MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Sorry Virus, heeft mij een te hoog onbetrouwbaarheidsfactorgehalte, ik geloof daar helaas niet in. Er zijn in de loop van "ons" aardse bestaan miljarden mensen gestorven en er is er nog nooit een die iets vanuit "de hemel" (zoals jij dat noemt) heeft laten weten. Waarom niet als het daar zo fijn is en als iedereen daar zo gelukkig is :?

    Het was "gewoon" een natuurramp en God. Allah of wie dan ook heeft daar niets mee te maken (volgens mij dan )
    Ergens denk ik er ook zo over, maar `n discussie wat breder trekken kan soms ook geen kwaad...

    Ow ja... Waarom iemand nog nooit iets vanuit de hemel heeft laten weten kan twee redenen hebben...

    1. Of er bestaat dus helemaal niet zoiets, of

    2. Het bestaat wel, maar het is geen vakantieoord van waaruit door mensen gereageerd wordt met: "ow, het is hier werkelijk fantatisch mensen... Overlijd met z`n allen masaal en kom allen hier naartoe...

    Zo simpel zal dat niet liggen... Ieder sterft op zijn / haar moment en zal er daarna wel achterkomen of er wel of niet iets is... (denk ik )

    Als we over een flink aantal jaren allebei overleden zijn Sjaak, hebben we het nog eens over deze topic...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Haha de vraag is zitten we dan samen in de hemel (of hel) of zitten we samen in een kroeg

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Haha de vraag is zitten we dan samen in de hemel (of hel) of zitten we samen in een kroeg
    Time will tell! 8)


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    indeed time will tell,hopelijk schit de "time" wel op

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Schubbekutteveen
    Posts
    910
    vCash
    126000

    Default

    Als hij zo machtig is en tegen homos dan zou hij die wel Ć©Ć©n voor Ć©Ć©n aanpakken. Nee hoor hij vermoord eerst 100.000 gelovigen in de hoop dat hij ook een paar homos heeft meegenomen. Het erge is dat er met die mensen gewoon niet te praten valt. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat geloof een psychische aandoening is. Mensen kunnen gewoon niet verkroppen dat ze niet weten wat er gebeurd na hun dood.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Reakties van een Nederlandse predikant op het gebeuren van de vloedgolf, vele oorlogen en andere rampen in de wereld:

    Ds. Wim Rietkerk van L'Abri, een internationaal netwerk van christelijke studiecentra
    http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=53906

    Reactie van de Westboro Babtist Church:
    http://www.godhatesfags.com/main/ (hun adres zegt al genoeg)

  7. #32
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Opsluiten in de cockring die vent.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    wahah phrang heeft teveel in de dungeon gesnuffeld...

    ik kan maar 1 ding zeggen, elke gek die dat denkt verzuipen of voor de haaien gooien.

    T moet niet gekker worden tegenwoordig. Een poosje terug (hooguit 1 maand) krijgen wij een reclame folder in de bus, met redenen waarom men moet geloven. De concorde ramp en world trade center werden ff aangehaald om zieltjes te winnen. Er werd geclaimt dat die mensen dachten te ze god niet nodig hadden en dat daarom die desbetreffende rampen gebeurde. God wou de mensen wakker schudden. WTF? zulke geflipte propaganda moet toch verboden worden!
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  9. #34
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius
    Reakties van een Nederlandse predikant op het gebeuren van de vloedgolf, vele oorlogen en andere rampen in de wereld:

    Ds. Wim Rietkerk van L'Abri, een internationaal netwerk van christelijke studiecentra
    http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=53906

    Reactie van de Westboro Babtist Church:
    http://www.godhatesfags.com/main/ (hun adres zegt al genoeg)
    thank you.... jammer dat het weer zo in het nieuws moet staan terwijl ze donders goed weten als je naar een willekeurige kerk gaat en je vraagt de priester erover zal hij letterlijk zeggen dat het de wil van god was...
    Een kennis van mij in italie zei precies hetzelfde toen ik hem erom vroeg... en jammer dat de bekende mensen hier weer zo op reageren...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    jullie domheid siert jullie iig niet.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    knap dat ze het zo weten te draaien dat het nooit aan hunzelf ligt, typisch.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shootomaniac
    jullie domheid siert jullie iig niet.
    domheid van geloof bedoel je denk ik.....

    Quote Originally Posted by Kim
    knap dat ze het zo weten te draaien dat het nooit aan hunzelf ligt, typisch.
    wie is ze?? en wat heeft dat hiermee te maken dan?
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    ze is de moslims. er zullen nooit moslims sterven omdat het allah's wil is, nee het ligt aan de homo's die daar op vakantie zijn. wat een bullshit. zo zorgens ze ervoor dat elke gefrusteerde moslim zijn frustraties gaat afreageren op westerlingen

  14. #39
    Jochem Guest

    Default

    gaan ze er even aan voorbij dat atjeh (moslims) het zwaarst getroffen is. ipv thailand. (zgn veel sextoerisme)

    Dus als er boodschap van allah in verborgen zou zijn, zou ik em zien als iets van:

    "Rot nou toch eens op met dat dat gezeik stelletje oorlogsvoerende moslims(Atjeh Sri Lanka ), oh ja, en geen kinderen misbruiken(thailand)."

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Uuuh de moslims worden wel vaak gestraft heb ik ut iedee :?

    Busongeluk op weg naar Mekka (telegraaf)

    Van een onzer verslaggevers


    MEDINA, woensdag
    Een bus met ongeveer zestien Nederlandse moslims heeft maandag op weg naar het islamitische bedevaartsoord Mekka een ongeluk gekregen. Een Nederlandse vrouw kwam daarbij om het leven.
    De touringcar zou een klapband hebben gekregen op ongeveer 90 kilometer afstand van de stad Medina, circa 750 kilometer ten westen van de hoofdstad Riaad. De bus, met Marokkaanse Nederlanders uit Rotterdam aan boord, reed in zuidwestelijke richting van Medina naar Mekka, beide heilige plaatsen in het islamitische geloof.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim


    of niet.....kim

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shootomaniac
    vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim


    of niet.....kim
    Denk dat je je nu toch een beetje vergist...

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by harry

    MEDINA, woensdag
    Een bus met ongeveer zestien Nederlandse moslims heeft maandag op weg naar het islamitische bedevaartsoord Mekka een ongeluk gekregen. Een Nederlandse vrouw kwam daarbij om het leven.
    De touringcar zou een klapband hebben gekregen op ongeveer 90 kilometer afstand van de stad Medina, circa 750 kilometer ten westen van de hoofdstad Riaad. De bus, met Marokkaanse Nederlanders uit Rotterdam aan boord, reed in zuidwestelijke richting van Medina naar Mekka, beide heilige plaatsen in het islamitische geloof.[/i]
    was zeker ook de straf van Allah? Mogen vrouwen geen autorijden of zo volgens de Koran?

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Staat er dan dat de chauffeur een vrouw was...

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius
    Staat er dan dat de chauffeur een vrouw was...
    Ja, dat stond in de krant.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Er staat dat een vrouw is omgekomen maar dat ze de chauffeur was kan ik niet terug vinden.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Damn, Octavius is watching you.
    Ik heb het ook geprobeerd prang, maar het lukte bij mij ook niet...
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius
    Er staat dat een vrouw is omgekomen maar dat ze de chauffeur was kan ik niet terug vinden.
    Ik meen gelezen te hebben dat ze een busje gehuurd hadden en dat de hollandse vrouw reed, maar hou me ten goede...ik kan het best mis hebben.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Rilland
    Posts
    1.020
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by shootomaniac
    vrouwen die aan vechtsport doen zijn meestal niet zo slim


    of niet.....kim
    zullen we wedden dat ik slimmer ben dan jij?

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat sommige mensen altijd maar weer hun mening klaar hebben over andere forumleden en zelf nooit eens inhoudelijk reageren op datgene waar de topic werkelijk over gaat... :?

    Dat blijkt maar weer eens...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •