ontkennen wat er door 1 gek gezegd wordt omdat ze anders steeds weer werden geassocieerd met die gek. Tja, ik kon ze niet echt ongelijk geven want het is wel zo. Je ziet het trouwens ook wel in deze topic. Er wordt meer over die Moslims gezegd dan over die Christenen die dezelfde mening hebben en niemand verwacht een tegenreactie vanuit de Christenlijke gemeenschap..

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Ik vraag me af waarom zo weinig mensen hier op reageren of heeft die mafketel gewoon gelijk volgens ......... :?
    Ach weet je Sjaak...

    Het is maar net op welke manier je het hele verhaal wilt interpreteren...

    Natuurlijk geloof ik niet dat God of Allah dit als straf gezien heeft en deze bekrompen uitspraakt komt inderdaad voort uit het achterlijke denken dat het geloof soms / vaak met zich meebrengt!

    Ook ben ik niet echt gelovig, maar stel je nu eens voor dat er wel degelijk een God mee te maken heeft...

    Zou het dan niet zo kunnen zijn dat het uiteindelijke doel achter dit alles geweest is dat mensen nu plotseling wel in staat zijn om elkander te helpen... Zou God ons niet eens wakker hebben willen schudden?

    "Laat ik eens aan de aarde rammelen om tot stand te brengen dat mensen elkaar gaan helpen! Hopelijk komen de mensen daar beneden dan eens tot het besef dat ze eens wat vaker voor elkaar klaar moeten staan en niet alleen in tijden van rampen..."

    Waarom zijn er dan zoveel onschuldige mensen voor dood moeten gaan?

    Wanneer er werkelijk een God bestaat en dit ook geldt voor de hemel, dan zijn alle overledenen op het moment gelukkiger dan ze ooit waren...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tha Virus
    Quote Originally Posted by Sjaak
    Ik vraag me af waarom zo weinig mensen hier op reageren of heeft die mafketel gewoon gelijk volgens ......... :?
    Ach weet je Sjaak...

    Het is maar net op welke manier je het hele verhaal wilt interpreteren...

    Natuurlijk geloof ik niet dat God of Allah dit als straf gezien heeft en deze bekrompen uitspraakt komt inderdaad voort uit het achterlijke denken dat het geloof soms / vaak met zich meebrengt!

    Ook ben ik niet echt gelovig, maar stel je nu eens voor dat er wel degelijk een God mee te maken heeft...

    Zou het dan niet zo kunnen zijn dat het uiteindelijke doel achter dit alles geweest is dat mensen nu plotseling wel in staat zijn om elkander te helpen... Zou God ons niet eens wakker hebben willen schudden?

    "Laat ik eens aan de aarde rammelen om tot stand te brengen dat mensen elkaar gaan helpen! Hopelijk komen de mensen daar beneden dan eens tot het besef dat ze eens wat vaker voor elkaar klaar moeten staan en niet alleen in tijden van rampen..."

    Waarom zijn er dan zoveel onschuldige mensen voor dood moeten gaan?

    Wanneer er werkelijk een God bestaat en dit ook geldt voor de hemel, dan zijn alle overledenen op het moment gelukkiger dan ze ooit waren...
    Ik geloof ook niet (meer) maar als dit werkelijk mijn Gods zijn werk zou zijn dan zou ik het wel weten want zoals je zelf al zegt, waarom moeten er zoveel onschuldige mensen dood als God een signaal moet afgeven.

    Onbegrijpelijk en voor mij echt onzin :roll: en wie zegt mij dat er een hemel is :?

    Sjaak

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Niemand zegt dat er een hemel is (althans dit beweer ik niet) maar laten we nu eens aannemen dat het Gods werk was...

    Dan is het ook vrij aannemelijk dat er zoiets als een hemel bestaat...

    Wanneer die hemel er is, komen daar alle overleden mensen weer samen!

    Het is heel heel erg voor alle nabestaanden hier op aarde, maar voor de overleden mensen zelf ben ik in dat geval niet verdrietig hoor...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Sorry Virus, heeft mij een te hoog onbetrouwbaarheidsfactorgehalte, ik geloof daar helaas niet in. Er zijn in de loop van "ons" aardse bestaan miljarden mensen gestorven en er is er nog nooit een die iets vanuit "de hemel" (zoals jij dat noemt) heeft laten weten. Waarom niet als het daar zo fijn is en als iedereen daar zo gelukkig is :?

    Het was "gewoon" een natuurramp en God. Allah of wie dan ook heeft daar niets mee te maken (volgens mij dan )

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •